Long time no see.. og nytt hår!

Nå har det gått noen dager siden sist, noe jeg først og fremst føler for beklage ettersom jeg vet jeg har mange faste lesere. Har skjedd en del på privaten som ikke hele Norge trenger å vite noe særlig om. Dere som kun er ute etter å slenge dritt og være kvalme, så skjønner jeg helt ærlig ikke hva problemet deres er. Hvordan får dere så mye dritt ut av forrige innlegg? Empati er en undervurdert egenskap. Ser ærlig talt ikke noe galt i det.

Aina er en helt super person og en av mine beste venninner, hun fortjener absolutt ikke all denne dritten. Noe jeg forsåvidt selv heller ikke gjør. Jeg kan jo forstå at noen rett og slett er så slemme at de går langt for å prøve å dytte noen ned i søla med seg. Men en ting kan jeg forsikre dere om, ingen.. og jeg mener.. ingen, kan dytte hverken meg eller Aina en centimeter lengre ned. Når man vet man er verdt mye mer, skal det mer til enn et par kommentarer om “white trash”. Nei, kan ikke si jeg føler meg nevneverdig truffet av slike. Men uansett. 

På torsdag var jeg hos min dyktige og herlige frisør Noushin og fikk stripet vekk min alt for lange ettervekst. Var utrolig deilig å endelig ha en jevn hårfarge uten metervis med ettervekst. Er en god stund siden jeg var der sist ettersom jeg har en del andre ting å tenke på å gjøre i min hverdag som småbarnsmor. Men, det er likevel viktig å ta vare på seg selv også!

I og med at kameraet mitt streiket rett før, fikk jeg ikke tatt noen bilder, så legger med noen fra forrige gang. Går alltid ut av salongen med et smil om munnen og fantastisk hår, ettersom kvalitet og kundeservice står høyest i fokus på Noushin’s Beautycenter. Man blir alltid behandlet som den prinsessen man er! 

Her har jeg nettop fått satt på hairextensions og stripet etterveksten. Alltid superfornøyd, uansett hva jeg gjør med håret mitt der. Det er det som er så greit, jeg vet alltid med sikkerhet at jeg får den beste behandlingen og alltid blir like fornøyd. Det er viktig å kunne stole på frisøren sin, og der gjør Noshin det veldig lett for meg. 

Noushin er alltid imøtekommende, sprudlende og hyggelig. Så her blir det aldri et kjedelig sekund. PS: Nå har de også nettop åpnet sin nye hjemmeside, med bilder av forskjellige behandlinger, full prisliste samt mye mer. Absolutt verdt en titt eller to! Dere finner hjemmesiden HER.  

Timebestilling kan gjøres på nett (bestill time her)  så vel som ved å kontakte Noushins Beautycenter pr. telefon( tlfnr: 994 37 243 ) Salongen ligger sentralt til midt i Oslo sentrum i Tordenskiolds gate 7, i samme bygg som Lashes by Kasja der jeg legger neglene mine.

Har du vært hos Noushin? Er du like fornøyd som meg?

Ellers har jeg og ungene hatt en utrolig herlig helg med besøk og diverse, imorgen er det ny uke og nye muligheter som står for dør. Nå er det natta her!

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg