Forandring fryder!

Hei kjære lesere! 

I går ettermiddag fikk jeg endelig tilbake min kjære og EKSTREMT etterlengtede bil. Det var hæla i taket for å si det på den måten. Så i dag har jeg blandt annet vasket og støvsugd bilen, i tilegg til at jeg har tatt en liten omøblering av barnemøblene. Lekekjøkkenet her hjemme er utrolig populært, og blir flittig brukt av begge mine søte små håpefulle. Men i og med at jeg har en veldig liten stue, har jeg hatt bordet som “hører til” plassert inne på Nathaniel sitt rom. 

Men, i dag, liten stue til tross, tok jeg “spisebordet” og satte det i “kjøkkenkroken” i stua. Det resulterte i et skikkelig koselig lite miljø, haha! Ble faktisk utrolig fornøyd. Og ungene var i ekstase når vi kom hjem fra barnehagen i dag. Nathaniel utbrøt ting som “Åi, mamma, se, noen har ordnet noe så fint her!” og ” Seee så fint det har blitt i kjøkkenet, jeg ELSKER det

De lekte og koste seg som vanlig mens jeg holdt på med middagslaging. De er til tider verdens beste lekekamerater og bestevenner, og så krangler de som bitre fiender i neste øyeblikk. Er vel det som kalles ekte søskenkjærlighet. Og det er så utrolig herlig å se på, verdens beste følelse når de leker og har det gøy sammen. Det kan virkelig ikke beskrives med noen ord her i verden. 

Hva synes dere?

 

I morgen skal jeg til Oslo på et spennende bloggrelatert møte jeg virkelig ser fram til. Dette kommer dere nok helt sikkert til å høre mer om framover tenker jeg. Nå er det natta her og tid for litt skjønnhetsøvn før det er opp å hoppe igjen. Nathaniel sin bestekompis, Kim Emil, kommer også på overnatting til oss i helgen, noe han har sett fram til hele uka og gleder seg veldig veldig til. Så dette blir nok en utrolig koselig helg.

Ønsker dere lesere en god natt! Blogges

20 kommentarer
    1. Hei Rannveig. Hvor har du kjøpt lekekjøkkenet? Er på jakt etter et til gutten min. Og ditt så utrolig fint ut.

    2. Hei 🙂 Jeg søker nye forhandlere til Jeunesse som skal lanseres i Norge nå i april. Selskapet skal også slippe et helt nytt pordukt som ingen andre selskaper i verden har lignende. Produktet heter Instantly Ageless og har tatt hele USA med storm. Det står allerede folk i kø her i norge for å få tak i dette produktet som fjerner poser under øynene, visker ut rynker, arr og fine linjer på bare 2 minutter!!!! Ja du hørte riktig! Dette er bare så rått, jeg har aldri sett noe lignende som dette. Se videoer som ligger inne på siden min 🙂 Som forhandler kan du selge til kunder og Salonger/klinikker som igjen blir forhandlere igjennom deg, og salongen/klinikken han selge dette produktet over disk. Flere salonger og klinikker rundt om i Norge har satt seg på liste for å ta dette inn i butikken sin. Jeunesse skal ha lansering i flere byer i Norge i april – Stavanger, Trondheim, Ålesund, Oslo, Mo i Rana, ( vil komme til flere byer etterhvert) Det blir full media dekning på lanseringen, og live demonstrering av Instantly Ageless, noe som igjen gir deg som blir forhandler en kjempe mulighet, dette er absolutt noe å få med seg, fordi dette kommer i media, og dette er det ikke mange direkte salg selskap som gjør, dette sier bare litt om hvor sikker dette selskapet er på sine produkter! Ta kontakt med meg for mere info – [email protected], Facebook – Linn Cesile Hohenzollern , Sjekk også ut fb gruppa mi linncesilie.jeunesseglobal.com 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg