Nattinatt

Bedre sent enn aldri! Tenkte egentlig bare jeg skulle oppdatere for å ønske dere lesere en god natt. Nå har jeg pakket barnehagebagen, lagt fram morgendagens klær og lagd morgendagens luncher og satt de i kjøleskapet. Så da tar jeg kvelden, og gud det skal bli deilig å treffe puta. Det ser jeg veldig fram til! Legger som regel fram det jeg kan om kveldene, da det sparer meg mye tid og energi om morgenene, og det gjør at vi får roligere morgener. Anbefales! 

Vi har hatt en kjempefin dag i dag, og jeg ser virkelig fram til imorgen med mine søte små sjarmører, og så har jeg time til vippeextensions, noe jeg gleder meg VELDIG til etter jeg har hatt en lang pause fra det pga ferie osv. 

 

Ha en fantastisk natt lesere! Og sov godt ♥

4 kommentarer
    1. Jeg lurer litt på om ikke barna får mat i barnehagen, siden du smører matpakke hver dag? I omtrent alle barnehager i Norge får jo barna maten de trenger i barnehagen, i enkelte barnehager må barna ha med frokost selv hvis de skal spise det i barnehagen…

    2. Sorry Liv, men det der er den merkligste kommentaren jeg har lest! Mest sannsynlig går de i en barnehage der de må ha mat med da, virker ikke det voldsomt logisk siden hun smører matpakker? Men creds for at du har oversikt over “omtrent alle” barnehager i Norge da 😉

    3. Liv: I de fleste norske barnehager så får barna hovedmåltidet, men de fleste barna har 3 måltider i barnehagen; frokost, lunsj (hovedmåltid) og “frukt”. I noen bhg så får barna både hovedmåltidet og “frukt”måltidet (da gjerne, frukt, knekkebrød eller yoghurt), men i de fleste kommunale må også maten til frukt måltidet medbringes. Selve frukten står gjerne bhg for, men barna trenger litt mer enn bare frukt i 14/15 tiden 🙂

    4. Hei, jeg har nettopp funnet ut at de har egene fruktposer som de selger på bla annet rema1000. Da kan du kutte opp frukt og annen mat og ligge de i posen som lager vakum, og slippe at frukten blir brun og ekkel. Et lite tips, er hvertfall nytt for meg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg