Ja, nå ER jeg babysyk!

Laaaa Desember kommedag har vi vært i Oslo i bursdag til søte Marina. Jeg vet ikke helt hva det er, men nå mens jeg er gravid, blir jeg totalt utslitt av slike sosiale sammenkomster. Etter å ha lagt Nathaniel kl 19, har jeg bokstavelig talt bare ligget rett ut på sofaen, sett på TV, spist pizza og bare… ligget. Og til slutt, så kom jeg på… jeg må jo blogge!

Har også vært så heldig å få holde en nydelig, liten nyfødt prinsesse ♥ Emma syntes det var utrolig stas å få stryke og kose på baby, hun som er så utrolig opptatt av babyer. Nathaniel er ikke såå opptatt av babyer, men prøvde å få han til å komme å stryke henne også. Må jo venne oss til hvordan tilværelsen vil bli med vår egne, lille prinsesselillesøster ♥

Fine, omsorsfulle storesøsrer og storebror som gleder seg veldig til å få sin egen, lille bittelillesøster ♥// Bildene er hentet fra min Instagram –> Følg meg HER

 

Så, akkurat nå… så skulle jeg bare ønske at Desember kunne komme med en gang. Jeg er så ufattelig, inderlig og dypt håpløst babysyk etter å ha holdt den lille vakre tulla i dag. Helt ærlig kan jeg ikke huske å ha kjent på følelsen av å være utålmodig, før i dag egentlig. Hun har vært utrolig aktiv i dag, både på dagtid og nå. Hun ligger jo med hodet ned, rumpa opp på venstre side, og føttene til høyre! Og det kjennes godt, de bittesmå føttene gnikker og gnur fram og tilbake i skrivende stund, er så herlig å kjenne bittesmå føtter utenpå magen…  lille mirakel ♥

Dagens bursdags-gravid outfit! Lille Sienna vår tar større og større plass, og magen vokser .. 

Fine mamma Sunniva ♥

 

Ordnet ordentlig fint for ungene! 

 

Marina fikk ingen kjærester! Og bare for å ha sagt det, kaka var KNALLfin! 

Fine, vakre gullegode skattene mine! Koser seg i bursdag, det er hvertfall sikkert 

 

Har ikke orket å redigere noen bilder. Noen er hentet fra min Instagram konto, og noen er tatt med speilrefleks. De hadde det superfint i bursdag, og begge to synes det var veldig gøy med å slå Pinata. Selv Emma, synes det var utrolig stas, haha.

Alt i alt en veldig hyggelig og koselig dag, blitt kjent med nye, koselige mennesker og er veldig klar for å avslutte denne dagen med noen gode, deeilige timer under dyna. Det tror jeg både jeg og Sienna trenger! Emma er hos pappaen sin igjen ,og kommer tilbake på mandag. Som vi gleder oss ♥♥

20 kommentarer
    1. Så fine bilder. Du skriver at Emma vil bli en god storesøster og er opptatt av babyer… Dette er ikke for å være sjalu eller noe; men har hun ikke allerede en baby på farssiden som helt sikkert støtter opp om disse egenskapene?

    2. Emma er jo allerede storesøster hun da, og har jo vært det en stund. Høres ut som du benekter det for deg selv på måten du skriver på

    3. Kanskje bloggen handler om rannveig og hennes barn, det er vel ikke så rart om hun ikke blogger om fedrenes familier? Kanskje det faktisk er noe de har avtalt, å la resten av familien få ha privatlivet sitt i fred for blogging.

    4. Må jo bli forvirrende for stakkars lille E, dette. Ungene bare plopper ut her og der. Snart vil hun jo ha tre halvsøsken, som igjen ikke har samme mor/far. Skjønner ikke hvor mye rot det går an å stelle i stand. E hit, N dit og Sienna må være hos mamma hele tiden fordi hun ikke har en far som bryr seg. Hvor finner du disse mannfolkene, Rannveig!? Du burde vite bedre enn å ligge rundt med mennesker uten et snev av ansvarsfølelse i seg. Du er snart trebarnsmor, og bør være litt mer påpasselig med hvem du tar inn i livet ditt..
      Du sier jo så fint at du ikke trenger en mann i livet ditt, men du viser jo gang på gang det motsatte ved å bli gravid på nytt.
      Tviler ikke på at du elsker barna dine, og er en god omsorgsfull mor. MEN dette er drøyt..

    5. Faen for noen kvalmne mennesker dere er. Er det mulig å komme med så mye dritt? La nå Rannveig skrive om akkurat det som passer henne. Dere bedritne kjerringer er faen meg ikke noe bedre selv.
      Stå på Rannveig!!

    6. Syns det er veldig rart og skrive hilsen fra et barn som ikke er født ennå.
      Det blir liksom litt i overkant syns jeg. Og tenk om noe i værste fall skulle skje med barnet… For tidlig fødsel som ender med død, dødfødsel eller noe annet.
      Nei, man hilser fra barn som er født og/eller er tilstede.

    7. Jeg mener selvfølgelig ikke at det barnet da evt skal glemmes, jeg mener bare at det ikke er naturlig og hilse fra et barn som ikke er født. På samme måte som at det barnet heller ikke vil bli nevnt i en innbydelse. Nettopp fordi det ikke er født.
      Jeg har fire barn og dessverre et barn for lite. Hun døde helt uventet og plutselig under fødselen.
      Og i løpet av mine fem fullgåtte svangerskap så har jeg aldri opplevd å få en innbydelse der også det ufødte barnet er invitert. Og det har heller aldri vært naturlig å hilse fra barnet i magen. Hverken på bursdagskort, julekort eller annet.
      Tror ikke det er mange som praktiserer å hilse fra ufødte barn.

    8. Hei, kjære du! Og god søndag forresten 😀 Jeg er innom på min daglige runde av faste blogger jeg leser, og når jeg er her inne tenkte jeg at jeg kunne gi deg et aldri så lite tips. Jeg er absolutt ikke en fan av å reklamere for meg selv på andre sine blogger, og det er heller ikke det jeg ønsker å gjøre nå. Det eneste jeg vil er å gi deg et lite tips om konkurransen jeg snurret i gang på bloggen min i dag. Der får alle premie, og vinneren får en stor goodiebag med masse jentestasj! Ta gjerne turen innom og delta! Ellers ønsker jeg deg en fantastisk fin søndag videre. Stå på med bloggingen!

    9. Blir nesten litt sjokket over hvor mange idioter som kommenterer på bloggen din Rannveig.. Skulle nesten heller ha vurdert seg en samtale hos psykolog? Ut i fra det de skriver,så ser det ut som de hadde trengt noen å snakke med:) håper at enkelte av de ikke har/får barn,for de stakkars barna sin del.. Eller er det kanskje en stor sjalusi på din store fruktbarhet? Hehe,aldri godt å vite med disse anonyme.. Du virker som en super mor! Koselig Å se at dere har det så fint<3

    10. Ååååååh! Skjønner godt at du gleder deg! Kjenner jeg er litt misunnelig:) når jeg ser en liten baby må jeg innrømme det rasler godt i eggstokkene;) veldig flotte bilder du har vist frem her! Ser ut som det var en fantastisk dag;) nyt søndagskvelden og kos deg!

    11. Ser at du enda ikke har svart på spørsmålsrunden, så da spør jeg…Har du tenkt på hva du skal ha av prevensjon etter Sienna er født? Tydelig at det du har brukt frem til nå ikke har fungert, med 3 ikke planlagte barn. Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan få 3 barn uten å planlegge, hva med vanlig p-piller, kondom, spiral? Og hva med en angrepille dagen etter ikke planlagt sex med en tilfeldig fyr? Ingen behøver å blir gravide i dag uten å ønske det. Du er jo veldig sliten nå, men om du er like uforsiktig med prevensjon, kommer det fort en fjerdemann!

    12. Sure oppstøt scroller jeg forbi….men har fått med meg dette med unger her og der. Yngsta mi har halvsøsken, men det har aldri vært tanken min å dra disse inn i vår hverdag. De har sine liv, og vi har vårt. Trur heller ikke at halvsøsken og den familien ville satt pris på og bli tatt med i mine gjøremål på sosiale media…. Du gjør helt rett Rannveig :))) Gleder meg til de første bildene av Sienna <3

    13. M : Selv om det ikke er naturlig for deg og hilse fra ett barn som ikke er født , så faller det tydeligvis naturlig for Rannveig .. Og hva er egentlig problemet med det?! Att hun velger legge med en hilsen på ett kort fra den lille i magen er da vel bare koselig!:)
      Og må man virkelig gjøre det andre synes er ” vanlig ” og praktisere .. Jeg synes man skal gjøre som man selv føler for .. Vi trenger da ikke følge flokken i alt og ett , men heller gå vår egen vei og gjøre det som er riktig for oss selv. Og vi er ” heldigvis” alle ulike , noe som er vanlig for meg er kanskje ikke vanlig for deg og motsatt. Jeg sier ja til ulikheter .. Verden er så mye mer spennende da! Hadde vel vært fryktelig kjedelig om vi alle gjorde det samme 😉
      Nydelige barn Rannveig .. Og masse lykke til med Sienna på vei ! :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg