Hold kjeft, du har barn med tre forskjellige menn

Dette temaet føler jeg er utrolig viktig, både for meg, oss kvinner, og generelt menneskeheten, at jeg tar opp. Nå har jeg virkelig fått NOK! Det har seg slik at hva enn jeg sier, for eksempel i en diskusjon, så får jeg slengt frasen ” HAHA, hva tror du at DU er? DU har jo tre barn med tre forskjellige menn”

Jeg har nå hørt dette fra så utrolig mange forskjellige mennesker, at jeg er ute av telling for lenge, lenge siden. Og vet dere hva? Det er oftest menn som kommer med denne type utsagn. Faktisk, er det rent sjeldent jeg hører noe sånt fra andre kvinner. 

Spørsmålet jeg alltid stiller meg selv når jeg får servert denne frasen, uansett hvilken sammenheng, er følgende ;” Hvordan får vedkomne dette til å bli relevant i forhold til det som faktisk var tema?” 

FOR.. la meg ta et eksempel for dere lesere. Grunnen til at jeg velger å ta dette opp i dag, grunnen til at jeg har fått NOK av inkompetente idioter som tror de er så jævlig mye bedre enn meg. Jeg ble tidligere i dag oppmerksom på to bekjente av meg som la ut et bilde av en handicappet jente, la meg presisere, en VAKKER, søt og garantert kjempesnill jente, som satt i rullestol. De gjorde narr av henne slik bare idioter får til, og med tanke på at jeg er ganske hormonell om dagen, klarte jeg virkelig ikke å la dette gå uten å få sagt mitt.

Og, tro meg, jeg sa mitt. Jeg lagde en status om det (som jeg senere slettet fordi den stakkars jenta ikke ønsket bilde av seg selv, noe jeg forstår fullt ut) Men det verste av alt?! Disse to idiotene fortsatte mobbingen. Bare at nå konsentrerte de seg om å mobbe blandt annet meg. Og hva får jeg høre da? Vel, det er jo standardfrasen da

HOLD KJEFT. Du har tre barn med tre forskjellige menn. Du har ingen rett til å uttale deg. Å ha tre barn med tre forskjellige menn gjør at du blir en dårlig person, uten ytringsfrihet. For du må jo skjønne at når du har tre barn, så kan du vel ikke uttale deg når du ser urettferdighet rundt omkring. Når du har gjort noe så kriminelt som å bære fram tre vakre barn, så kan du bare holde kjeft må du skjønne. Bare fatt det. Har du tre barn, har du antakeligvis høvlet over hele byen. Jupp.. 

Og det var virkelig ikke måte på hvor ille ting sto til med meg. Ifølge disse to (som jeg i grunn ikke kjenner) var både “musa mi løs” og jeg var prostituert. Jeg er så utrolig lei av mannfolk som det her. Jeg mener det, det skulle vært ulovlig å ha internetttilkobling for visse mennesker! 

 

Jeg har fått NOK. Jeg håper disse to idiotene får så det svir og brenner. Det er vel fortjent! Og jeg lurer på en ting, er det virkelig rart jeg ønsker å være alenemamma? Når det kryr av slike? Jeg skulle virkelig vært alenemamma til den dagen jeg dør om alternatiivet var å måtte tilbringe en eneste dag av mitt liv med en slik mannsjåvenist av en mobbende drittunge.

 

Jeg har nå sensurert offeret i denne saken, og valgt å publisere screenshots med de mobbende drittungenes navn! Det er VEL fortjent. Og som dere kan se under, så ble det nevnt opptil flere ganger (fra samme person) at jeg bare måtte ti stille fordi jeg har tre barn… med FIRE forskjellige fedre, faktisk. Jupp. 

 

Dette gjør jeg for å statuere et eksempel. MOBBING ER IKKE GREIT, ENTEN DET ER AV HANDICAPPEDE ELLER ALENEMØDRE!

 


 Etter dette, kom det ei eller annen å kommenterte om “lausunger”.

Unnskyld meg, men jeg har virkelig ingen løsunger hjemme hos meg. Her er barna høyt elsket, både av mor og far. At pappaen til mitt kommende barn, som forsåvidt er kompisen til en av mobberne over , ikke ønsker å innse at han skal bli pappa, er det virkelig lite jeg får gjort med. Hun vil likevel være høyt elsket av sin mor og dermed ingen løsunge!  

Litt bekymringsverdig er det jo om sønnen til mobber nr.1 over her skulle bli en mobber selv. For, hva i alle dager skal han si til sønnen sin da? “Du kan ikke mobbe andre, selv om pappa gjør det. Du skjønner, pappa har lov, men det har ikke du, skatten min” ? Det blir jo en interessant problemstilling for han. Barn gjør som vi gjør, ikke som vi sier! 

Nå sier jeg god natt før det koker over. Ja, hormonene mine KOKER.Jeg føler det er så dritt at sånt avskum som han her faktisk tror han er bedre enn meg, fordi… jeg har tre barn…. 

Så. God natt, og blogges! 

34 kommentarer
    1. er det kriminelt å få barn med forskjellige fedre? noen har virkelig ikke forstått det. håper du ikke lar deg trekke ned av slike dumme kommentarer.

    2. Han Robert Dragan er jo “hatet” av flerne pga han er alt for tøff bak tastaturet. Han slenger ditt om alt og alle uten og kjenne personene. Og kommer med påstander som ikke henger på greip noen plass. Det letteste er å bare blokke vedkommende slik som så mange andre har gjort. Pga dem har funnet ut at det ikke er håp får gutten etter å ha gitt han sjangse på sjange i mange år.

    3. Så jævlig folk er! Jeg dømmer ikke deg for at ditt 3 barn er på vei,med en ny pappa! Skal si deg det at jeg er veldig nysgjerrig,men det er vel fler som er det:-P.Å når det er sagt,så er han Kenneth borstad så lite likt av flere,misslikt av mange hele oppveksten,på det stedet der han gikk på ungdomsskole osv, hørte ihvertfall ikke om noen fra mitt årskull som likte tryne hans! Ussel liten skit! Han har aldrig oppført seg heller! Så å rakke ned på andre er vel en måte å få det bedre med seg selv på! Drittungen der!!

    4. Dette er mennesker som ender opp med å tilbringe resten av livet sitt alene, og det er de nok innerst inne klar over selv og utragerer med å rakke ned på andre mennesker. De er nok inderlig trist og lei seg over det faktum at de mest sannsynlig aldri får oppleve gleden av å ha et barn, eller fler, i livene sine… Egentlig er det synd i de 🙂 lol

    5. Hahaha.. 3 barn med 4 forskjellige fedre? Høhø.. troooor noen hadde trengt noen år til på skolen med matematikk som ekstra fag!:’D
      Latterlige mannfolk med minimalt mellom ørene det der!;)

    6. Fysj så stygge kommentarer du får kjære Rannveig. DU framstår som en sterk jente og en kjempe hærlig mamma. Jeg synes du er virkelig flink, barna er det kjæreste man har! God klem til deg

    7. Fy faen… Kan ikke forstå at folk klarer å være så jævlige. At noen kan slenge dritt om helt uskyldige mennesker (gjelder både folk med handicap og folk med tre barn med tre forskjellige fedre), folk som ikke har gjort NOE galt, er for meg helt ubegripelig. Får lyst til å kaldkvele disse barnslige drittsekkene. Merker det koker over her også… Når det er sagt, så synes jeg du virker som en god mamma, og som en reflektert og ærlig dame. Selv om jeg synes du har gjort mange mindre gode valg, så synes jeg du i bunn og grunn virker som en råbra dame, og dette innlegget gjør det bare enda tydligere. Yo go girl 🙂

    8. Ååmagaad, så bra at du henger dem litt ut!! Kan hende æ tar feil nu, men sånn som dem skriver kan dem ikke være over 18år. Så sykt lite gjennomtenkt alt de skriver. Skjønner du ble hissig på de. At du er ekstra fruktbar, skal ikke du henges ut for <3 Alle kvinner kan ha det sexlivet de vil uten å få det slengt i trynet.

    9. Kind of funny at du har 3 barn med 4 forskjellige fedre… Spent på hvordan du har fått det til.. Hehe ! For noen idioter…. DU er en fAntastisk mamma til dine barn enten du har 3 eller 8 ! Det spiller ingen rolle hvem faren er så lenge du er som du er 🙂 hev deg over mennesker som dette… Du er rett og slett bare ett godt eksempel på at alt er mulig ! Du er RÅ ! <3

    10. Fikk med meg diskusjonen på facebook og jeg måtte bare le. Mer usakelige, inkompetente mennesker har jeg aldri sett! Synes det er helt supert at du lar de få smake sin egen medisin! 🙂

    11. akkurat dette har du bært på deg selv rannveig. du skyter løs selv med stygge usaklige kommentarer i diskusjoner selv. og,ja, at du ligger rundt og lager barn vil bli brukt mot deg i mange mange år fremmover

    12. Herregud.. Skal ikke være mulig å oppføre seg slikt!!
      Men han Robert virka jo ikke som den skarpeste kniven i skuffen, som mente at du hadde 3 barn med 4 forskjellige fedre :’D Hadde virkelig ikke tatt til meg det de drittsekkene lirer utav seg, det er jo tydelig at de har 1 skrue eller 1000 løs…
      Huff..

    13. Kjære Heitmann.
      Ta til deg de fine, oppbyggende meldingene, heller. Du får jo mange av de om dagen. 🙂
      …og overse de nedbrytende negative fra troll, svin og andre undermennesker !
      Ønsker deg og fine barna en flott uke. 🙂

    14. martin: Det er jeg helt enig i! Har mange fantastiske lesere, noe jeg er utrolig takknemlig for! Men som gravid og hormonell er det desverre ikke alltid like lett å overse spydige drittkommentarer heller.. haha 🙂

      Tusen takk for det, og takk for kommentar! Ha en fin uke videre selv 🙂

    15. Nå er ikke jeg fast leser av bloggen din siden jeg er en “gammel” dame, men jeg har fulgt med litt nå på graviditeten din.
      Jeg synes du er kjempetøff som klarer å stå imot all den stygge hetsen og saken med jenten i rullestolen, er så stygg at jeg nesten ikke har ord. Hva ER det for slags folk som holder på med slik trakassering av et vergeløst menneske som aldri har gjort noe galt.
      Flott at du står bredbent mot disse individene, som tydeligvis ikke vet hva de snakker om. Ytringsfrihet betyr ikke at man kan hetse, trakassere og ærekrenke andre. Da burde disse “barna” lese seg litt opp på hva ytringsfrihet betyr.
      Stå på Rannveig. Gleder oss til å følge deg videre frem mot fødselen §:o)

    16. Hehe. Joda…kjenner til “klikkende” gravide. Så jeg forstår deg. ;-p
      – Tusen takk, Heitmann. Det var pent av deg. 😀

    17. Herregud jeg ble satt ut nå. Sitter her med et stort hakeslep, moren min har 4 barn, mine søsken har ikke samme pappa som meg, gjør det noe? jeg har det værtfall like fint med mine søsken selvom dem ikke har min pappa som pappa, og når ble det krimintelt at barna dine ikke har samme pappa? Spør du meg så skal ikke det ha noe så si værtfall, og det gjør deg verken prostituert eller løs! Drittunger over alt, kjenner jeg blir kvalm.

    18. Hei må først bare si det at det er veldig gøy å lese bloggen din igjen. Å se at du ikke lengre er den provoserende fjortisen lengre(hehe ) å til de som slenger dritt om at du har barn med 3 forskjellige menn: hvor mange barn skulle dere egentlig ha hatt vist dere hadde fått et barn med vær eneste person dere har hatt sex med?

    19. Så sykt bra at du sier fra,Rannveig! Det viser hvor tøff du er, som står opp for andre! Imponert over hvor utrolig sterk du er.. Jeg heier på deg!

    20. For noen idioter! Kjempebra at du(og alle andre som ser sånt) sier ifra at dette ikke er OK. Dette burde bli politianmeldt. Det er ikke lov til å henge ut folk på den måten de gjør.
      Utsagnene disse gutta kommer med sier litt om dem. Usaklige og fryktlig uemaptiske folk.
      Forresten flott å følge deg på bloggen igjen.Heier på deg Rannveig 🙂

    21. Har sett opp til deg lenge, og jeg synes du er SÅ flink 🙂 Du takler mye dritt og stygge kommentarer – noe jeg ikke vet hvordan jeg skulle håndtert..
      Men, jeg er iallefall utroolig babysyk, og håpe ikke det blir lenge til! Har iallefall noen å se opp til 🙂

    22. Slike mennesker har det bare vondt med seg sjølv og dei har så lite sjølvtillit til sitt eget liv at dei må hakke ned på andre som dei ser oppnår noe. Winners focus on winning, losers focus on winners…

    23. Hei Rannveig, som en nevnte ovenfor her. Robert er kjent for å være superkynisk bak tastaturet, men en skikkelig taus pingle ellers. Han har få venner og sliter med seg selv. Bare le av folk som dette!

    24. Ikke bry deg om personer som tydeligvis ikke eier respekt for andre ! Det blir som dumt at man bare må le 🙂
      Synes du er en sterk kvinne ! heier på deg 🙂

    25. Trooor ikke helt norges største mediahore skal uttale seg om hvem som har det vondt med seg sel, og har mangel på venner!
      Skal vi se, fake lepper, pupper, øyevipper, fake personlighet og generelt ser ut som et tørka hespetre! Når DET er sagt regner jeg med at alle venna du har kommer av desperat missbruk av media og reality tv? … Tenker bortsett fra alle de mannfolka du har hatt deg med altså?
      Desperasjon etter oppmerksomhet at du må dra på deg unger for å blogge om det! På lik linje med de andre alenemorstaperne.. Null etikk eller verdighet i sikte! Ship’o’hoy
      Til dere andre som forøvrig vil se den store sannheten om hvordan det er å være partytøs kan kontakte meg:)) ikke ser det bra ut heller!
      Cao

    26. Jeg ler av sånne mennesker! De klarer jo ikke noen ting, de stakkars.. De mobberne som tror de er bedre og må trykke andre ned for å føle seg bedre. Herrejesus altså! Kjenner mine hormoner blir ivrige her også.. Jeg vet vertfall at mitt barn skal lære seg å se på andre mennesker med likeverdighet, også at man sier i fra og griper inn når noen blir plaget.
      Bra du står opp for andre, Rannveig! Ikke bry deg om hba de skriver, de tørr uansett ikke si det til deg face to face 😉

    27. Hadde jeg hatt 2 barn med 2 forskjellige og ikke hatt noe forhold….Jeg hadde gjort alt for å ikke bli gravid og aleine med 3 barn med 3 forskjellige. Men heldigvis så bryr jeg meg ikkje om hva andre gjør å velger! D får være opp t dem…

    28. Har selv tre barn med tre forskjellige. Jeg har vært i lange forhold med de alle, og er fortsatt sammen med han siste. Uansett så er man ikke en dårligere person enn andre. Hev deg over det, og vær lykkelig for at du kan bære frem friske barn. Med tid og stunder skal du se at det blir mindre og mindre uvanlig, og folk får andre ting og henge seg opp i. Det viktigste er at du og barna dine har det bra og er lykkelige 🙂 Vi kan være glad for at vi ikke lever på 60 tallet hvor damene ikke klarte seg alene uten en mann 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg