Birthday preps

Skal bare innom med et kjapt innlegg før jeg skal kjøre til Ås for å hente søsteren min, som skal overnatte her til imorgen for å hjelpe meg å ordne til bursdag, til ungenes store glede. Nathaniel gleder seg VELDIG til tante Astrid skal være med å hente i barnehagen i dag, så det tror jeg blir veldig gøy!

Tenkte jeg skulle vise dere litt bursdagsforberedelser. I kveld skal jeg bake kake til verdens beste Emma, som blir hele to år imorgen! Tenk det! For nøyaktig to år siden, ca kl 12 i kveld, begynte fødselen min. Hun var ute på 5 timer! Og imorgen feirer vi hennes andre bursdag. Tiden går jammen meg alt for fort! Litt vemodig, men tenk for ei fantastisk lita godjente hun har blitt i løpet av disse to vidunderlige årene jeg har fått lov til å være hennes mamma. Jeg er så stolt! 

Denne krona skal på toppen av kaka… jeg er så spent på hvordan den blir! 

Blogges 

12 kommentarer
    1. Det er så koselig med bursdags forbredelser, gleder meg til å se resultatet 🙂 Å ha en fin bursdag med prinsesse di i morgen! 🙂

    2. Så koselig:) nydelig kjole, og jeg håper du legger ut bilde av kaken når den er ferdig:) Kos dere masse i helgen, med både bursdag og besøk:)

    3. Du er en fantastisk god mor du, Rannveig! Virkelig. Er så glad du skriver realistisk, ikke at alt er en dans på roser som alle disse andre. Man ser hjemmet ditt er fylt med kjærlighet, og barnas rom er et normalt barnerom og ikke et “trendy” rom hvor det såvidt er farger og leker.
      Lurte på om du kan skrive fødselshistorie på dine 2? Litt sånn fra du merket riene, tankene og alt før du dro til sykehuset også? Er i uke 31 nå, venter også en jente. Kjempe spennende å følge deg og denne reisen. 🙂 blir selv alenemamma og skal nok være en stolt en!
      Lykke til med bursdagsfeiring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg