Stalker noia?

Etter å ha lagt ungene i sta, satt jeg i senga mi , og som vanlig slappet av med min kjære pc og skrufboksen trygt plassert ved min side. Så fikk jeg plutselig en skikkelig intens og veldig rar, ubeskrivelig følelse, som jeg faktisk utrolig nok aldri har tenkt over før. Jeg fikk ordentlig stalker-noia! 

Det har aldri fallt meg inn at det faktisk finnes så syke mennesker her i verden,og at muligheten for at det skjer med meg, er vesentlig mye høyere enn for de fleste andre med tanke på at jeg er en offentlig person og jeg mottar mange rare meldinger og tilnærmelser i løpet av en helt vanlig dag.

Ikke det at jeg er redd for å bli sett på, jeg lever jo på en måte av å utgi meg selv. Men jeg liker virkelig ikke tanken på at noen står på en pall utenfor vinduet mitt og stirrer intenst på meg. Jeg liker generelt ikke mennesker som strirrer intenst på meg egentlig. Det er ganske plagsomt. Da hjelper det ganske mye på at jeg har både hemmelig adresse, så vel som telefonnummer og alt det der. 

Noen andre som har hatt stalker-noia? 

Random gammelt bilde. Nå er det natta, forhåpentligvis uten noen stalkere luskende utenfor vinduet mitt.

Blogges

15 kommentarer
    1. Hemmelig adresse? Eh..nei. Om du mener du har det, bør du sjekke de helt vanligste kildene til adresse/bosted/telefonnummer. Jeg fant det lett.

    2. Folk som plages med stalkere blogger IKKE. De kan også leve på hemmelig adresse, det gjør ikke du. Oppmerksomhetsyk.

    3. Jeg ble stalket for noen år siden, det er helt utrolig skremmende! Han stod utenfor å kikket inn nå og da. Selv når gardinene var for så man skyggen. Helt grusomt. (Han er veldig ustabil, å bla. kjent for å ha voldtatt ei jente med skruhjern…) :’/ Heldigvis sluttet dette da han fikk seg kjæreste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg