Brun og Blid

Hei kjære lesere! Beklager for at det blir lite blogging om dagen. Har vært omgangsyken her og diverse og alt annet livet som småbarnsmor følger med seg. Satser på mer og bedre blogging i nærmeste framtid!

Ellers vil jeg bare si at jeg hadde blitt superglad om dere vil stemme på meg for å bli Brun og Blid modell 2015! Så langt leder jeg, men blir uansett utrolig glad for alle stemmer som kommer inn. Setter stor pris på om dere vil stemme på meg!. 

Dere kan stemme HER! Og veldig koselig om dere kommenterer her etterpå om dere har stemt!

Tusen tusen takk kjære lesere! 

Nå er det natta. Blogges! 

32 kommentarer
    1. Så bra du ikke prøver å late som at du vil bli kåret til årets mammablogg! Tommel opp for selvinnsikt! Eller er dette kanskje et innlegg for å få fokus vekk fra den konkurransen siden du ikke er nominert? Så da er det bedre å fokusere på kroppen igjen? Det er jo tross alt “en annerledes mammablogg” 😉

    2. Du over her, hva er det med sånne som deg som alltid skal finne feil hos mennesker? Er sikker på at du er mamma selv (en dårlig en, med tanke på hvordan du snakker så nedlatende til andre mennesker) og at utseende ditt ikke er noe å stille opp med utenfor døra hvor mennesker kan se deg. Du har altså ikke noe å stille opp med i noen av kategoriene og er sikkert sykelig sjalu på slike som rannveig som faktisk ser bra ut, er en god mor og virker som et godt menneske. Bruker som regel ikke å kommentere på blogger, men OMG nå skjønner jeg hva disse stakkars bloggerne må slite med å høre hver eneste dag.

    3. OMG !! Det er jo en grusom brunfarge. Og nei, jeg er ikke så stygg at jeg ikke tør å vise meg utenfor døra og er kjempesjalu på R tro meg det er ikke noe å være sjalu på. Du bør endre på bloggen din hvis du skal være toppblogger, har sett at den raser nedover på blogglista. Og det er visstnok 2 gangen du skylder på sjukdom når du blogger så dårlig. Hvorfor svare du ikke på det leserne lurer på?? De fortjener vel såpass ?? Det er jævlig frekt å be de stemme på deg når du bruker så lite tid og energi på de!!

    4. Kan ikke falle meg inn å stemme på deg når du gir så lite igjen til leserne av bloggen din. Du synker stadig nedover på blogglista…

    5. Nei, stemmer på den jeg syns passer best til det, du er ikke den personen dessverre. Du leder ikke selve hovedkonkurransen da, du leder bare for denne mnd. Grunnen til det er jo at du har en haug av fjortisfans, ikke fordi du faktisk er den som bør vinne 🙂

    6. ….. og vi skal backe deg når du yter absolutt 0, bortsett fra helt korte blogginnlegg om det samme om igjen og om igjen + noen hatinnlegg til de av leserne som våger kritisere eller stille spørsmål ved noen av dine helt elendige veivalg! Forget it!
      Du er forresten ikke brun, men oransje 🙁

    7. Orange er det du er. Ikke brun. Og,hvordan var det å ligge med Kim Rune forrige helg? L Ø S H Ø L ! !

    8. Synes det er ekkelt med de store synlige blodårene på brystene dine. Ikke pent å være så oransje heller. Så noe stemmer ikke på deg.

    9. Hver gang jeg er innom denne bloggen blir jeg så utrolig provosert av flere av dere som kommenterer! Hvorfor, hvorfor skal dere være så frekke og ondskapsfulle? Er dere bare innom bloggen til R for og slenge ditt og spydige kommentarer? Nå må dere vokse opp for dett er utrolig barnslig oppførsel! Dere vet man kan si meningene sine på en litt annen måte? Blir rett og slett flau på deres vegne, så er dere ikke tøffe nok til og kommentere under ekte navn/URL adresse til bloggen din! Det er feigt det!!

    10. Skulle stemme men kom opp at siden ble ikke funnet, da jeg trykket på linken.
      Er det noe annen måte jeg kan stemme på deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg