Vasking av babytøy

Da var det helg igjen! Denne gangen laaaanghelg. Ungene har nemlig planleggingsdager mandag og tirsdag, slik at vi nesten får en hel ferie før de skal dit igjen. Det tror jeg blir kjempekoselig! 

Emma er hos pappaen sin, og jeg og Nathaniel har alenehelg sammen. Vi har spist god middag, godis og sett på film. Da han skulle legge seg sovnet jeg selv, sjarmerende å være gravid og trøtt konstant! Haha. Kjempekoselig, vet han setter pris på ekstra mammatid. Det er alltid stas!

Mens Nathaniel var i barnehagen i dag, fikk jeg mitt nye fryseskap fra Expert som endelig kom i går, på plass. Og i stedet for å betale en tusenlapp for å få de til å bringe det, fikk jeg hjelp fra Emmas pappa til å hente og bære. 

Ellers har jeg vasket litt babytøy til lille Sienna i magen, og skal begynne å legge inn i skapet hennes når det er tørt. Har enda noen esker med klær i helt nyfødtstørrelse, så her er det bare å stå på i vaskingen. Det er så utrolig koselig å se på disse bittesmå plaggene, som en gang tilhørte storesøster Emma, og som nå lillesøster Sienna skal få bruke. 

Herregud, som jeg gleder meg til desember! Hadde aldri trodd jeg skulle tenke eller si det, men det gjør jeg virkelig. Av hele mitt hjerte! Alle sparkene hennes, bevegelser, at hun har sin egen døgnrytme, gjør at jeg virkelig klarer å tenke på at det faktisk er en ferdig liten baby inni magen min. Lille Sienna  I skrivende stund holder hun fullt liv inni magen. Hun er nemlig mest våken om kveldene. Når jeg slapper mest av! Haha… 

Er jo ikke så lenge siden jeg våknet etter å ha sovnet med N, men tror jeg skal forsøke å få noen timer til med skjønnhetssøvn nå! Imorgen planlegger vi harrytur til Sverige for å fylle opp vårt nye fryseskap. Spennende!

God natt lesere

 

16 kommentarer
    1. Såklart princess. Alt for deg. Heller at du betaler meg i ren nytelse enn å betale 1000 spenn til Expert. See you soon bby!

    2. W!
      Ærre mulig?!?! Hvorfor gidder du å legge igjen en slik kommentar? Jeg vet at ordet “idiot” skrives med èn “d”, men du er virkelig en “iddiot”. Skam deg.

    3. Ååå så koselig!!! Jeg har to jenter..ei på fem og ei på BARE ett.. Men kjenner jeg blir litt babysyk av dette innlegget ditt… Men jeg skal ikke ha flere..enda 😀 men blir nok en eller to gullunger til etterhvert..men ikke nå 😛

    4. Såå flott at du og barnefedrene har et greit forhold! Foreldrene mine skilte seg når jeg var 5, og forble uvenner til den dag idag.. Så dette kommer ungene dine til å sette pris på:-) Slike ting man kanskje ikke tenker på men jeg tror det er veldig viktig! Lykke til med 3 mann, dette klarer du.

    5. Lise: tror du virkelig det er W som i eksen til R? Da må du tror om igjen, er nok bare noe som later som.
      R : så utrolig nydelige babyer klær 🙂

    6. Ok, nå måtte jeg faktisk ty til kommentar feltet her, pleier å holde meg for god for det.. Men, at det koster 1000,- å få levert et kjøleskap fra Expert er bullsh**! Altså, bud til et spesifikt klokkeslett koster bortimot 700,-, men så kan man ha vanlig rute levering i et større tidsrom til 300,-! Og det burde jo du kunne få til, du som bare surrer hjemme uten jobb! 😉

    7. Er det bare meg eller er det litt heftig å holde på slik som dette 5 mnd før termin?

    8. Kan du lage et innlegg om størrelse på klærne? Jeg er førstegangs og aner ikke hvor mye jeg burde handle inn i de forskjellige str 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg