Countdown

God formiddag kjære lesere

I dag har Emma pappadag, så i dag er det bare storebror som skal hentes. Synes alltid det er trist. Ja, tanken på å ikke se henne i løpet av en hel helg og en dag er ganske vanskelig, og noen ganger verre enn andre. Hadde jeg kunnet, ville jeg jo hatt henne hele tiden. Men hun har jo en pappa som også ønsker å være med henne, og det er viktig å ha to foreldre om man har muligheten til det. Det beste og mest ideelle for absolutt alle barn!

Samtidig er det litt godt for de begge to å være alene og få ha oppmerksomheten alene. Så gleder vi oss veldig til mandag igjen da lille/storesøster kommer hjem igjen. Med dette i tankene, kan jeg virkelig ikke fatte hvordan så mange mennesker her i verden bare kan overse sine egne barn eller “late” som de aldri fikk barn. Dette gjelder jo for det meste fedre som ikke tar ansvar, men garantert også mange mødre. De er jo det mest verdifulle vi har her i verden, og jeg skal virkelig være der for mine søte små i alle livets begivenheter til jeg ligger i graven. Som forhåpentligvis er en liten stund til, haha ♥

I dag er jeg kommet til graviditetsuke 27, og lille snuppa turner i magen som bare det, virker nesten som hun ligger å bokser i blæra mi samtidig som hun sparker meg i ribbeina, haha. Kanskje hun vet at vi bare har 100 dager igjen før vi møtes på ordentlig,utenfor magen?

 

Nyeste inn til henne er disse nydelige bootsene fra Zara Baby. Er helt forelsket jeg!

Synes det å ordne og styre med forberedelser er så utrolig gøy. Det er noe med det når man er gravid. Man bygger jo på mange måter rede. Jeg er vesentlig mer opptatt av matlaging, baking, og huslige sysler nå i forhold til før graviditeten. Jeg er også langt mer sårbar merker jeg, og jeg kan VIRKELIG ikke se på noe som kan oppfattes som det minste rørende. TIlogmed nyhetene kan bli for mye i blandt. Da sipper jeg!

Nå som det er hundre dager igjen til termindato, må vi jo starte nedtelling. Dette kommer nemlig til å gå veldig fort, hundre dager er nemlig ikke så mye som det høres ut som. Plutselig, før vi vet ordet av det, er det 6 desember

 

Hvor langt på vei er du? 

12 kommentarer
    1. Har du planlagt ks siden du VET at hun kommer 6.desember? Om ikke,så er jo dette kun en termindato,-noe som igjen betyr at du kan føde både før og etter denne dagen,om du ikke visste det…!

    2. Så utrolig herlige sko 🙂 du er flink mamma 🙂 og så fint at Emma har mye kontakt med pappan sin 🙂

    3. Hei, kan du fortelle litt om økonomien din, hva lever man av når man ikke har jobb? (jada, jeg vet du får noe på bloggen, men det er vel ikke mer enn 5-6000 i mnd maks?) Hvor mye får man i støtte fra NAV? Får du sosialstønad i tillegg til husleie og slikt?
      Har du avtale om avlasting når du har to barn som ikke har noen pappa som stiller opp for dem?
      Jeg lurer fordi jeg risikerer å komme i samme situasjon. Jeg synes du bør være flinkere til å fortlle om disse sidene, sidne du fronter alenemorsaken så sterkt. Er det mulig å finansere tre barn alene uten jobb og uten å nave liksom?

    4. Uff for et liv! Hvordan kan man være hjemme og ikke jobbe i norge? Greit for enkelte Innvandrere men du som er norsk?? Haha jeg hadde blitt gærn av bare å leve av å føde unger med ulike og alt det rotet der.. Fy f

    5. Herregud for noen skadde folk dere som skriver her er.. At dere gidder å bruke tid på å skrive bare dritt. Skjønner jo lang vei dere bare er sjalu siden dere faktisk bruker energi å tid på å prøve å late som dere er noe. Jævla tapere.. *gravidhormonutbrudd* få dere ett liv!!!!

    6. Nyyyyyydelige Sokker/sko
      Ikke hør på dritpratn til enkelte her.
      Er vel ingen som har noe me din Økonomi å gjøre!!,
      kos dere i hælga

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg