Til lille Sienna..

Som gravid, finnes det ikke noe morsommere og koseligere enn å ordne og styre til den lille som snart ankommer. Og jeg merker dette blir “verre og verre” jo nærmere termin man kommer. Det er så utrolig gøy å ordne med disse bittesmå plaggene, og drive med “redebygging

Må bare vise dere nyeste inn til bittelillesøster i magen. Noen nydelige hårband, og et nyfødt-tyllskjørt. Skjørtet er jo naturligvis ikke ment å ha på til en nyfødt, da det sier seg selv vil bli ekstremt upraktisk. 

Tanken er at hun skal bruke hårbandene og skjørtet til nyfødt-fotografering når den tid kommer. Jeg vet ikke med dere. men jeg blir nesten litt forelsket av å se på disse nusselige små tingene, som snart skal brukes av en liten, vakker prinsesse. Lille Sienna vår

Hva synes dere? Nydelg, ikke sant? 

Flere som er i redebyggemodus om dagen? 

Blogges

11 kommentarer
    1. Hei! E så koselig å lese bloggen din, spesielt no når du vente ei lita prinsessa:) nokka som æ sjøl gjør, har termin om 5 og en halv uke:) å e et nydelig navn lille har fått:)navnet til mi lille prinsessa blir Johanna Pauline:)å har akk sotte på vask de første klærne, og d smått forberedes her også:) lykke til Rannveig og ønske dæ alt godt:)

    2. Mye fint har du. Men ikke akkurat hva jeg forbinder med en nyfødt. Hadde vel ikke kommet på en gang å kjøpe hårpynt til baby i magen. Men kos deg med forberedelsene du. Hyggelig er det uansett.

    3. Hei mamma til Michelle og han lille gutten. Jeg ville bare si at jeg syns du er en drit dårlig mamma! Du klarer ikke å forholde deg til en mann, noe jeg syns er jævlig teit av deg, at du må ha sex med hele Stavanger og nå sikkert Kypros(Hellas). Brått kommer du hjem til Norge om ett år med ett nytt barn IGJEN, med ny far IGJEN. Om jeg ser deg, kommer jeg til å slå deg ned for jeg syns så sykt synd på barna. Hvis du vil snakke med meg, så kan du kontakte meg på facebook eller mail 🙂 Jeg er klar for å snakke og forklare meg bedre. Syns også det er jævlig teit at du flytter til Kypros fordi du vil ha nytt og fersk kjøtt(gutter) OG fordi pappaene ikke er tilgjengelig, det syns det er svakt gjort av deg 🙂 Hade
      NB!!!!
      SEND DETTE TIL MAMMA TIL MICHELLE

    4. Lana Adnan Rahman: Respekt for medmennesket uansett livssituasjon er ikke en kunst, men en nødvendighet for at en vellfungerede samfunn skal eksistere. Om et menneske i løpet av sitt liv velger å ha flere seksualpertnere i sitt liv, og deretter få barn, er dette opp til hver enkelt, og absolutt en privatsak. Alle mennesker har lik verdi uansett. Istedet for å spre hat, bør du fokusere på det gode som bor i mennesker. Vi er alle forskjellige, og har ulik bakgrunn. Aldri døm andre mennesker for deres egne valg i livet. Vi bør passe på hverandre og hjelpe hverandre opp! Men la privatliv være privat, og la mennesker ha et samliv med hvem de vil. Ingen andre blir skadet, og ingen har noe med dette 🙂

    5. Hei! Har et kjapt spørsmål jeg villa satt stor pris på om du svarte på 🙂 Har lest bloggen din en stund nå (litt av og på, så kan hende du har svart på dette tidligere og dette er første gangen jeg kommenterer/spør om noe, kanskje på tide!). Men like før du annonserte at du var gravid med ditt tredje barn, reklamerte du om en sikker prevensjons måte, husker ikke helt navnet nå, den med tempen. Og jeg kunna tenkt meg å starte med noe som er naturlig. Men spørsmålet mitt er om du ble gravid mens du gikk på dette? Var den ikke så sikker? Eller bare annonserte du produktet uansett? Tusen takk for svar om du har tid 🙂 stå på!

    6. Lana Adnan Rahman: Du er klar over at du akkurat skrev en trussel, og at det er ulovlig? Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg ser slike kommentarer. Glad jeg ikke er en offentlig person, når jeg ser slike uttalelser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg