Barnefri og dårlig form

Hei alle sammen!

Denne helgen har jeg faktisk vært så heldig å hatt en dag barnefri, fra i går til i dag, og det tror jeg virkelig jeg trengte. Har vært i utrolig dårlig form både i går og i dag, helt slått ut… så jeg har ligget mye og slappet av. Noe som i og for seg var virkelig nødvendig. Men… når jeg ligger mye i ro, så begynner også bekkenet mitt å tulle.

Og det er jo ikke akkurat verdens morsomtste ting. Jeg er helt avhengig av en kropp som fungerer optimalt med tanke på at jeg er alene med mine to små. Så jeg ber til høyere makter om all energi i verden og en fungerende kropp nå fram mot termin og til lille snuppa er ute. 

Nathaniel er i Drammen med tante Astrid og onkel Anders, og hans familie der. Tror han har hatt det superkjekt, er bare bra for han å være litt med andre og ikke bare med meg. For jeg har han jo hver dag. Sist gang jeg hadde barnefri var når han var hos mamma/bestemor på ferie, som begynner å nærme seg to måneder siden. Så, absolutt deilig for både barn og mor tror jeg! Selv om han hadde mest lyst til å være hjemme med meg i går. Men, kan ikke baaaare være 

Jeg har som sagt ikke fått gjort veldig mye utenom å ligge ned, selv om jeg hadde en haug med planer, blandt annet skulle vi egentlig besøkt ei venninne av meg i Bærum i dag, som jeg ikke har sett på kjempe, kjempelenge! Men, det får bli en annen dag når formen sier ja.  Nå skal jeg hive meg i bilen og hente gullegutten i Oslo,  og så blir det egentlig bare litt kosing og kvelds før det er senga for han.

Ønsker dere en fin kveld videre! Og kanskje vi blogges senere, har egentlig ganske mye på hjertet, men veldig lite energi. Haha! 

Siste Instabilde. Lille Sienna begynner å bli stor, magen min vokser virkelig for hver eneste dag som går og sparkene blir sterkere og sterkere..Og de dagene, de går fort nå!  Er helt forelsket om dagen og kan ikke tro at det ligger en fiks ferdig liten prinsesse inni magen min. Jeg vet jo tilogmed hvordan hun ser ut, og hun ligner både på meg og pappaen sin. Noe som er veldig koselig, siden både Emma og Nathaniel er mest lik deres pappa. 

Verdens vakreste bittelillesøster ♥ Følg meg gjerne på Instagram HER

9 kommentarer
    1. Nydelig mage 🙂 uff håper du blir i bedre form snart :).
      Deilig og være alene da 🙂 synes også det er deilig og ha barnefri innimellom,selvom det ikke er så ofte, er helt alene med han siden pappan ser han kun 6 timer hver uke nå.. Synes Emma likner på pappan sin,men synes Nathaniel er lik både deg og faren sin 🙂

    2. Hei Rannveig!
      Er selv gravid med første, termin en måned før deg:)
      Mange som sier at magen min er liten, merker du noe forskjell på magestørrelsen på nummer 1 og nummer 3? 🙂

    3. Hei Rannveig :-)så fin du er 🙂 håper du blir i bedre form snart:-) jeg synes Emma er lik deg også:-)

    4. Uff… har du ingen som kan passe begge ei langhelg? Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg hatt de noen ganger. Husker sjøl jeg var aleine med 2. Men jeg ansatte fast barnevakt….Hun bodde hos meg ei og annen helg, da tok jeg inn på hotell, og bare sov og sløva 😀😀😀 og ungene fikk ei glad og våken mamma hjem….Ingen dårlig samvittighet for det jeg…. 😊

    5. Godt med barnefri en gang i blandt, det fortjener du vel også 🙂 Kjempefin babymage, kan tenke med det er facinerende å se den vokse 🙂 Masse lykke til videre med svangerskapet ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg