Ett siste blogginnlegg

Da var dagen kommet, dagen hvor jeg slutter å blogge her og i framtiden kommer til å  blogge på Familieprat. Det kommer til å føles kjemperart i begynnelsen, det føles veldig merkelig allerede. Men det blir en frisk og ny start, og det kan vi alle trenge fra tid til annen. Hele bloggarkivet mitt er flyttet over til min nye blogg, slik at det vil være mulig å lese gamle innlegg selv om denne etterhvert kommer til å bli slettet.

Blir nesten litt sentimental, dette er tross alt plassen hvor jeg har skrevet om min hverdag i snart fire år. De fire mest betydningsfulle, innholdsrike og ikke minst givende årene av hele mitt liv. Men, alle gode ting har en begynnelse, og en slutt. Dette er min nye begynnelse, og jeg ser virkelig fram til alt framover og en ny start! 

Dere kan følge oss og vårt liv videre på www.rannveigheitmann.familieprat.no 

Så legger vi ved mitt første avisoppslag! Minner altså. 

Håper dere alle vil følge meg videre. Takk for alt, alle kommentarer, alt jeg har lært ved disse fire årene som blogger. Jeg har lært meg å takle motgang og stå for det jeg mener selv om alle andre skulle være sterkt uenige. Ja, jeg vil faktisk også takke dere som har gjemt dere bak anonymknappen, og hatt som livsmål å slenge dritt til meg. Det har gjort meg til en sterk jente som takler det aller meste. Sist, men ikke minst, vil jeg takke for at jeg har hatt så mange fantastiske lesere som har oppmuntret meg og bare vært de dere er.

Takk 

 

10 kommentarer
    1. Blir nok fint å bytte plattform, tipper du slipper unna disse jævla fjortisene som kommenterer så stygt da. Blir helt sjokkert over at det er mulig å være så onde. Du er helt enormt sterk.
      Lykke til med ny blogg, jeg skal ihvertfall følge deg! Liker bloggen din godt selv om jeg ikke har eller skal ha barn.

    2. Grattis med ny blogg. Husk at om du bare blogger om vipper og store bryster og skjeller ut de andre brukerne, eller oppfattes som dårlig forbilde på en eller annen måte blir du kastet ut fra familieprat. Dette fordi familieprat er et helt annet blogsamfunn enn det blogg.no er der alt er lov likssom. Men siden du har bestemt deg for å ikke objektivisere kroppen din, som du sier, går det nok bra. Lykke til 🙂

    3. Frøydis
      vet du vad? Hos oss på Familieprat blir ingen utkastad utan alla är välkomna och man får skriva om det man vill.
      Så välkommen även du. 🙂
      Erica
      Daglig leder familieprat.no

    4. Anbefaler å få bloggen printet i bokform!
      Da kan man dele det opp i for eksempel år, så har man “dagboken” i fysisk utgave, og man kan se på bilder og lese tilbake i! 🙂
      God Helg!

    5. Hei Ranveig
      Ville bare si at du er ei nydelig jente.Jeg har sett deg på charterfeber.Det kan ikke ha vært lett for deg den gangen.Håper alt har gått bra med deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg