Mammaen til Michelle og Sophie Elise be like

Til alle dere feige undermennesker av noen nettroll der ute, som dag inn og dag ut lever for å prøve å vippe meg av pinnen. Etter mitt forrige innlegg, og kommentarene som fulgte, har jeg MYE jeg vi si. Først og fremst tror jeg det var svært mange som følte seg truffet av innlegget, for dette gjelder MANGE. Jeg har virkelig ikke telling på hvor mange ganger jeg har hørt dette i løpet av min karriere som blogger (og mamma) 

Meningen med innlegget var overhodet ikke å fremme meg selv og diskutere hvem som har det mest slitsomt. Hva i alle dager? Det jeg ville fram til,og som jeg tror mange andre også forstår, spesielt andre som jobber “freelance” er at vi har en minst like krevende hverdag som en person som jobber 07-16. Og når denne personen attpåtil må komme på bloggen min og i en hver anledning fortelle hvor tungt ting hadde vært om jeg hadde hatt en jobb i tillegg (!?!?!) så må jeg jo reagere. Og reagere, det gjør jeg!

Nå har det seg også slik at dette er min jævla blogg, og jeg bestemmer nøyaktig selv hva jeg ønsker å plotte inn her. Om det så er matpakkeinnlegg etter matpakkeinnlegg, etter klageinnlegg på klageinnlegg, så er det helt og holdent opp til meg selv. Om du som leser ønsker å fortsette å lese om dette, er også helt og holdent opp til deg selv. De som ikke skjønner eller klarer å fortstå dette, foreslår jeg finner noe annet å bruke tiden sin på.

Jeg har ikke ORD på hvor utrolig lei jeg er av mennesker som kommer å forteller meg hvor kjedelige innleggene på bloggen min er, og at jeg heller kan skrive om sånn og sånn. Vel, om de er så kjedelige, hvorfor i alle dager leser du

 

Og til dere som foreslår at jeg slutter å blogge, og finner meg en annen jobb. Jeg er gravid i 7 måned, jeg kan da vel ikke starte i en ny jobb så langt ut i et svangerskap, det er virkelig ikke sånn det funker. Hva er det dere som foreslår dette egentlig tenker med?  Så, enn så lenge, så må jeg blogge. Enten jeg vil det eller ikke. Dette gjelder også når dere mennesker “med jobb” vanligvis har permisjonstid og kun kan fokusere på nettop det. Det kommer ikke jeg til å ha, for å si det sånn. Det er ikke sånn bloggverden funker. 

 

Og når det kommer til deg som ikke klarer å FATTE OG BEGRIPE hvordan ikke jeg klarer å poste 3 innlegg om dagen når jeg har ungene, siden Mammaen til Michelle og Sophie Elise klarer det (jeg vil bare understreke at jeg ikke leser noen av disse selv) har jeg to ting jeg vil si.

Om mammaen til Michelle poster hele 3 innlegg om dagen når hun har to barn å ta seg av alene, så kan dere jo begynne å tenke litt etter. Hvor i huleste er barna mens hun gjør dette? Det lurer jeg litt på, jeg som selv er alenemor til to og vet hvor mye jobb det er, spesielt i helgene når begge er hjemme. Er det sunt for et barn å bli bedt om å stille opp på førti photoshooter som skal sees for 60 000 mennesker, på daglig basis ? I think not.  Jeg kan hvertfall prate for meg selv, jeg har virkelig ikke sjans til å skrive ett eneste jævla blogginnlegg om jeg har ungene på dagtid, feks i helgene. Hvem i alle dager setter seg med hauet ned i pcn for å blogge når man har barn å ta seg av? Det hender jeg blogger i helgene hvor jeg bare har Nathaniel, om han er opptatt med f.eks å se en film eller spille på iPaden før sengetid. Men det er også utrolig sjeldent. Rett og slett fordi jeg mener det ikke er rett. 

Og når det kommer til Sophie Elise. Så vidt jeg vet har ikke dama barn, og bloggen er det hun gjør. Vel, det sier vel nesten seg selv. Hun har ALL verdens tid til å gjøre nettop det hun gjør, BLOGGE. 

Hallo hodet…

Og til dere som bare er snille og søte. Beklager for et i overkant hormonellt innlegg rett fra levra, men noen ganger altså………  Dette innlegget brukte jeg ca 3 min å skrive, det er ikke noen veloverveide setninger her eller noe korrigering av teksten. Dette kommer rett fra mitt hode, mine tanker usensurert akkurat nå. Fy fader så irritert jeg blir! ….

Jeg vet, i det jeg poster dette innlegget, at drittkommentarene kommer til å hagle. Men det får så bare være. Nå er jeg så LEI. Hadde ikke dette vært en offentlig blogg med anonyme feige jævler som sitter å kommenterer, men personer jeg fikk konfrontere personlig, skulle dere jammen meg fått høre det! Tro dere meg! 

Siste Instagram // Følg meg HER 

 

#gravid #sinnagravid #hormonell #nokernok #nettroll

91 kommentarer
    1. Gidd å kritiser mamma til michelle da! Hun har vel sine rutiner på bloggingen som funker med aleneomsorgen for sine barn. Synes ikke det er fint av deg å antyde at hun ikke er en god mor fordi hun blogger oftere enn deg…
      Jeg har alltid likt deg, men nå ble jeg rett og slett litt skuffet 🙁
      Setter det forøvrig på gravid og hormonell kontoen!!

    2. Hei
      Er mye negativt om dagene 🙁 Skjønner det er alt for mange som liker å være nettroll. Prøv å hev deg over det og fokuser på alt det gode du har i livet. Er mye kjekkere å lese om=))
      Stå på videre 😉

    3. Hvorfor er du så latterlig at du blander inn andre i dette? Verken moren til Michelle eller Sophie kan noe som helst for at du får så mange stygge kommentarer. Reagerte spesielt på det du skrev om moren til Michelle, altså det sier sitt om deg når du får deg selv til å komme med anklageser på at hun bruker for mye tid på bloggen. Hun har nok sikkert sine rutiner og måter til å å alt til å klaffe, noe som du ikke utaale deg om.

    4. Synes det er synd at du får så mye drit som du sier du får, men tror du virkelig det hjelper ved å prøve å rakke ned på andre? Og ikke kom her å si at du aldri har lest bloggene til de to, for der tror jeg du titt og ofte er innom – for hvem er ikke det? 😉 Håper du slipper å få så mye drit i fremtiden, sånn at du slipper å dra andre med deg i driten! 🙂 Ha en fin dag!

    5. Og der ble du også et nettroll som kommer med negative uttalelser om andre. Jeg vet mammatilmichelle skriver mange av innleggene på kvelden når barna har lagt seg og publiserer på dagtid. Hvorfor i all verden gidder du å bry deg med hva andre gjør når du blir så forbanna når andre bryr seg med hva du gjør?

    6. For det første. Antall innlegg var no så,men kvaliteten og arbeidet som blir lakt bak. Ang sophie, nei hun har ikke barn…du har ikke jobb…handlet det ikke om kombinasjonen jobb og barn? Nå får du jammen skjerpe deg rannveig. Man kan ha barn og leve av å skrive gode blogg innlegg med fine bilder som folk vil se..Mange gjør det. Ikke du. Å det er merkelig at du stiller deg likegyldig til om vi leser bloggen din eller ikke når vi er livsgrunnlaget til deg og alle barna du spruter ut.

    7. For å si det sånn – jeg tror nok Anna Rasmussen bruker langt mer tid sammen med barna sine enn det du gjør. Du som liker å kalle deg toppblogger – har du hørt om den funksjonen som heter tidsinnstilling av innlegg? Anna er en businesswoman. Hun jobber hardt og målbevisst. Hun bruker pene bilder av god kvalitet og hun skriver godt. At du VÅGER å insinuere at hun er en dårlig mor fordi hun eksponerer sine velstelte og velkledte barn på sin blogg – når du legger ut bilder av dine barn i møkkete klær, med mat i ansiktet, samtidig som lugubre nakenbilder/undertøysbilder og telefonsexreklamer med “kåte Elisa” ligger åpent på internett for evig tid? Jeg blir målløs! Dine valg er dine valg, og det finnes definitivt barn i Norge som har det langt verre enn dine. Men du eier virkelig ikke selvinnsikt, Rannveig. Ikke skamvett heller. Kast ikke stein når du selv sitter i et meget skjørt glasshus!

    8. Hei rannveig 😀 har aldri kommentert her før, men leser bloggen ofte. Syntes du virker som en tøff og sterk jente med ståpåvilje. Det skinner gjennom hele bloggen at du elsker barna dine og er en god mamma. Hvem hadde vel ikke blitt dritt lei av å få slengt dritt I trynet uansett hva man gjør … du nevner mamma til Michelle I innlegget her , noe som kom ut på en uheldig måte . Du forteller at du er lei av kritikk og dritt ?? Så går du til angrep på en annen blogger som også står på å gjør alt for sine barn ved å gjøre jobben sin ( bloggen). Dere jobber på ulike måter og ting funker forskjellig for dere. Dette ble litt lavmål for min del, men velger å tro at hensikten ikke var den du fikk frem . . .

    9. Uff uansett hva du prøver på her så virker det bare enda mer desperat. DU er uten tvil, uten nooooe tvil den mest tragiske bloggeren på lista her. Du er altfor gammel (helt serr) til å drive å bry deg om andre småjenter som faktisk kan å blogge. Helt særiøst, du er så sykt trashy og harry at jeg hadde blitt flau om jeg var i familie med deg.
      Du er et perfekt eksempel på hva en harry person, mor og jente er. Jeg håper jeg aldri i mitt liv får et barn eller en venninde som er som deg.

    10. Hahaha du er sånn som Sophie kommer til å
      være om noen år, jeg lurer helt seriøst på hva som ar skjedd med dere under oppveksten. Det skremmer meg at du har barn.
      #trashy #kleint #dagensmødre #jegfårikkenokkoppmerksomhethjemme

    11. Hmm.. Du klager stadig over at du blir “mobbet” hele tiden og bla bla.. Men det du ikke ser selv er at du mobber like mye tilbake. Du slenger dritt like mye som de såkalte mobberne. Jeg skjønner ikke hva du skriver om, for det er kun dritt.. huff. Trasig..

    12. Dette var lavmål, Ragnhild.. Du er sint og lei av at folk kritiserer deg, også skriver du noe sånt om Anna…
      “Man blir ikke penere av å kalle noen andre stygg. Man blir ikke smartere av å kalle noen dum”

    13. Kjære Rannveig 🙂
      Synes du skal slutte med slike innlegg – du er for GOD for det ! HEV DEG med negative kommentarer – husk at mange ELSKER å provosere på bekostning av andre 😉
      DU ER BEDRE ENN DETTE!
      Alltid likt deg og bloggen din – du har jo 2 utrolig søte barn og en liten prinsesse på vei 🙂 Håper vi får følge lille Sienna når hun kommer til verden 🙂
      Håper også du kunne laget ett innlegg ang sminke/hår produkter du bruker :):):)

    14. Du er tragisk .
      Herved slutter jeg å følge bloggen din. Du skal være et forbilde for barna dine. Men dette forbilde du gir nå kan føre til at barna dine tror det er greit å kritisere andre

    15. Haha, e d bare negativ galle som kommer ut av den kjæftn din? Really… Du e sekkert ei kjærnekjærring på privatn men via bloggen så kjenn æ at æ får ondt a dæ..

    16. Haha jeg må le, hele bloggen din er jo bare en svær negativ greie. Finnes det noe positivt i livet ditt egentlig?

    17. Kjære Rannveig.
      Jeg kjenner deg ikke, men jeg tror du er en snill og hyggelig jente som de fleste andre. Du er nok en god mor og har ditt å streve med.
      Men hvorfor lar du deg rive med av all den negative drittsleninga? Det må jo spise deg opp innenfra og ut!
      Og du som har barn å ta vare på burde ikke la deg bry med alt det negative tullet. Du burde velge å stå sterk for ungene dine, være positiv og vise dem at negativitet ikke fotjener noe oppmerksomhet.
      Jeg tror det ville gjort hverdagen din bedre og lettere. Og du ville nok fått flere glade lesere.
      Stå på, vær sterk og vær positiv -jeg heier på deg!

    18. Har på følelsen at dette bare er for PR? All PR er god PR, det har jo du vist oss gang på gang:) STENG kommentarfeltet hvis det er så stort problem.

    19. Du er perfekt skremselspropaganda til de som tror det er lurt å ikke få noe annet enn vgs utdanning, ha barn med hvem som helst og starte en blogg

    20. Fy faen.. At DU, som en voksen person og alenemamma til to barn sitter og rakker ned på en annen alenemor på bloggen din som ikke har gjort en dritt mot deg… Et sted går grensa.. Er det rart du får negative kommentarer?? Mamma til Michelle er utrolig flink og strukturert i jobben sin, noe du på langt nær er. Dette er bare ren misunnelse fra din side, i og med at hun får det til så bra med bloggen og i tillegg er alenemamma til to barn. Det har ikke slått deg at det er mulig å forhåndsskrive innlegg for så å publisere de senere når man er opptatt med barna? Tydeligvis ikke i og med at du blogger så ræva som du gjør.
      Greit nok at du ikke strekker til på bloggfronten, men du skal søren meg ikke drive å rakke ned på andre personer som faktisk klarer både det og rollen som tobarnsmamma strålende, selv om ikke du gjør det… Kun for å føle deg bedre selv…
      Dette er noe av det mest egoistiske og talentløse innlegget jeg har lest noen gang.. Måtte bloggen din være slettet og alle innleggene dine ute av internettverden før ungene dine blir såpass gamle at de skjønner hva du har skrevet på bloggen din opp gjennom tidene. De hadde garantert blitt superflaue over deg.

    21. Du ligg på 17.plass.. Morsomt å rart at du skal rakke ned på dem 2 som ligg øverst på lista .. PR kåt hete det! Skam dæ. Fra nu så les æ faen ikke bloggen din, ihvertfall ikke når du rakke ned på vennina mi ho Anna!

    22. Det er greit at du skriver akkurat det du vil, og slår tilbake mot det nettjævlene. Det forstår jeg veldig godt. De har jo ingen rett til å komme på bloggen DIN og slenge dritt.
      Men når du rakker ned på Mamma til Michelle, gjør ikke du AKKURAT det samme da? Da synker du jo ned på nettjævlene sine sitt nivå? Du skriver jo hva du vil på bloggen din, men å begynne og rakke ned på andre bloggere blir for dumt.
      Hva vet du om hvordan Anna blogger? Slik jeg ser det tilbringer hun all tiden hun kan med ungene sine, og for alt du vet kan hun jo ha skrevet innleggene mens barna sover. Så ikke døm andre før du vet hva som virkelig er sant.

    23. Bestandig husk: Folk som du ikke omgås med og ikke kjenner, deres mening er faktisk ikke verdt noen ting for deg og dine barn. Det finnes jo enormt mange idioter i verden (og i Norge..) som man ikke vil omgås, dessverre ser det ut som du har fått noen av dem i kommentarfeltet ditt…
      HEV deg over nettroll og negativitet. Steng kommentarfeltet? Jeg skjønner at det blir slitsomt i lengden å lese all denne dritten som kommer her, men ikke glem at det finnes mange av oss som ser opp til deg og synes du gjør en fantastisk jobb med både barna og generelt!
      Det finnes flere av oss som vil deg godt, Rannveig, det er bare at så få av oss som kommenterer…

    24. Drit i nett trollene du ! Du har en flott blogg og klarer du å leve av inntektene fra blogging så FLOTT! Jeg syns du er ei tøff jente-stå på !
      Hilsen
      Gamla

    25. Det der var dårlig gjort gitt..
      Sant at det er idiotisk å blande barna sine inn på bloggen, det er en ting..
      Men en annen ting, når det gjelder Sophie, så er det ikke sant det du skriver. Hun jobber akkurat nå med musikk og hun har vært på en del møter og sånt. Hun gjør noe hele tiden samtidig som hun blogger, så jeg skjønner veldig godt at du ikke leser bloggen hennes ettersom du sier at hun har all verdens tid. Hun har ikke så mye tid til å blogge som du tror. Jeg tror du bør lese bloggen hennes før du begynner å dømme henne…

    26. Anna tidsinnstiller innleggene sine, så den må du dra lengre ut på landet med. At du som mor til snart tre livnærer deg på nakenbilder og fjortisdrama er skremmende. Du virker veldig umoden og lite reflektert. Disse “jeg er bedre enn deg”-holdningene dine er helt patetiske. Ikke rart ingen av fedrene til barna dine er i bildet. De vet vel bedre enn å tilbringe livet sitt med en som deg. Ingen ønsker å være involvert med en umoden liten drittunge som er alenemamma til tre barn med tre forskjellige fedre. Du har virkelig stått på. Det skal du ha.

    27. synes det er helt idiotisk av deg å hakke ned på andre!
      virker som at hver gang du hører at noen er “bedre” enn deg,så bynner du å skriver ting som antyder at du er så sinnsykt my bedre!
      jeg har alltid syntes at du er ei flott jente,og du virker som ei utrolig god mor,men akkurat nå lurer jeg litt på hvor gammel du er rannveig.
      syns virkelig at det er stygt gjort!

    28. Skuffet over hvordan du henger ut Anna “mammatilmichelle”. Hvis barna hennes leker sammen eller med andre barn, har hun jo litt tid til å sette seg ned ved datan. Hun må jo ikke leke med dem hele tiden. Det er fult mulig å se etter barna med hodet ned i skjermem også 🙂

    29. Nå syns jeg du sank mange hakk ned Rannveig… Å Rakke det på Mamma til Michelle er ikke bra… Jeg har ikke fulgt deg så lenge, men av det jeg har lest til nå er det jo bare negativt hele veien… Har du ikke noe positivt å komme med…

    30. Anna er naturlig vakker,har inspirerende bilder og god lesing. Sophie har vakre proffe bilder og reflekterte innlegg om både mobbing psykisk helse naturvern m.m va finner jeg her??? Et sint og underholdende kommentarfelt.rannveig leserne gjør bloggen din verdt et besøk innom. Ler så jeg griner! !

    31. Der mistet du all min respekt, og veldig mange andres. Men du bryr deg vel ikke, for det skriver du jo veldig ofte at du ikke gjør! At du klager? Ja, det er det ingen tvil om. Du sutrer og syter mer enn noen andre toppbloggere, og du har det så absolutt ikke verre enn dem.
      At du kan synke så lavt å ta med deg Anna i samme sleng er rett og slett KVALMT! Hun er en av de beste bloggerne som er, og jeg trur ikke det er feil om jeg sier at hun er garantert en av de fineste og mest dedikerte mammaene som fins! Er det noen som virkelig bruker tid på barna sine, så er det vel hun?! At du kan skrive et innlegg om nettroll den ene dagen, å så lange ut som Mammaen til Michelle noen innlegg senere er dobbeltmoralsk. Håper virkelig du skammer deg, for det burde du. Hvis du ikke leser bloggene deres (noe du garantert gjør fra tid til annen) så har du vel heller ingen grunnlag til å si noe negativt om henne. Hva vet vel du om når hun blogger? Hun har selv sagt hun blogger endel når ungene er lagt, og de blir publisert på tider hun setter i løpet av dagen.
      Du vil aldri bli på langt nær så god blogger som hva de er, med den innstillingen og det dårlige synet du har på andre mennesker som det du har.
      Du klager stadig på nettroll.. Du er også et. Jeg har aldri sett en blogger som skriver så mye nedlatende og stygt om leserne sine som hva du gjør. Syns det er trist hvor hatefull og usikker du har blitt på deg selv.

    32. Du og Sophie Elise er like trashy, Anna derimot har iallefall “litt” mer stil og klasse. Og hun har barn men virker faktisk 10 år eldre i hode enn bpde du og S.E

    33. “Om mammaen til Michelle poster hele 3 innlegg om dagen når hun har to barn å ta seg av alene, så kan dere jo begynne å tenke litt etter. Hvor i huleste er barna mens hun gjør dette?”
      For det første, så sank du nettopp rett ned på samme nivå om ikke lavere som de menneskene som kritiserer deg og hvordan du er med dine barn. Om du først skal ta og komme med slike uttalelser så burde du ta deg en tur inn på bloggen hennes først, og forsikre deg om at det du skriver er riktig.
      For om du hadde valgt å bruke 5minutter på og sjekke opp før du skulle komme med slike meningsløse uttalelser så ville du lest det at denne jenten som er 18 år gammel, kjøpt drømmehuset i Kypros alene med sine to unger, der hun har planer om å brukte et helt år og bare fokusere på å ha det kjekt med barna sine.
      Nå kan jo du egentlig starte å tenke litt etter; Om Michelle som er eldst ligger seg rundt kl 20:00 vil det gi Anna ca 3 timer hun kan bruke på å gjøre klar flere innlegg som blir postet mens hun er ute og gjør ting med ungene sine dagen etterpå. Så når de kommer hjem, og ungene kanskje tar seg en lur, så får hun inn enda ett innlegg.
      Det at det skal være umulig for henne å skrive 3 innlegg på bloggen sin om dagen uten at det går utover barna, er en slem og latterlig ting å komme med. Kanskje det ikke er den rette prioriteringen for deg, for alt vi vet så har du mange hundre andre ting å gjøre mens ungene sover – men hva vet vel du om hvordan hun velger å prioritere tiden sin?
      Alle har de samme 24t i døgnet både du, Anna, jeg og Beyonce, men alle vil ikke klare å gjøre det samme tingene. Så ikke kom med slike innlegg som dette om du skal komme med slike dumme og slemme beskyldninger mot andre mødre.
      Regner med du vet hvor vondt det er når noen kommenterer at du ikke strekker til når det gjelder tilsynet av barna dine. Det er ikke rettferdig mot deg, og det er ikke rettferdig mot henne. Bare fordi du er mor du også, så gjør det ikke deg kvalifisert til å bestemme hvem som er en “god” mamma. For det er så og si hva du nettopp har gjort – du har kalt jenten for en dårlig mor.

    34. Eg blir heilt satt ut av alle kommentarene her! Dette er Rannveig sin blogg, ho skriver det ho vill skrive! Å slik eg har oppfattet innlegget så rakker ho ikkje ned på nåken! Alle har forsjellige meininger om ting, sånn er da bare! Visst dåke har så mykje imot Rannveig så kan dåke la vær å gå på bloggen hennes!
      Å beklaget for å sei dette, men eg har nå sitt mamma til Michelle omtale andre bloggere på bloggen sin som ikkje akuratt var så positivt!
      Stå på Rannveig, ikkje la alle negative kommentarer gå inn på deg, eg ser det er endel yngre som kommentere som ikkje har så mykje peiling på det å ha barn, å ikkje minst alle hormonene en har i kroppen som gravid’ 🙂

    35. vettu hva, blondie!!
      nå synker du veeeeldig lavt!! disser jenter som faktisk gjør en GOOOD blogge jobb, imotseting til DEG!!
      du er langt fra så perfekt som du skal ha det til altså! sex telefon jobb, driti deg ut på flere tv show! du vil ikke bli fremstilt dum, som jeg husker du sa med muse stemme! vettu, du fremstiller deg selv så dum…. her er du gravid, med ditt 3 barn, på KORT tid! med forskjellige federe på alle barna, er ikke rart det blir snakk om deg, å i tillegg så kaller du anna en dårlig mor, hun er så mye kosligere enn deg… så mye flinkere enn deg, hun fortjener å ligge på topp lista, ennå så er hun mye mer yngre enn nettopp deg, men hun har nettvett!!! det har ikke du!! du snakker dritt om leserne dine, du provoserer leserne dine, du snakker dritt om alt, men deg selv er hundre prosent perfekt… deg å dine søte barn, deg å graviditeten, å deg å “jobben” din!
      eneste grunnen til at du er på 20 plass, er fordi alle vil se hva det neste dumme innlegget du poster ut er, alt handler om det samme,
      – snart mamma til 3
      – jeg har det sååå bra
      – verdens beste barn
      – alle nettroll leserne
      -“jobben” min
      -tjener nok penger
      du skal forsvare deg selv heeeeeeele tiden, så dette blir bare DUMT! ja jeg blir provosert, men det er kunn fordi jeg synes sååå synd på deg…..
      blir helt satt ut av åssen du oppfører deg… nå snakker du dritt om en annen mamma blogger som faktisk skriver så mye bra på bloggen sin, det er GØY å følge henne!! det er gøy å se hva hun har postet! men deg, nei det er bare til å le av….. du burde legge ned denne bloggen her, du snakket såå mye dritt om BLOGG.NO, rart at du i det hele tatt for lov å “jobbe” her for du er kjempe dårlig til det….
      istefenfor å poste dritt om folk å andre bloggere så burde DU konsentrere deg om barna dine, å gravitideten din!
      hva gjør dine små når du GÅR RUNDT Å SKRIVER DRITT HELE TIDEN!? de må jo bli påvirka av denne forferdelige barnslige oppførselen din, du er en MAMMA!!! ta å skjerp deg hver så snill…. eneste grunnen til at du i det hele tatt er på topplista her, er pga du har blitt fremstilt dum over alt, i media! alle gjør det til latter! så kan du ikke være så snill å vokse opp for ungene dine sin skyld??? SLUTT.

    36. Blir rett og slett kvalm av å lede enkelte av kommentarene over her, dere hakker ned og klager på Rannveig sitt innlegg, hva får dere til å tro dere er noe bedre, dere synker jo like lavt om ikke enda lavere med å komme med slike usaklige ting som enkelte Gjør. Sjerp dere!!! Rannveig virker som en utrolig sterk og flink mamma, sikker på at halvparten av dere som leker bedre en henne ikke hadde klart å Gjøre halvparten av det hun Gjør 😉
      Og et lite tips til deg Rannveig er å tidsinnstille innleggene dine. Skrive de klar på kveldstid når du har mulighet og tid 🙂

    37. Går det ikke an og sette tid på når innlegge skal postes? Synes ikke du skal snakke om så mye om mamman til Michelle. Hun har sin greie på det der og med mindre du vet om hun bruker tiden med kidsa sine enn med pc, så var dette veldig uheldig av deg og skrive.

    38. Synnøve: den ene gangen anna uttalte seg negativt om en annen blogger på sin blogg (etter å ha blitt angrepet selv) rettferdiggjør det ikke rannveig sin oppførsel. Selv om anna hopper i have trenger ikke rannveig å gjøre det samme

    39. virker som du lever ett helt forferdelig liv.
      finnes det noe bra egentlig?? alt du gjør er å forsvare det perfekte alenemor livet ditt, virker som du prøver å overbevise deg selv!
      makan til oppførsel på en mamma! ANNA er myyyyyyyyyye mer voksen enn deg, å hun er yngre 😉 ta å les ett innlegg på bloggen hennes du, å se hvor flink hun her 😉
      du blir en dårlig mor av å henge ut folk å henge ut lesere….
      du gjør ikke annet enn å kritisere andre, ikke rart leserne blir provosert… hadde du bare vært en voksen dame med vett! men du syter, klager, å later som at å være deg er det beste i verden…… kos deg med barna dine du, ikke sitt å snakk dritt om alle!

    40. Mista akkurat all respekt for deg. Du klager over alle nettroll, og at du blir mobbet. Så sitter du og sier med andre ord at Anna er en dårlig mor. Hun poster fine bilder med bra kvalitet, noe som gjør bloggen bedre. Hun har også sagt at Michelle elsker å bli tatt bilde av. Hun skriver oftest innlegg når barna sover. Hun har flyttet langt fra hjemlandet sitt, nettopp fordi hun vil at Michelle og William skal ha det bra og ikke bli gjenkjent hvor enn de går. Trenger jeg å si noe mer? Anna er en bra person, bra blogger og bra mor. Sitt nå ikke her og klag over henne, for de fleste av oss vet at dette er fordi hun er lenger opp enn deg på topplista.

    41. Du høres så utrolig bitter ut. Skjønner ikke hvorfor du må være så bitter når du er så fornøyd med livet ditt. Tviler ikke på at hverdagen din er travel, men at det å blogge 1-2 innlegg om dagen kan sammenlignes med å ha full jobb er helt bak mål. Jeg må og prestere hver dag på jobb. Hvis jeg er for treig, er det feks en pasient som ikke får utført sin operasjon den dagen. Og i tillegg rakke ned på andre bloggere som ligger mye lenger opp på blogglista… Hvem er nettrollene da Rannveig? Og jeg tror absolutt ikke ungene dine lider noen nød.
      Du tar jo alt opp i verste mening.
      Og ang lønn i permisjonen. Hvis du tjener nok til livets opphold med bloggen din vil det si at du får permisjonspenger. Ergo, man skal ikke jobbe i barselpermisjon, man blir betalt for å ta vare på barnet sitt. Det er en rettighet alle som bor i Norge og betaler skatt har. Men stå på videre. Du kommer nok til å få deg en oppvekker eller to når du kommer deg ut i full jobb.

    42. Wow, det at du faktisk kan sitte og skrive noe sånt sier kansje litt om deg enn noe annet.
      Jeg håper virkelig at du leser denne kommentaren. Du må virkelig skjerpe deg! Hvor gammel er du egentlig? Du er en mor for faen, tenk litt over hva du skriver! Blir så forbanna av sånne folk som deg som tror de vet alt om alle. Hold kjeft om du ikke har noe positiv å si.

    43. Kjære deg Rannveig !
      Nå må du roe ned hunder hakk ned! Nå løper de gravid hormonene dine løpsk, du viser offte hvor mye du missliker “nett troll” og hva er det du driver med ? akuratt det samme som dem!
      At du har fått mye ufortjent dritt i ansikte er jeg helt enig i! At du har to flotte barn, det har du!, at du klarer og ta vare på 3 barn er jeg IKKE i tvil på , men jeg syns det ikke riktig at du slenger med leppa og henger ut andre uskyldige mensker! Når du VET hvor vont det er selv !
      AMEN!

    44. Wow. Kritiserer Anna, faktisk! Du vet at hun tidsinnstiller innlegg, eller? Du kritiserer henne som mor, ig lurer på hvor hennes barn er mens hun bogger? Fy faen. Vel, hvor var dine barn når du spilte inn “kåte Elisa”?! Du er ukke den rette til å kalle andre nett teoll, du er jaggu et selv!!!

    45. Nå ble jeg en smule provosert her jeg sitter å leser. Jeg er absolutt helt enig i at det finnes mange nett-troll der ute som slenger dritt, men det gir det ingen grunn til å dra inn andre mennesker/bloggere på den måten du gjorde i dette innlegget. Ja, du har en jobb som er helt nødvendig for din familie sin økonomi, og jeg tviler ikke på at det er utrolig slitsomt, men hva i alle dager gjør det greit at du skal rakke ned på andre mennesker over nettet? Det er antakelig få av disse menneskene med en “normal” jobb som vet hvordan hverdagen din er, men hvorfor i all verden tror du da at du har full oversikt over dagene til Anna og Sophie?
      Du er helt sikkert en utrolig reflektert og fornuftig jente, men innimellom er det kanskje lurt å tenke to ganger over hva du slenger ut på nettet, ærlig talt.

    46. Helt enig i at du får ufortjent mye kritikk, men du trenger ikke la det gå utover Anna. Feks Hvor var barna dine da du spilte inn kåte Elisa? :/ Håper virkelig ting blir lettere for deg fremover. Du virker som en fantastisk mor 🙂

    47. Nå må du jaggu meg skjerpe deg!!! Scrolla med kjapt nedover dine siste blogginnlegg. De aller fleste av de er skrevet på ettermiddag og kveldstid. Hva gjør du de timene unga dine er i bhg da? Anna har veldig sjelden avlastning for unga sine, spesielt nå som hun har flyttet til Kypros. Fei for din egen dør. Jeg har 3 barn, er gift, har 100% stilling i helsevesenet med turnus, hus og hjem som krever sitt. Vi har ca 4 netter i året hvor vi har barnefri OG har et forhold som skal pleies. Veldig slitsomt, men de aller aller fleste har det likt. Vi har vel alle valgt å få barn??? Slutt å syt og rakke ned på andre

    48. Oii, nå mistet jeg mye respekt for deg. Du kan ikke forvente at andre bare skal være snille med deg og la det være. Og samtidlig så blir du som de så kalte “netttrollene..” Og begynner å rakke ned på andre – der mistet du respekten jeg har for deg vertfall!

    49. Nei rannvei dette var tragisk.. Du trenger ikke la gravid hormonene dine og sjalusien gå utover Anna..hun virker som en flink mor , tid lager man selv ogsa med barn .. Barn kan leke litt for deg selv og avogtil 😉 du er nokk bare bitter og sjau..de var jeg og da jeg gikk gravid .. Mye sjalu sikkert hormonelt betinget

    50. TAKK FOR AT det er så mange som ser hvordan heitmann EGENTLIG er. skremmende at hun skal ha ansvar for 3 unger alene, når hun ikke har HJERNEN på plass , eller det økonomiske. Og hvor lenge er de egentlig til neste gang hun skal flytte,har flyttet 2 ganger på under 1 år. tragisk..

    51. Nå er det faktisk nok. Har lest bloggen din lenge og de siste dagene har jeg prøvd å overse de negative innleggene og tatt i betraktning at du er gravid. Men om det har seg sånn at du er så lei av å få dritt slengt din vei, hva er da vitsen med å slenge dritt videre til Mamma til Michelle? Leste at du skrev dette rett fra hodet, men som blogger så bør du vel tenke deg litt mer om før du publiserer slike ting. Jeg ble skikkelig skuffa nå altså.. Håper du får orden på disse ville hormonene snart.

    52. Trur nok mammaen til michelle er hu som bryr seg mest om barna sine av alle bloggere:-)
      Barn sover vell de også? Da har hu jo tid, latterlig å lese det du skriver. Michelle går i barnehage og William er så liten at han sover mange ganger om dagen, det vet vell du også håper jeg at små barn sover mange ganger om dagen. Og når barna legger seg i 7 tia så har hun vell tid til å poste 3 blogginnlegg uten å sette barna bort? Haha…. Jeg må le av deg, off:/

    53. Takker for meg som leser, orker ikke mer negativitet. Lykke til med tilværelsen som alenemor til tre..!

    54. Jeg forstår din intensjon med dette innlegget. Du får mange klikk og dermed penger i kassen. Det er for så vidt lurt. Men; at du ofrer respekt for deg selv, dine barn, barnas fedre fremfor å droppe innlegget forstår jeg ikke. Dessverre blir barn som oftes støpt i samme form som foreldrene, så dine tre vil muligens ikke se på dette som negativt og flaut om 15 år, men Gud forby at de vil det. Ungdomstiden er vanskelig nok for “vanlige barn”, tenker med gru på hvordan dine skal ha det når alt dette, og da refererer jeg til dine poster og diverse strøjobber, kommer til dem som et slag i ansiktet.
      Jeg ser at det er mange unge som leser bloggen din og ikke klarer lese mellom linjene. Når du skriver at du mottar noe overgangsstønad, så er det en klar indikasjon på at inntekten fra bloggen må være relativt lav. Jeg søkte overgangsstønad når jeg studerte full tid, men jobbet torsdag og fredag ettermiddag og kveld samt lørdager som frisør. Den inntekten gjorde at jeg ikke var kandidat for OS.
      Jeg ønsker deg all mulig lykke, dropp bloggen din og se gleden i de du har nærmest. Få deg en jobb, ikke nødvendigvis utdanning. Å jobbe i matbutikk 100% stilling på dagtid kan faktisk gi deg inntekt på opp mot 500.000. Hilsen alenemor til 2, universitetsutdannet når Nr 1 var 2 år og med eget hus(banken eier mye:-)) bil uten lån og er stolt over å ha klart dette uten støtte utover bidrag og barnetrygd(ja, for tre barn, ett mer enn det jeg har)

    55. Du e rett og slett stein stokk dom! Sørg for at du e perfekt sjøl før du ska rakke ned på andre! Detta blir for domt, rett og slett. Få dei et liv, og få nåkkå fornuftig å blogge om. Sku trudd du va 14 år gammal

    56. Forstår deg,fult ut! Alle mennesker er like på innsiden, hev deg over de som ikke kommer med noe positivt i livet:-)

    57. Kanskje du BURDE lese de bloggene før du uttaler deg på denne måten! Særlig når det gjelder mammatilmichelle. Hun har før nevnt at hun forhåndsskriver 2-3 innlegg for den neste dagen når barna er lagt, i tilfelle noe skulle skje dagen etter og hun ikke får blogget. Dette kan man se også på bloggen da typ 8 av 10 innlegg er publisert på et “rundt” klokkeslett (12:00, 14:00, 17:30 osv), altså forhåndsinnstilt dagen før. I tillegg klarer hun flere ganger også å skrive et innlegg mens dattera er i bhg og sønnen sover en lur, ikke noe hokus pokus der heller. Burde vel også du klare som har BEGGE barna i bhg hver dag. Hva gjelder de “40 fotoshootene daglig” du påstår, er i det minste MTM opptatt av kvalitet på bildene sine, noe jeg tør å påstå du ikke er da det for det meste går i skurrete mobilbilder…
      Skal også nevnes at jeg har lite til overs for verken hun eller deg, men rett skal være rett. Synes dette innlegget var urettferdig av deg og det trenger du å få vite.

    58. Du har en god del å lære av frk Anna, skal jeg si deg. Du spyr jo bare ut dritt på bloggen. Du kan umulig ha gode inntekter. De du samarbeider med, er ikke akkurat noe å rope hurra for, og ikke merker du annonseinnlegg korrekt heller. Du skulle fått en saftig bot!
      Håper onkel politi får teften av dette. Du som roper så høyt om nettroll – når det største av dem alle er deg selv.
      Du skulle ikke hatt lov å uttale deg om andres morsrolle, du som har fylt opp tabbekvoten for ditt neste liv til og med. Reklamerer for telesex og stiller opp i pornoblader? Du burde skamme deg..

    59. Det var da vanvittig mange som føler at de må være psykolog for Rannveig!
      En blogg treng strengt talt ikke bare positivt bestandig, det e nu helt vanlige menneska som dele det som skjer i sitt private liv, å det e nok ikke det enkleste å gjøre.
      Skjønne godt at det kommer negative innlegg, hadde æ fått like mange stygge og dømmanes kommentara som Rannveig får så hadde æ å blitt sint, forbanna å lei. Æ blir faktisk forbanna bare av å lese kommentaran som skrives hær.
      Gi nu bare helvette i å komme med negative kommentara.
      Æ blir sjuk!
      Stå på Rannveig, det bryr mæ midt i ræva om du skriv positive eller negative innlegg.
      Du e en fantastisk person og mamma som orke å dele ditt liv med oss :-)♡

    60. Du er barnslig, har dårlig ordforråd, skal få ditt 3 barn med pappa nr 3 og rakker ned på andre? Voks opp før du uttaler deg om andre sitt liv og blogg, vertfall viss du ikke engang leser bloggene deres(noe som sikkert ikke er sant). Om det kommer av missunelse eller ren frekkhet vet ikke jeg, men en ting er sikkert og det et at du synker veldig lavt med disse innleggene. Det sies at noen “vokser opp” etter de får barn, det gjelder ikke deg vertfall.

    61. Hei! Jeg må si jeg liker en god blanding med positive og negative innlegg, det viser litt at livet har både oppturer og nedturer 🙂 jeg må også si at jeg liker godt innleggene dine hvor du skriver om matpakke! Selv er jeg en 18 år gammel student og trenger gjerne litt inspirasjon til å lage min egen matpakke til en lang dag på skolen! Det å dra inn andre bloggere er kanskje ikke det riktige å gjøre, men skjønner godt hvor du vil henn med dette innlegget!
      Ha en fin kveld videre 🙂

    62. Hei, jeg tenker litt annerledes en dere som kommer med utsagn. Jeg opplever ikke at kritikken er at mammaen til Anna ikke tar vare på sine barn, men at hun får bistand i fra flere en hva andre får. Men leser at dette kan oppfattes på veldig rar måte. Men skjenner jeg til denne blogge rett så er det får å få seg et godt pr 😉

    63. Likte deg helt til du begynte å rakke ned på Mamma til Michelle. Lavmål! Du av alle burde vite at man ikke skal legge seg opp i andres oppdragelse! Utrolig skuffet av måten du gikk frem på for å få frem et poeng i dette innlegget.

    64. Hvis du er lei av å få frekke kommentarer bør du vel ikke “rakke” ned på mamma til michelle 🙂

    65. Kan ikke alle bare slutte å lese bloggen til Rannveig, og for guds skyld; slutt å kommenter! Da har ho ikke lenger noen å klage over.. Bortsett fra at ho kanskje får mindre penger i banken da, men pyttsann.

    66. Dette var veldig umodent av deg….nå er du jo et nettroll selv!! Du har selv sagt at ingen får rakke ned på deg som mor, det er det mest sårende noen kan gjøre. Men hvorfor rakker du ned på mammatilmichell som mor da? De går nå i barnehage dine unger, du har vel tid til å bligge da? Å ja, jeg er selv mamma til 3, så vet hva som kreves ift det og ift husarbeid mm….å jeg jobber mens de er i bhg og skolen. Så da må vel du også kunne jobbe med bloggen imens de er borte om dagene? Men dette er vel et stunt for å prøve å klatre litt på blogglisten igjen…håper helle folk slutter å lese denne her. Det skal jeg slutte med hvertfall

    67. De fleste liker å holde seg til de som er “vinnere”. Om det er blogg eller fotball. Hadde aldri ville ha latt min datter 2-3 ganger om dagen måtte ta på seg merkeklær å poser for at jeg skal ta bilder for å tjene penger. Slike ting TAR tid! Ta bilder i badedrakt og bikini for alle til å se. Barna har ikke noe dem kan si så da er det moren som skal ta ansvar og skjerme barna. Hvordan trur dere Michelle vil reagere når hun blir større med bilder av henne for hele verden å se? R må kunne stille seg det spørsmålet hvis alle andre kan rakke ned å slenge dritt til henne.

    68. Stå på ranveig, jeg leser din blogg fast er selv mamma til ei jente på 5 månder og vet hvor slitsomt det kan Være til tider. Vær stolt av det du gjør, du er god som klarer og blogge når du er mor til to snart tre ☺ heier på deg og se bort fra alle stygge kommentarer, de er bare sjalu

    69. Rannveig, du er sterk. Du inspirerer meg mye. Det at du klarer å være alenemamma og i tillegg venter en til. Du har heller ikke den mest gunstige jobben. Stå på!!

    70. La nå de andre bloggerne du nevner være. De er mennesker, har rutiner og plikter de også akkurat som alle mennesker. Hva enn de gjør eller lignende er ikke ditt problem. Det er ikke direkte tøft å nevne navn på de du synes er urettferdige. La det heller være. Fokuser på ditt liv og barn, da får du det bedre. Lykke til!

    71. Jeg har fulgt denne bloggen siden før Nathaniel ble født, og jeg har til tider likt å lese den. Jeg likte best å lese den når det var “kjedelige” innlegg om mat, hverdagslige ting, interiør og mote/skjønnhet. Skulle ønske Rannveig ville skrive om de “kjedelige” tingene, uten alt dette fjaset (ikke meningen å være usaklig, men det er det dette er). Er det ikke flere som er enige med meg? Og jeg kunne ønske at kommentarfeltet ble stengt..(Har aldri kommentert på en blogg før)

    72. Ser faktisk poenget ditt når det gjelder mammatilmichelle. Man ser tydelig at lille Michelle er preget av all oppmerksomheten, og jeg personlig mener det ikke er positivt. Husker spesielt godt en video Anna la ut av den vakre datteren sin der hun danser til Sandra Lyng. Hun danset ganske “sexy” og det mener jeg viser ganske mye av hvordan hun blir oppdratt.
      Når sant skal sies så mener nok ikke Anna noe vondt med dette, men hun vet rett og slett ikke bedre!
      Syns det er flott av deg at du legger ut bilder av barna dine med “feil” sko, eller møkkete ansikt. De er barn!! Min lille gutt på 4 er alltid ren og pen før vi drar noe sted, men etter 10 minutter med lek er han møkkete som fy. Jeg mener at møkkete barn, er lykkelige barn.
      Trur alle mennesker over her bør tenke litt på hvordan ting er for rannveig! Hun er tøff som skriver om at hun er gravid med 3 barnet med forskjellig mann, selvom det er litt uvanlig nå til dags.
      Stå på vakre Rannveig! Det virker som du har ett hjerte av gull!

    73. Hadde stengt kommentarfeltet mitt jeg… jeg vurderer også begynne blogge igjen, men når jeg ser hvor mye dritt andre bloggere får, vet jeg faktisk ikke om jeg tørr… klart man kan stenge kommentarfeltet, men kan vil jo også ha kontakt med de som faktisk leser bloggen da… her er det to barn, og skole samt jeg er syk og alenemor… ekstra slitsomt, og vet ikke om jeg hadde orka den dritten jeg garantert hadde fått servert da slik som de to andre gangene jeg hadde blogg…

    74. Jeg fikk min andre nå for 5 mnd siden og siden den gang har jeg knapt nok blogget. Jeg vil heller bruke tiden min på barna og siden jeg ikke har blogg som.jobb har jeg valgt den bort, rett og slett. Hadde det derimot vært jobben min ville jeg nok kun blogget når barna sov på dagen eller kvelden.
      Syns det er galt å sitte med pc døgnet rundt når man har barn. Hvilket forbilde er man da for barna?

    75. Ville bare si at etter det jeg leser om på din blogg, så virker du som en stødig og omsorgsfull mor:) ikke ta deg nær av dritt. Hilsen 3 barns mor:)

    76. Og hvorfor skal DU rakke ned på Anna fordi noen nettroll stiller spørsmål som inkluderer henne!? Nå ble plutselig du et nettroll. Snakk om å gå i forsvarsmodus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg