Til en liten prinsesse..

Begynte egentlig å skrive dette innlegget for noen timer siden, men det ble TVkveld på meg i stedet for bloggekveld. Av og til er det også viktig å slappe av! Nå er det straks natta, vi har en spennende dag i vente imorgen! Da skal vi nemlig få tatt en liten sniktitt på lillesøster Sienna i magen. Har time hos Ultralydklinikken i Oslo i morgen tidlig. 

Ungene skal være med for å se på lillesøsteren sin siden det er en fin opplevelse for de, men jeg tar også med meg barnevakt om de skulle bli utålmodige og vil ut.  Jeg gleder meg sånn til å se henne! I skrivende stund kan jeg kjenne kneet/foten hennes som gnikker fram og tilbake rett nedenfor ribbeina mine. Er så gøy at jeg kan kjenne hvilke kroppsdeler som er hvor, begynner å bli stor der inne♥

Sjekk disse utrolig søte kleshengerne som dukket opp i postkassen i går! De er bittebittesmå, og passer perfekt inn i magesnuppas garderobe med bittesmå klær. 

Se så utrolig søte! Bittesmå hengere til bittesmå klær. Jeg ELSKER å pusle rundt med slike babyting nå om dagen altså. 

Nå er det natta, holder nesten på å sovne her jeg sitter, selv om lille snuppa i magen akkurat har startet sin dag. haha. Ønsker alle lesere en god natt, og så hører dere fra meg imorgen. 

Blogges

9 kommentarer
    1. Jeg synes det er så fint å lese om hvor mye du gleder deg over disse små hverdagstingene knyttet til det å få barn. Slik som å vaske disse små plaggene og glede deg over søte små ting slik som disse yndige kleshengerne.
      Jeg er også glad for at mange av leserne dine virker som flotte, gode mennesker. De andre bryr vi oss ikke om, de skader egentlig bare seg selv.

    2. Blir så forbanna og oppgitt over folk i kommentarfeltet på denne bloggen. Fyttikatta å lite respekt det går Ann å ha ovenfor andre mennesker. Kjenner jeg blir kvalm. Skal virkelig gjøre alt som står i min makt for at mi lille datter ikke oppfører seg sånn ovenfor andre mennesker! Verken personlig eller på nettet..
      Håper du klarer å heve deg over det Rannveig. Du virker som ei flott og flink jente, og du virker som ei utrolig god mor for dine nydelige barn. 😊 gratulerer så masse med enda ei nydelig prinsesse på vei😊

    3. Nei nå er det nok, jeg gir meg over ende over hvordan folk tror de kan herse med folk anonymt på nettet. Til deg som skriver at kallenavnet hennes var ludder “enkelt og greit”; om det så var det – hva gir deg rett til å dømme et annet menneske? Uansett hvordan hun har oppført seg når hun var ung så ligger det mest sannsynlig en grunn bak det. Kanskje hun var usikker på seg selv, kanskje hun gikk gjennom noe vondt. Det finnes alltid en grunn til hvorfor folk oppfører seg som de gjør, og man lærer som regel av det man opplever når livssituasjon forandrer seg eller at man enkelt og greit vokser opp. Uansett om du kanskje har tilegnet deg kunnskap om livet på andre måter, så er det ikke alle som gjør det “by the book”. Hun har to (snart tre) velskapte barn som hun tar seg av nesten helt alene, hun har selvinnsikt og i tillegg må hun takle slike nett-troll som deg. Føler du deg bedre nå som du har lirket av deg en ekkel kommentar på bloggen hennes? Kan du endelig gå videre med livet ditt? Sannsynligvis sitter du nok bare å venter på at hun skal skrive et nytt innlegg du kan kommentere. Vær så snill å voks litt opp, livet består av så mye mer enn å skrive nedlatende ting til andre slik at du kan føle deg bedre selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg