Velkommen, høsten!

I dag har jeg fartet rundt hele dagen og ordnet diverse nødvendig, blandt annet hentet babypakken, som jeg tenkte å vise dere senere, og så har jeg også fått tatt litt sol. Det hjelper virkelig på humøret mitt, som ikke akkurat er på topp om dagen. Svangerskapsmessig er jeg i knallform, men ikke ellers. Håper på bedre form snart, og skal ærlig inrømme at det faktisk hjalp med en halvtime i solsenga. Digg! 

Så, jeg føler meg faktisk litt bedre, og har handlet inn i massevis av forskjellige øyedråper, og øyegele av det som finnes uten å måtte ha resept. Så nå håper jeg virkelig på bedre dager. Nå skal jeg hoppe i bilen og hente mine søte små i barnehagen, men først tenkte jeg å vise dere en liten sneakpeak av stua vår. Nå som høsten er i full anmarsj, så har jeg ordnet sånn smått med høstfarger i stua 

Jeg ER så klar for høst, kulde, mange, mange kvelder med levende lys og te, vinter, snø.. og ikke minst, jeg kan nesten ikke vente til Desember og lille magesnuppas ankomst!

Noen andre som har ordnet med høsttema? ♥

#høst #interiør #interior #mamma #mammablogg #gravid #gravidblogg

11 kommentarer

Siste innlegg