Vimsete Rannveig

Hei!

Som et av Rannveigs nærmeste venner, kan jeg fortelle dere en ting: Rannveig er verdens snilleste, herligste og morsomste person. Hun er både kreativ og åpen og interessant å diskutere med – men hun er også helt sykt vimsete. Hver gang hun er innom, glemmer hun ett eller annet og denne gangen, glemte hun å logge av bloggen.
Så for å gi hun en liten lærepenge, tenkte jeg at jeg skulle blogge litt om meg selv.

Jeg er Aina Stavnsborg (<– Link til bloggen min). Jeg er 21 år og kommer fra Blystadlia. Jeg har en sønn som fylte 4 nå i Februar og er selverklært bestevennen til Rannveig. Vi har mye felles interesser, som hår, sminke, negler og diverse. Det var faktisk jeg som rekrutterte Rannveig inn i glamourverdenen i det hele tatt – til manges store fortvilelse (Og mammaen til Rannveig: Unnskyld for min dårlige påvirkning).

Og i denne anledning, vil jeg også vise frem de nye neglene mine. De er tatt på Spa Lounge i Lillestrøm, av Nathalie Vestbø. Jeg er superfornøyd, hun er sykt flink i tillegg til å kunne ha en hyggelig samtale imens.

Sjekk Flere bilder på instagrem på @SpaLoungeNorge eller besøk siden på Facebook. Min faste, every time.

Jeg tror det var like greit å presentere seg, dere kommer til å lese masse om meg fremover.

33 kommentarer
    1. Er det ikke litt spesielt å reklamere for andre negler, når Rannveig har samarbeid med noen andre om akkurat det?

    2. For det første, vet ikke Rannveig om dette enda engang. For det andre er det vel ikke så rart jeg viser frem mine når hun akkurat har vist frem sine? 🙂

    3. OMG hva er dette for noe??? jeg håper at Aina har betalt Rannveig for å få lov til å reklamere på bloggen hennes.

    4. til alle dere som hater. Hva et det godt for ? Og til du som mener Aina burde betale rannveig. Aina har linket til dette innlegget, noe som kommer til å gi rannveig mange seere, så slapp av, det er nok en del kompensasjon.

    5. Det som jeg synes er mest avslørende med dette innlegget, så sant det stemmer at Rannveig glemte å logge seg av bloggen, er at Rannveig er innom bloggen, men gidder ikke å ta seg bryet med å skrive innlegg. Og nå er det 5 dager siden siste innlegg. Det viser manglende interesse og engasjement for sin egen blogg og dermed lesere (eller “haters” som hun også kaller de..)
      Uprofesjonell kaller man det!

    6. Neglene var IKKE pene. Ser ut som om de er dyppet i blank neglelakk for så å bli dyppet i sand etterpå.

    7. “Jeg tror det var like greit å presentere seg, dere kommer til å lese masse om meg fremover.”
      Åå.. Yeeyy..
      :-/

    8. Kjære gud, gi de blonde damene som bor på internett noe bittelitt spennende/interressant å skrive om. Fort.

    9. Seiøst?? Hvilken plass ligger Aina på i blogglisten? Høyere enn R? Så R har nok gitt dama en god gratisreklame.

    10. Like barn leker best. Samme søpla dette. Trailor trash tvert igjennom. Får ikke understreket nok hvor billige dere både ser ut og oppfører dere.

    11. Negler, blondt hår, og pupper…ja dette er intressangt gjesp!!!ikke la deg utnytte R, du var på god vei til å heve bloggen din på et bedre nivå👍

    12. Det jeg liker best med dette innlegget, er at Aina BÅDE stiller og svarer på spørsmål øverst i kommentarfeltet. Vil forøvrig minne om at reklameinnlegg skal merkes uansett hvem som skriver det. Du ødelegger bare for Rannveig, Aina!

    13. “Det var faktisk jeg som rekrutterte Rannveig inn i glamourverdenen i det hele tatt” er det noe å skryte av? :p

    14. Man kan jo spørre de tidligere glamour jente (Helene Rask, Lene Alexandra osv) om de synes det var et bra valg de tok den gangen de ble med i glamour verdenen? De har ikke mye bra å si, og angrer bittert nå, for de kan aldri kvitte seg med det stempelet, og bildene ligger på nett til evig tid) Det samme gjør Tele se* annonsen til R. Tipper at sønnen ikke synes det er kult, når kompisene hans sitter og glaner på de bildene om 10 -12 år.

    15. For en tragisk blogg. Uke siden sist blogginnlegg som var fra R. At du kan kalle deg toppblogger burde du ikke ha lov til. For nå er du så langt fra det du kan komme

    16. Jeg må faktisk få si at mange av dere er en gjeng med barnslige hjerner.. Kanskke ikke det riktige ordet heller. dere skal inn på bloggen til Rannveig å lese, men og gjøre noe annet enn å klage å slenge dritt – det er dere ikke voksne nok til. En ting er normal kritikk, enigheter å uenigheter, men mange av dere slenger kommentarer men bare må riste på hue av .. Riste på hodet ja! Henger dere oppi alt. ” klæra til barne er for stygge, rannveig er fæl, pølser til middag?!?! Altså .. Hallo? Noen av dere må bare skrive noe. Er ganske sikker på at dere hadde latt barna deres få pølser til middag en dag altså 😉 ha meninger om rannveig, men hold det inni dere. Tar rannveig et eple med i matpakken til ungene sine så får a dritt fordi hun ikke la oppi pære. At mange er uenig i valgene rannveig kanskje tar når det kommer til Åssen hun fremstilles – vel ha den meningen og det er lov. Men å rakke ned på barna hennes er å synke så lavt dere aner ikke. Men veldig fint for henne at dere barnslige mennesker finner bloggen hennes så underholdene 😉 få dere er liv, få dere et liv

    17. jeg kan ikke annet enn å le når jeg ser hvor utrolig patetiske folk kan bli! hvor gikk det galt i live deres som får dere til å gå inn på bloggen til en person å legge jenn stygge komentarer om personer dere ikke kjenner i de hele tatt? fucka i hodet. fikk ikke dere nok oppmerksomhet av mamma når dere var små? var pappa slem mot dere? eller er de klar over hvor triste, ulykkelige å patetiske dere er som oppfører dere på denne måten? voks opp! om dere ikke liker det dere ser her inne, så ikke gå inn på bloggen! har lest et par komentarer her inne før og blir like sjokkert hver gang over hvor mye det er mulig å vri på ting å dra fram så mye negativ dritt som overhode mulig, mister troen på hele menneskeheten, SKAM DERE !
      og rannveig, låv meg at verken du eller vennina di bryr dere om slike kommentarer, det er KUN miserable mennesker som oppfører seg på denne måten. jeg skjønner godt at du ikke poster mange inlegg når det er mennesker som det over her som komenterer !
      haters make you famous !

    18. For ei utrolig nydelig jente <3 Og så må jeg bare si til alle dere med dårlig oppførsel der ute: Synes faktisk litt synd på dere, at dere har så lite liv at dere går inn på blogger dere ikke liker??? *smask*

    19. Falsk å oppmerksom hore kaller man det ,hun hadde aldri gjort det vis R ikke hadde vært på topp listen hehe patetisk av henne,hadde en av mine venninner gjort det så hadde jeg logget av ikke lagt ut bilde av meg selv å prøve å få noen av hennes lesere bort til meg hehe patetisk ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg