Girls night out

I går var jeg en liten tur ut for å feire bursdag med to herlige jenter! Utrolig koselig kveld. Er en stund siden sist nå. Ellers har vi hatt en super helg, Nathaniel var på overnatting fra i går til i dag, og var å hentet begge ungene i dag tidlig  Så har vi bare slappet av og spist god middag! Ble ikke noe badeland denne helgen som jeg i utgangspunktet hadde planlagt. så det blir neste helg i stedet. 

Ønsker dere alle uansett en god natt, nå er det ny uke, nye muligheter! Har ikke så mange bilder fra i går, men legger ved et bilde. Hadde på meg verdens fineste kjole, herregud så fin den er. Sitter helt perfekt! Ny favoritt.

Kjempedårlig kvalitet, men det får gå. Kjolen kan dere få tak i her

 

God natt søte lesere!

 

41 kommentarer
    1. Så herlig med jentekveld! Selv om man har barn så må man kunne unne seg en kveld for seg selv med venner/kjæreste etc. Man slutter jo ikke å leve av den grunn 🙂

    2. hei ,selv om en ikke liker en kjole , så trenger en ikke slenge med leppa og vere spydig av den grunn , sier så mye om dere som er anonyme som slenger med leppa!! syns det stinker sjalusi her jeg!!

    3. Nå har bloggen din vært fryktelig kjedelig i lang tid.Eneste du skriver om er kose meg gulleutten, kose med prinsessa, lage middag,ut med de beste jentene…That’s it. Har du virkelig ikke noe mer å meddele?

    4. Så er du igang igjen da R. Klarte kun 3 seriøse blogginnlegg før det var tilbake til fest og stripp 👍

    5. Synes bloggen er fin. Det synes tydligvis alle de andre som er inne her nå, siden de ikke klarer å la være å lese og kommentere på hvert eneste innlegg. Det er jo nok av andre blogger å lese hvis man ikke er fornøyde.
      Kul kjole. Og så fint at du kommer deg litt ut når du har barnefri. En glad mor gir glade barn, noe som dessverre en del av dine lesere ikke synes å ha forstått. Men på den annen side, disse leserne har kanskje ingen venner å gå ut med. Da kan det jo lett være at mismotet tar overhånd…

    6. Har et lite håp hver gang jeg kommer på bloggen din, jeg håper du ikke har lagt ut bilder som dette, jeg håper du ikke legger ut bilder med duckface.
      Men det blir ikke bedre, skjønner ikke hvorfor jeg gidder, er vel mest på grunn av kommentarene

    7. Rannveig! Selv om jeg ikke alltid er enig i de valgene du har tatt, vil jeg at du skal vite at jeg syns du er ufattelig sterk! Du er den bloggerne som får mest, og styggest kommentarer, og det at du fortsetter å gjøre din greie, legger ut det du føler for og kler deg på den måten som får deg til å føle deg fin, det står det respekt av. Jeg håper at du fortsetter å være deg selv, en fantastisk mamma for E og N.

    8. Alle bildene av deg er like uklare og dårlige. Du vil tydeligvis at ingen skal se hvordan du egentlig ser ut. Er du virkelig så lite pen?

    9. Såg gjennom bloggen din, og jeg innsåg at bloggen din var mye bedre før! Det virker ikke som du engang prøver ?

    10. Så kos med jentekveld! Hvor er katten? Vær så snill og svar. Det er vinter og kaldt ute og jeg håper ikke den streifer rundt alene. Katter er jo middelhavsdyr og tåler ikke kulde. Ikke ment som kritikk til deg, jeg liker deg, men spør for kattens skyld.

    11. Totalt meningsløs blogg. Fokus er å vise seg fram med så lite klær som overhode mulig. Tror R har glemt å se seg selv i speilet hvordan hun ser ut 🙁

    12. Katten ble tatt av dyrebeskyttelsen,og R har fått livstid (5 år) karantene på å skaffe seg flere dyr. Den lille kattungen var utmagret etter den lille tiden den hadde bodd hos R. BV er også i bildet,etter x-antall bekymringsmeldinger.

    13. Kan ikke folk slutte å mase om den jævela katten !!!!
      Helt seriøst liksom. Er viktigere ting i livet en en katt. Den er sikkert død! Jaja

    14. Anonym 08.28. Håper for guds skyld at det du sier er sant og ikke en løgn !!! For hvis det ikke er sant så håper jeg noen anmelder deg for å spre falske rykter og si ting som ikke er sant ganske alvorlig det du kommer med også !!!

    15. på tide med ett ærlig innlegg nå Rannveig.. Blokken din er virkelig på vei rett i dass… 1. har du jobb ? 2. hvor faen er denne katten alle prater om ? 3. Kan du fortelle om emmas søsken / søster / bror ? 4. Har du jobb ? og hvorfor sluttet du i den andre ? 5. Må du alltid påpeke at det er lenge siden du var ute sist ? – VI VET at det ikke er SÅ lenge siden………… 6.7.8.9.10 fortell oss ting som det er å slutt å overse alt leserene dine spør om… Det er trossalt VI som gir deg lønn, og ingen andre 😛

    16. 11. hvorfor flytter du så mye? 12. Hvem bor du sammen? 13. Koselig for oss å se bilder av det nye barnet til W på nett, hva synes du om det? Veldig lik E. 14. Det er alltid nye venner du er avbildet med. Som alenemamma med asbolutt alt ansvar selv, så forstår jeg ikke at du har tid til å pleie en så stor vennekrets. Eller er det at alle bare er med deg en gang å så er det nok? 15. Når skal du svare på spørsmålsrunden du hadde I høst?

    17. Håper virkelig ikke det med katten er sant. Skulle ønske R kunne svare på dette selv. Vær så snill å svar, Rannveig!
      Cecilie: jævla katt? Ikke mye empati for dyr i deg skjønner jeg. Fy faen…

    18. “Alle” snakker om R,og det er ikke første gangen det blir publisert om BV og Dyrebeskyttelsen. Om det er sant eller ikke vet ikke jeg,men når det blir snakket om i kommentarfeltet på hvert blogginnlegg av forskjellige personer skulle man jo tro det var noe i det. R verken bekrefter eller ankrefter noe av dette,så hva skal da folk tro?

    19. Dyrebeskyttelsen TAR ingen dyr, det har de ikke myndighet til. Men de kan overta katten dersom eier går med på det/ønsker det. Hun har NEPPE fått “karantene” på å skaffe seg flere dyr (det heter forresten å miste retten til å ha dyr), det er ekstremt sjeldent og skal mye til. Leste senest i dag at under 2 % av alle saker som kommer opp i retten ender med dette. Rannveig har neppe vært i retten på grunn av en katt hun hadde i.. maks 1 måned? Det var vel sannsynligvis så lenge hun hadde den, ble stille etter det i hvert fall.
      Kan folk slutte å skrive så mye tull?!

    20. Kutt nå ut maset om katten. Ingen bryr seg men alle skjønner det at spørsmålene bare er for å tvære i vei om ingenting. Rannveig er en kul dame, og ligger ikke uten grunn på blogg toppen i norge. Antagelig bidrar alle haters innleggene til det. Flott at Rannveig tjener penger på dere.

    21. En katt er ikke ingenting! Det er et levende dyr og er like mye verdt som mennesker! Jeg liker rannveig, men skulle ønske hun ville svare på hvor katten er. Det er viktig!!!!

    22. OJ for et mas om katten. katten er så vdt jeg leste på et forum tatt inn i varmen hos en dame. Rannveig slapp den ut da den var veldig liten og ville ikke ha den igjen hvid jeg skjønte det rett. Kanske du kan skrive litt om katten Rannvei, en gang for alle?
      har du flyttet igjen? leste noe om det på facebook. og ser det står bananesker under bordet ditt. Håper for deres del dere kan slå dere til ro nå… det e rvel 5. gang på to år?

    23. Å her er alle trollene like hyggelige som alltid :)) at du gidder RANNVEIG.
      Forresten, kul kjole.
      Jeg tror anonym var litt ”morsom” ang 1995 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg