Lever livet

Som jeg har nevnt noen ganger nå, har jeg hatt barnefri i julen. Selv om jeg elsker mine barn over alt her i verden, hadde jeg virkelig sett fram til noen dager med barnefri og tid til å bare slappe av. Og det var selvfølgelig deilig, det skal jeg ærllig inrømme.

MEN..  på samme tid følte jeg meg helt tom. Jeg kan virkelig ikke forestille meg hvor trist og kjedelig livet hadde vært uten mine to små. Jeg får hele tiden høre hvor vanskelig og tøft det må være å være 21 år, og være helt alene med to barn, uten noe familie i nærheten. Ja, det er tungt og slitsomt til tider, så klart. Men jeg har det helt fantastisk, og livet smiler virkelig for tiden! Det var så utrolig herlig å få de hjem igjen, det er ingen ord her i verden som kan beskrive den følelsen jeg fikk da jeg så de etter at de hadde vært borte i over en uke.  Jeg føler meg så utrolig heldig, noe jeg helt sikkert har sagt før, men.. det kan aldri bli sagt for mange ganger! 

Mange sier at man ikke får opplevd ungdomslivet når man får barn i ung alder. Vel, jeg har på ingen måter et stort behov for å drikke meg drita hver helg, dersom det er det som defineres ved å “leve livet” Leve livet for meg er å være med mine barn hver dag, være den beste mammaen jeg kan være, og slappe av når jeg en sjelden gang har barnefri.  Var faktisk ikke ute en eneste gang nå mens ungene var borte, noe som føles ganske bra egentlig! 

Random gammelt bilde. 

Ha en fin kveld videee kjære lesere! Blogges! 

 

 

 

44 kommentarer
    1. Din dumme hore, du er den mest rølpete alenemora på to bein. Du drikker deg dritings ved første anledning, så ikke kom her og si noe annet

    2. Hva er det som plager deg rett over her? Slikt sier man bare ikke til et medmenneske og du er så feig at du skriver anonymt? Å stå for dine meninger vil du ikke fordi du er feig. Dine foreldre må jo være kjempestolt av deg som er så tøff å slenge dritt til en blogger.
      Jeg forstår at du har vært i mye kontakt med horer når du lirer av deg slike uhumskheter.
      Rannveig er en flink alenemor som ikke fortjener det du slenger ut av munnen din.
      Du får heller forsøke å få deg en jobb istedet for å skrive stygge ting på bloggen til folk.

    3. Bra du koser deg uten barna også, er deilig med alenetid når du er alenemamma.. min lille er med faren i 6 timer i uka og overnattingbesøk en gang i mnd, Ja jeg savner han utrolig masse,men vi trenger tid alene også

    4. gjesp gjesp!! Enda et vanvittig bra blogginnlegg fra en “alenemor”. Syns det er respektløst overfor leserne dine å ha så lite interessante blogginnlegg. du prioritere tydeligvis ikke bloggen din, se på fotballfrue hun skriver 2 interessante innlegg om dagen. Hva med giweavays eller spørsmålsrunde ??? Det er tross alt leserne som betaler deg, så skjerp deg!!

    5. Til Anonym.
      Ja se på Fotballfrue og hvilken smørje hun har rotet seg inn i. Med redigering, løgner, falske kommentarer mm.
      Bloggen hennes er et klassisk eksempel på et synkende skip og hun er absolutt ikke et eksempel til etterfølgelse.

    6. Ja litt av en smørje hun har blandet seg inn i, hun er finalist i bloggawardas. Mens R ble ikke nominert engang. Nei skjerpings!!

    7. Så lenge var man uten kommentarfelt, ja! Ta en titt på mammatilMichelle…Har ikke hatt kommentarfelt åpent på 2 år ca, men har opp mot 100.000 lesere pr dag! Ikke poser hun i undertøyet eller singlet med en push up bh herfra til evigheten heller.

    8. Greit at folk snakker dritt til en vis grad for de at de ikke skjønner bedre. Men Rannveig du bør slutte å nevne hele tiden at du er alene og med 2 barn. Du får mye mer oppmerksomhet om du snakker om andre ting enn bare alenemor og med to barn i aldern av BARE 21. Men stå på!! Ikke provoser på deg unødevening negative kommentarer. Tror du er litt mer voksen enn det egentlig:))

    9. 😂😂😂 ingen behov for å drikke deg drita? Hva gjør du så fort anledningen er der? Ref tidligere blogginnlegg.

    10. Slutt å døm! Hvem er dere til å dømme ett annet menneske?
      Bare så du vet det Rannveig, så har du min – og mange andres støtte. Vi støtter deg for den du er. Ikke for de feilene du har gjort eller enkelte meninger vi er uenige i. Du har all rett til å bli respektert som menneske. De som dømmer deg har missforsått menneskeverdet. De har ennå mye å lære i livet.
      Jeg ser opp til deg fordi du tør å være deg selv på godt og vondt. Alle mennesker er en person på godt og vondt – men ikke alle tør å vise det! De aller fleste prøver så hardt de kan å vise de beste sider. Inkludert meg selv. Du viser begge sider. Personlig tror jeg det er derfor du får hat.
      Dere som rakker ned, jeg synes synd på dere. Jeg håper dere får ett bedre liv snart. Så fort som mulig. Dere trenger kanskje en klem eller noen som tar mer vare på dere?

    11. “Ikke vært ute en eneste gang” …? Hva kaller du å stå på et bord,dritings på et utested i Romjulen da? Dette var før du prøvde å legge ann på typen min,by the way. Og ja,hvordan gikk det å legge ann på han egentlig..? Vil du utdype det på bloggen kanskje..? For å si det sånn,så ble selvtilitten din noget dårligere den kvelden,håper jeg!

    12. Hærregud! Du må få slå deg løs å gjøre akkurat det du har lyst til når du har barnefri! Det er mye bedre enn foreldre som heller innpå en kartong med vin, etter at barna har lagt seg! “Barna har lagt seg”, hva slags unnskyldning er det?! Hva hvis de våkner, skal man som foreldre gå inn på det rommet i beruset tilstand da?!?! Snakk om å gjøre barna sine utrygge! Jeg syns du gjør rett i å ta deg en fest når barna er borte, å ikke mens de ligger i nabo rommet! Tommel opp Rannveig! Har absolutt ingen inntrykk av at du ikke tar godt vare på barna dine, og elsker de mer enn alt! Ikke la noen fortelle deg noe annet! Klem

    13. Hvem har noe med hva Rannveig gjør når hun ikke har barna? Hun er da som alle oss andre. Om hun tar seg en tur ut med venner eller sitter hjemme er vel akkurat det samme for oss? Jeg vil si at det å komme seg ut å være sammen med andre når hun har muligheten er mye bedre enn å sitte hjemme og stirre i veggen. Så klart, folk kan jo reagere på at hun sier at hun ikke har vært ute når hun tidligere har lagt ut bilder av at hun har vært det, så det er dumt av henne å skrive dette, men til syvende og sist så har vi ikke noe med hva hun gjør, og det å skrive stygge kommentarer til henne at hun drikker seg drita osv når hun har barn osv blir bare for dumt.

    14. Galskapen lenge leve 🙂 misunner ikke livet til R.. Så mye rart man gjør for å tjene penger og få bekreftelse .

    15. Tror nok ingen misunner livet til Rannveig. Hva er det å misunne egentlig?.. Ta heller lærdom av å ikke gjør som Rannveig. Alenemor med to barn med to forskjellig og ikke sammen med noen av de i en alder av 22? Ikke smart. Ingen utdannelse, ingen jobb. Gjør sexvideoer og naken bilder. Ikke smart. Eier ikke nåla i veggen, leier leilighet. Flytter til stadighet, ustabilitet. Var pen før, men har nå et kunstig og rart utseende.
      Nei jenter bruk hodet.

    16. Så fint innlegg, Rannveig. Jeg har ikke barn selv, men dyr og de blir jo på en måte mine “barn”. Jeg forstår følelsen din, for jeg føler akkurat det samme selv når jeg er på ferie. Savner dem selv om det likevel er godt å slappe av og gjøre noe annet. Er sikker på at du er en utrolig god mor! Selv om dyr tar mindre tid blir jo følelsen den sanne om du skjønner.
      Og dere hatere, hva faen feiler det dere? Vet dere i det hele tatt hva en hore er for noe? Tenker dere ikke over at sånt kan såre? Og hvorfor i satans navn leser dere bloggen hennes når dere hater henne sånn?

    17. De aller fleste bruker nå ungdommsårene sine på å få seg en utdanning da Rannvrig. Du har hørt om det, utdanning!?

    18. Du definerer ungdomstiden som å “drikke seg drita”? Hva med alt det andre man lærer både psykisk og fysisk under utviklingen disse årene medbringer? Det handler om å skulle kunne identifisere seg selv som person, FØR man skal lære noen andre å gjøre det samme 🙂
      altså, all ære til deg og det livet du har bestemt deg for å leve. Men du har en evne til å provosere, og det håper jeg du inser selv med slike uttalelser!

    19. Faen så ufine folk er! Du virker som ei fantastisk mor til barna dine, og du er veldig vakker. Skjønner ikke hvordan du takler all denne dritten som renner ut av kjeften på nettrollene.. Du er sterk 🙂

    20. For et fint inlegg! Du virker som en fantastisk mamma, og all respekt for at du er alene med 2 små barn 🙂

    21. Ja all respekt, for det er det jo ingen andre som er det lissom og som ikke får det til .bør lese siste blogginnlegg fra mammatilmichelle det er et godt eksempel på en God blogg 🙂 og hun er også alene med 2.

    22. Til alle dere som slenger så vanvittig mye usakelig dritt: T-A-P-E-R-E ! Skulle likt å sett hvordan dere hadde reagert om dere hadde fått all den elendige dritten dere lirer ut av dere i retur. Hvorfor står ingen av dere tøffinger frem med navn og etternavn? Skam dere. Får håpe karma ikke kommer og biter dere i ræva!

    23. Kjære Rannveig❤️ Får vondt av og lese alt det stygge folk skriver. Ta og steng kommentarfeltet ditt, ingen har godt av og høre all den driten du får. Selvom du sikkert har blitt sterk og rustet så kan det ikke være noe hyggelig og lese dette..:( Får helt grøssninger hver gang jeg går inn og ser hva folk lirer av seg. Hva gir dem rett til og kalle deg alt det dem gjør? Og jeg tenker på hvor vondt det må være for mamman din og sitte og lese alt det de idiotene skriver til deg! Jeg har selv ett barn, og hadde jeg sett at hun hadde fått slike kommentarer hadde det nok klikket for meg. Gjør deg selv en tjeneste, og steng kommentarfeltet. Ikke la idiotene få rakke ned på deg:) Du mister nok ikke lesere av den grunn;-) Stå på og lev ditt liv akuratt slik DU ønsker det! Klem❤️

    24. Hei rannveig 🙂
      “Jeg får hele tiden høre hvor vanskelig og tøft det må være å være 21 år, og være helt alene med to barn, uten noe familie i nærheten. ”
      Jeg syntes det virker som du prøver å få sympati fra oss og bekreftelse på at du er en god mor. Jeg har inntrykk av at du er en god mor, men syntes det blir litt feil å skrive at du er helt alene med to barn. Du er strengt tatt ikke alene med barna dersom de er med pappaen en dag i uken og annen hver helg. En som er HELT alene med barna er en som ikke har barnefar i livet og står helt på egne ben. Det gjør du ikke. Ikke ment som et stikk til deg, men bare syntes det blir feil å skrive slik når det ikke er tilfelle. Ha en fin dag videre 🙂

    25. Hei R. Vil bare beklage at jeg dro frem fotballfrue som et godt eksempel på blogging , utifrå hva som kommer frem nå så er ikke det et godt eksempel. At hun driver å lurer leserne slik er jo ille. Kred til deg for å ikke pynte på sannheten ivertfall..

    26. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    27. Jeg er en jente på snart 34 år som har fulgt bloggen din siden du var gravid med veslejenta di. Og jeg har aldri kommentert et innlegg hos deg,men nå klarer jeg ikke å la være…
      MAKAN til ufine kommentarer fra andre og dritt slenging! Jeg synes faktisk synd på deg,Rannveig. Jeg skal ikke uttale meg mye om hvordan du er som person/mamma/venninne fordi jeg kjenner deg ikke og har ingen grunnlag for å rakke ned på deg! Hva du gjør når du har barnefri er det ingen som har noe med,hva du gjør med ungene dine er det heller ingen som har noe med! Utfra det jeg har lest her på bloggen din er du faktisk flinkere enn meg til å finne på ting med de små. Jeg har en datter på snart 7 år,jeg har mann og masse familie rundt meg til en hver tid. Men jeg/vi er ikke like flinke til å aktivisere jenta vår. Nå er hun større enn dine barn og har lettere for å gå ut å leke med venner i gata her,men jeg prøver allikevel og bli flinkere til å finne på ting med henne. (Sorry avsporing)!
      Fortsett å gjør det DU synes er best for deg og ungene dine,ta deg et glass vin eller en øl eller 15 når du har barnefri, lad batteriene og gjør akkurat det du vil! Selvom det er vanskelig å overse det,synes jeg du skal gi litt blanke i hva alle andre mener om hva du gjør,har på deg,hviordan du sminker deg osv… Det er det bare du som bestemmer,og til alle de som ikke er tøffe nok til å skrive navnet sitt engang når de rakker ned på deg ; Ikke særlig voksen oppførsel,det finnes tusenvis av stygge nett troll som er supertøffe i trynet bak en skjerm! Men når virkeligheten kommer tror jeg nok det ikke er særlig mye tøffhet å spore,mer missunnelse over hva du faktisk får til. Det er ikke alle som kan leveav bloggen sin,det er ikke alle som faktisk tar så mye ansvar som du,det er ikke alle som tørr å ha sin egen stil!
      STÅ PÅ Rannveig 🙂 Jeg synes du er en bra person til tross for atnjeg ikke kjenner deg in real life!
      Ha en god helg og kos deg masse!
      Klem fra en mamma i akershus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg