Bursdagsfeiring

La oss begynne innlegget med å si at jeg rett og slett er helt jævlig sliten. Ja, dere leste rett, sliten! Tvers i gjennom. Noen som ikke fikk det med seg enda? Sliten, sliten sliten. SLITEN

I går hadde vi selskap for verdens beste Emma, veldig vellykket selv om jeg lå litt etter planen. Heldigvis er jeg så heldig å ha fantastiske venner og familie rundt meg, så jeg fikk en god del hjelp, blandt annet med Emma’s bursdagskake. 

Emma selv var superfornøyd med både gjesteoppmøte, kakebesetningen, og gavene. Og det er vel å underdrive, når jeg sier at gaven hun fikk fra meg og Nathaniel (som Nathaniel selv har vært med på å velge til henne) falt UTROLIG godt i smak. 

Hun fikk nemlig sitt eget sminkebord med sin egen “sminke”. Hun har omtrent grodd fast der siden vi monterte det i selskapet i går, til hun la seg i dag. Og jeg har fått manikyr så mange ganger i dag at jeg faktisk er ute av telling. Andre i huset som har fått skjønnhetsbehandlinger i dag er blandt annet dukkene til E og N, Emma’s første Barbiedukke (som hun også fikk i gave i går) og selvfølgelig henne selv. 

Ellers har vi bare tatt dagen her hjemme uten å orke å dra noen plasser. Har vært i nabobarnehagen å lekt ute i høstværet. Ja, for selv om det er sol, var det ikke særlig varmt. Emma fikk faktisk på seg skjerf, noe jeg tror var veldig bra siden det var kjølig. Var nesten sånn at jeg angret på at vi ikke hadde tatt luer med oss. Brrr! MEN… jeg gleder meg fryktelig til høst altså, det skal sies ♥

(,,venter på å få høre hvor utrolig dårlig mor jeg er,  fordi Nathaniel holder en kjærlighet på pinne)

Er så sent nå, så nå skal jeg hoppe rett i seng. I går sovnet jeg på sofaen, og våknet opp midt på natta, av at jeg lå med hodet nedover og beina sammenkrøllet i en slags merkelig stilling opp mot sofaryggen. Sliten? Sliten, ja! 

I morgen legger jeg ut bilder fra Emmas bursdag, kjempefine bilder fra en veldig koselig og minnerik dag, ikke minst for Emma selv! 

Blogges

13 kommentarer
    1. Tenkte mer på kvelingsfaren ved å leke med det laaange skjerfet der, enn den usunne kjærligheten 😀
      Men tror det går bra altså, mest på fleip jeg skrev dette 🙂 (selv om en hals sikkert er bedre)

    2. Tru du mæ.. De som stadig kommentere det farlig skjønner ikke bedre selv.. Små sliten av p må lese om de som kritiserer deg 😔 får meg er du rå flink og et ærlig menneske syna de overfladiske mammabloggerne som alltid har det supert er ikke ekte mamma bloggere!

    3. Så nydelige! 🙂
      Kan du ha en spm. runde om graviditet, fødsel og tiden etter? Iom at du (snart) har 3 barn, regner jeg med du har erfaring på de fleste områder, og jeg tror nok mange, inkludert meg selv, kunne hatt interesse av å høre dine erfaringer om ting! Hadde iaf vært supert 😀
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    4. Du er INGEN dårlig mor bare fordi at du skriver et innlegg på bloggen at du er jævlig sliten, det er jo normalt å være sliten når man er foreldrer. Bøh, ikke bry deg om folk som er ute etter å lage drama.
      Synes du er flink jeg, og nydelige unger har du også <3
      Hilsen ei mamma på 20 år!

    5. Syns du virker som en fantastisk mor. At du er sliten er noe alle normale mammaer der ute skjønner og forstår. Har selv 2 stk og er DØDS sliten og lei til tider. Og slik skal det være 🙂 Stå på og lykke til med graviditeten.

    6. Rannveig, du er fantastisk. Jeg beundrer deg på alle mulige måter. Du er gravid, og du virker som en fantastisk mamma til Emma og Nathaniel. Jeg har ikke barn selv, men når jeg en vakker dag får de- så håper jeg at jeg blir like flink som deg, for det er ikke noen selvfølge. Stå på, jeg digger deg! 🙂

    7. Det er så koselig å få følge dere i deres hverdag ^_^ Jeg synes du virker som en god mor som står opp for barna sine. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du får så mye pes opp mot de andre mammabloggerne. Jeg ville myyye heller vært ditt barn, for man ser at du virkelig setter barna dine først, enn å være enn å være oppstilt mannekeng for at mor skal tjene penger på alt jeg foretar meg.

    8. Barna dine er så fine! Jeg måtte selv kle opp mine to stedøtre i skjerf og hansker igår, og skal idag ut og kjøpe garn for å strikke luer, votter og sokker. Høsten er absolutt kommet, selv med solen ute.
      Det er jo nå alle barna blir syke fordi foreldrene undervurderer hvor kjølig det er ute, så kudos for å kle Emma ordentlig. Misunner virkelig klesstilen du har skapt for henne og sønnen din!
      Og lykke til med ny baby, vi prøver å bli gravide her selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg