Karneval – Kostymer

De siste dagene har egentlig vært litt av noen drittdager – bokstavelig talt. Etter influensaen og halsvondt slapp taket sånn noenlunde, begynte jeg å være kvalm og kaste opp alt jeg får i meg + brekke meg konstant, noe som enda ikke har gitt seg. Men ingen feber nå, så mye bedre enn å ha influensa å ligge flat ut hvertfall. 

Tilbragte 4 timer i går kveld på å sitte på legevakten på grunn av kvalmen, for å ikke få noe annet med enn kvalmestillende stikkpiller. Men, det hjalp hvertfall litt. Som om ikke den dårlige formen skulle vært nok, streiket altså også bilen min i dag. Så, i morgen blir det buss til barnehagen. Barnehagen er veldig langt unna her vi bor (typ 25 min med bil) og må ta flere forskjellige busser, så dette blir litt av et tiltak. Men, det er karneval i barnehagen deres imorgen, så dit skal vi komme oss. Hvis jeg er heldig, får jeg søsteren min som bor i Oslo til å hente oss. Håper virkelig på sistenevnte altså, haha. 

I den forbindelse tenkte jeg å vise dere ungenes kostymer for morgendagen. Nathaniel ville veldig gjerne være robot, men det nærmeste jeg kom robot, var Darth Wader fra Star Wars, så da ble det det. Han var hvertfall utrolig fornøyd, og likte det veldig godt..og det er jo det som teller!

 

Emma skal være Tingeling. Hun var så utrolig søt i kostymet sitt, haha. Begge to var veldig fornøyde, og ville absolutt ikke ta de av seg, så de fikk gå med dem til det var sengetid. Tipper morgendagen blir veldig stas for begge to! 

 

Hva skal deres barn kle seg ut som på karneval?

Blogges!

17 kommentarer
    1. Altså, voksne er også smittsomme når man kaster opp så 48 timers regelen gjelder vel den veien også.
      Synd du utsetter så mange for den dritten ved ikke å overholde den, er det rart man aldri blir kvitt omgangssyke :/
      Jaja, jeg bor heldigvis langt unna der – god bedring i allefall 🙂

    2. I barnehagen til mine 2 små så har de fokus på at det ikke skal være tvang og kjøpe kostymer i forhold til de som kanskje ikke har så god råd. Så her har alle med seg en t skjorte hver og maler den. Ungene elsker det. Burde være mer av det rundt om kring, kanskje det er det også. Men uansett håper gulla dine koser seg i dag på karneval, stor dag for mange søte små i dag:)

    3. Å være kvalm er vel ikke ensbetydende med å være gravid da folkens. Og når du har vært gravid 2 ganger før kjenner du forskjell på det og magevirus.

    4. Hvorfor skriver du på den måten for å få folk til å tro at du er gravid igjen? Hahah! Jeg er sjuk og jævlig kvalm selv. Men er ikke gravid heldigvis.

    5. Huff, masse god bedring! Gå å være kvalm er helt grusomt! Haha, jeg ler ass, av de knehønene som skriker opp om graviditet bare fordi du er kvalm. Folk ass. :p Håper barna dine har kost seg på karneval idag! 🙂

    6. God bedring, høres ikke godt ut:/
      Her var fireåringen min spiderman i dag, stor stas! Hehe, gutter, altså!;)
      God helg til deg og dine:)

    7. Gravid igjen? Hvordan får man det ut av dette innlegget?? Idiotisk med den kaklinga og ryktespredning😬

    8. om dere leser innlegget står det ” Etter influensaen og halsvondt slapp taket sånn noenlunde, begynte jeg å være kvalm og kaste opp alt jeg får i meg + brekke meg konstant, noe som enda ikke har gitt seg” ALTSÅ, hun har først ligget med influensa, og nå har hun begynt å kaste opp. Det betyr overhode ikke at hun er gravid på nytt? er dere heeelt på jordet? hun har virus i kroppen, og er mange som begynner å kaste opp av influensa. Og de som sier ” står ingenting om at du har omgangssjuke” , er det virkelig nødvendig å skrive det om man så har det? makan til mennesker som bare skal lete etter piss,kan dere ikke gå et annet sted å være

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg