Strandnymfer

Gosh a meg. De siste kveldene/nettene har en lei tendens tredd inn i livet mitt. Nemlig kronisk halsbrann og sure oppstøt. Noe som ikke er spesielt velkomment, nærmere sagt… jeg HATER det. Føler meg helt utslitt av det og det er ikke akkurat utslitt jeg ønsker å være når jeg har lagt ungene for kvelden og skal gjøre mine ting før jeg selv sover.

Halsbrann til sides! I dag har vi hatt en kjempefin dag på Stranden i Gansvika. Så utrolg idyllisk der, og ungene elsker det. Perfekt og barnevennlig. Vi har grillet, badet(tilogmed hu mor) og bare koset oss i varmen i hele dag. Det var en sliten gjeng som kom hjem etter endt dag der, tar nemlig på å løpe rundt på stranden hele dagen.

Vi skal faktisk tilbake allerede imorgen. Da skal vi også hente søsteren min og venninnen hennes som skal være med. Tipper vi får en like fin dag imorgen som vi har hatt i dag! Må jo utnytte varmen og la mine to badenymfer bade nå mens de enda kan, er nemlig meldt regn fra mandag av. Kjipt! Samtidig som jeg også faktisk ser litt fram til høsten. Liker høsten jeg! 

Litt bilder fra i dag før jeg skal innta min fantastiske seng♥ Verdens fineste to små gulleskatter! 

36 kommentarer
    1. Hva om du over tar deg en gulerot og passer dit eget liv? Snakk om å væra idiot. Om dem spiser kjeks på en lørdag skal vel du ta fart og drite i. Meld deg på noe gøy, få deg et liv 😄 ser ut som du har jæævlig lite og gjøre

    2. Kjære tid for noen kommentarer! Man slanker da ikke et så lite barn pga litt valpefett.. Det der vokser hun av seg..

    3. Det har da ikke vært snakk om slanking, men å la være å overfore henne! Hvis det er dette kostholdet hun har, så er det ikke sikkert hun bare vokser det av seg..

    4. Altså…. Slike kommentarer er faktisk IKKE greit!! La nå rannveig bestemme hva HENNES unger skal spise og ikke! Blir flau på deres vegne, “bedrevitende mennesker”. Skjønne barn,rannveig!!

    5. For noen kommentarer. Det var sommer, sol og lørdag, ser ikke noe galt i å gi barna litt kjeks. Man ser jo også at hun spiser frukt på et annet bilde. La rannveig få styre selv hva hun gir til sine barn.

    6. Anonym 05:34 og 10:10 og andre som skriver på samme måte.
      Vær så snill, ikke kom med negative kommentarer om utseendet til et lite barn.
      Kom gjerne med kommentarer til hva Rannveig skriver i sin blogg, men hold dere gode for å være slemme mot en liten jente!

    7. Hei:) Utrolig søte barn du har!
      Jeg kjøpte noe som het samarin mot halsbrann når jeg gikk gravid. Det kan kanskje hjelpe deg litt.
      Lykke til med resten av svangerskapet 🙂

    8. Blir helt forferdet over hvordan noen kan få seg til å kommentere over her. Min unge så nøyaktig slik ut når hun var på den alderen, hun er nå 5 og ser aldeles ikke slik ut lengre. Det er slikt de vokser fra seg. Ta dere en bolle og gå å sjekk deres egne liv og egne kropper før dere langer ut om hvordan Rannveig bør mate ungene sine. Alvorlig talt.
      Kanskje dere også burde nye været istedenfor å rakke ned på matingen av ungene til en ukjent?
      You go Rannveig! 🙂

    9. tips mot halsbrann, som virket hos meg i all fall, er Love Hearts, det og spise en gulrot før legge tid, melk (om du ikke liker det er milshake et godt alternativ, men litt vel søtt etter min mening) eller noe som heter Link tyggis som du kjøper på apoteket. Men de kan du bare spise sånn seks stykker av for dag…. Og jeg skulle gjerne ha hatt hele pakken 😅
      Kos dere i sommervarmen 🙂 vi er helt mødde etter en lang dag i solen 🙂

    10. Rannveig, håper du rett og slett finner ip adressen og anmelder de som kommer med mobbende utsagn mot dine barn!

    11. Enig med hun over, anmeld alle disse menneskene som tror de har rett på å mobbe et stakkars barn.
      Kvalmt.

    12. Jeg er IKKE R sin største fan,men fy FAEN for noen motbydelige nettroll dere er!! Gå til angrep på en stakkars unge fordi hun har litt valpefett? HÅPER inderlig R tar et oppgjør med dere rottetryner,og annnelder denne oppførselen,for dette er ikke greit. Laaaaangt under beltestedet!

    13. Tipper de som sitter bak skjermen å taster er noen supermodeller selv? Møkkafolk!!
      Jeg hadde gått til sterkt oppgjør mot tullinger som dere. Gutten min var en smelltykk matglad baby, idag er han snart ni. Slank, og veldig fotball interessert. Sånt “babyfett”, noe jeg faktisk ikke hun har, annet enn at hu ser SUNN ut, går som regel av seg.
      Får nesten håpe dere ikke får barn selv. For stakkars, hvis de er av det “store slaget” og veier litt mere enn alle andre.

    14. Dere nettroll er faen meg noen feige folk ! 😉 dere er sååå tøffe bak skjermen , hadde dere bare brukt deres ekte navn og stått for det dere mener MED navna deres ! men nei da , dere er bare noen feige mobbere !

    15. Fy faen, jævla troll! Mobbe en liten jente fordi hun har litt valpefett, noe veldig mange små barn har! For det er akkurat det dere gjør, dere mobber! E er ikke feit og det valpefettet vokser hun av seg! Og litt kjeks på en varm lørdag har for faen aldri drept noen!
      Hørtes ut som dere hadde en fin dag. Vært mye i gansvika i “gamle dager” 🙂

    16. Må si meg enig med bla. Vanja: Hold dere for gode for å snakke stygt om et lite barns utseende. Det er det mest grusomme jeg har hørt!!!
      Og hva i alle dager vet dere nettroll om hva barna spiser i sin daglige kost????? Noen kjeks på en lørdag er vel ikke det verste???? Mine barn får av og til sjokolade, tenk det, enda verre. Burde sikkert blitt fratatt omsorgen for de 😉 😉 HAHA!
      Rannveig: Vær så snill å hev deg over sånne idioter som bare MÅ kjøre på med dritt. Sikkert de samme hver gang. Feige er de også, anonyme og greier. Stå på, du er ei grepa jente!
      Hilsen tobarnsmor

    17. For noen vakre barn du har. Kjeks og strandkos hører virkelig med på sommeren, så gi f i hva alle andre mener. Du er fantastisk. Dessverre er det de negative kommentarene som brenner seg fast men prøv ikke bry deg om det. Ha en strålende kveld. Forresten Loveharts og melk fungerte når jeg hadde halsbrann 🙂 lykke til

    18. Jævla stygge mennesker som kan sitte sånn og kommentere utseende til et lite barn på den måten-blir skremt av å tenke på at det finns sånne som dere!Tror nok desse to får mer kjærlighet og omsorg en dere noen gang vil klare å gi deres barn med slike holdninger /stygge meninger dere har .Barna stråler -det ser vel alle! Dette har ikke noe å gjøre med å komme med gode råd -dette er kun ondskapsfullt!!

    19. Det er ingen som snakker stygt om utseendet til barna. Men vi sier at som forelder, har R ansvar for kosthold og helse til barna sine. Noen velmente råd må gå an å gi uten å bli stemplet som slem og fæl!
      Dere som sier at man vokser det fra seg aner ikke hva dere snakker om. Dersom foreldrene fortsetter å være slepphendte og tillate alt når det kommer til kosthold, vil ikke barna kunne bli normalvektige.
      Sier ikke at man ikke kan gi barna kjeks en gang i ny og ne. Men alt med måte! Må huske på alle bursdager og høytider hvor foreldrene nærmest ser på det som en plikt å gi barna godterier! Synes det er helt bak mål..

    20. Så mange drittfolk det finnes! Enig med de som sier at du bør anmelde dette. Netthets på det groveste, enn å gå løs på et lite barn? Det er så lavmål som det er mulig å få det. Heller litt valpefett enn å oppføre seg som dere! Valpefett er faktisk helt normalt i den alderen der, og de fleste vokser det av seg etterhvert.
      Og mitt barn fikk/får også kose seg med kjeks, sjokolade, is ect. innimellom. Det er faktisk ikke så unormalt.

    21. Flere av kommentarene her kvalifiserer til et besøk av Trolljegere. Jeg er slett ingen fan av Rannveig, men maken til tendensiøse ytringer er rett og slett forferdelig. En liten frøken som er nettopp slik en pike på hennes alder skal være. Er det et magert lite barn som er ønsket norm? DET er i så fall meget bekymringsfult.

    22. Det blir for dumt folkens! Og du som sier at de ikke mister valpefettet når de blir eldre vêr ikke hva du snakker om.. Når hun blir eldre og er mer i aktivitet enn nå vil nettopp valpefettet forsvinne, selv om hun har samme kosthold som nå!

    23. Så store dine to små søte har blitt Rannveig! Dette var hyggelige bilder av en fin dag på stranden. 🙂
      Håper du har et fint svangerskap uten mange ubehageligheter og håper dere har det bra! <3
      Ha en fin dag!
      - mammaglede

    24. fine sjønninger, herregud da folkens,barn skal vokse , de trenger noe og gå på, hun forer dem da ikke med mcdonnalds og burgerking hverdag da hadde de vert grunn til og påstå noe ,ungene er jo ikke noe i nærheten av dem i amerika heller, de er vanlige,normale barn, de ser ut som dem har det godt,, om vi som mennesker ikke kan la være og plukke på andre og fortelle hva vi syns om dem og dems liv bør man holde kjeft. ikke rart de er krig i verden. mjacson sa noe om fiks the man in the mirror! tror det var noe i det jeg, du er flink rannvei all kreds til deg som er alenemor med snart (3)unger. hilsen førstegangsforelder 🙂

    25. Hei !
      Har alldri kommentert noe på denne bloggen, men nå føler jeg virkelig for å gjøre det. Hva er det som får enkelte til å være så vanvittig ond. Tenker litt sånn at uansett hva R gjør blir det feil for enkelte, å kommentere et lite barns utseende er rett og slett lavmål, skjerp dere. Jeg er en godt voksen dame ( 42 år) m små barn og vet dere hva tenk så forferdelig dårlig mor jeg er, serverte både saft, kjeks og rosiner når vi var på lekeplassen en liten tur. Å tenk den ene mammaen serverte de rett og slett sjokolade, jeg tror jeg dåner altså. Stå på R du er flott mamma, hev deg over disse folka.

    26. Jeg har aldri kommentert på bloggen din, men jeg må bare nå. SERIØST, hva feiler det folk?! Leserne dine kommenterer og kritiserer pokker meg ALT du foretar deg. Barna får kjeks når de er å koser seg på stranda. Får ikke ungene deres is, kjeks, en sjokolade, eller annet snacks som ikke er hverdagskost når dere tar en kosedag på stranda?! De får kanskje kun en gulerot mens de ser på andre barnefamilier som koser seg med pølser og is?
      Jeg synes det er spesielt at du venter barn med 3 forskjellige fedre og alt det der. Og kanskje synes jeg mye av det du gjør er merkelig, men det er jo DITT liv! Hvorfor skal jeg kritisere det?! Jeg har ikke levd i dine sko, og vet ikke hva du har gått igjennom. Det er det ingen andre som gjør heller. Folk må begynne å passe sine egne saker, og vise respekt for hverandre! Makan til hodeløse kyllinger har jeg ikke vært borti.
      Til deg Rannveig; disse menneskene har seriøse problemer med sine egne liv, og er mest sannsynlig noen bitre trasige folk som lar sine egne problemer gå utover deg. Drit i dem, overse det, de er ikke verdt bryderiet.

    27. Rannveig, du må vere laga av stål! Tar av meg hatten for deg! Ei fantastisk god mor for to (snart.. 3) sunne barn! 🙂 . Anmeld alle netttrolla – og forsett å gi kjeks til ungane dine. Tenk at vi lever i en verden der det å gi barna sine kjeks fører til mobbing og netthets. Eg heia på deg Rannveig !! 🙂

    28. Nydelige barn! Og du er en aldeles GOD mamma. Fuck alle nettroll! De er bare sjalu, og må finne negativt om alt du gjør…Ha en fin dag!

    29. Kjeks på stranda hører med, en fin sommerdag og da koser man seg stranda. Ungene ser sunne og friske. Mye bedre med ordentlig sukker enn de kunstige søtstoffene som folk stapper i seg og ungene sine.Det er jo reg gift.Kos dere med kjeks og saft på stranda mandag som lørdag .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg