Blondine igjen!

Blondes do better! Når man har blogg, har hatt den i fire og et halvt år,og det ligger hundre millioner bilder av meg selv på google, er det ikke til å unngå å “mimre” litt avogtil. Og, jeg skal ærlig inrømme at jeg faktisk mimrer litt når jeg ser bilder av mitt mellomblonde, gylne hår (IKKE det platinablonde, never going back!) 

 

For, jeg var faktisk UTROLIG fornøyd med den fargen. Jeg elsket den, for å være mer presis. Altså, jeg er veldig fornøyd med brunt hår også, det er ikke det. Men jeg føler meg så “kjedelig” om noen der ute muligens kan forstå meg? Jeg er jo ikke en som vil “blende in”, vi lever jo tross alt bare en gang, gjør vi ikke? Må gjøre det meste ut av det!

Og nå vurderer jeg faktisk å ta skrittet å ringe til frisøren min og be om blondt igjen i nærmeste framtid (OG man vet aldri med meg, plutselig dukker jeg faktisk opp med blondt hår før dere aner noe som helst)  Skal, skal ikke, skal , skal ikke? Hva tror dere ? 

-Brunt eller blondt? Hva synes dere kler meg best ? 

For min egen del, burde jeg vel kanskje aldri publisert dette innlegget i det hele tatt.. nå kommer hele familien min(samtlige) til å ringe meg og be meg ikke farge håret blondt. Haha. 

Nå er det natta! Har fått sendt unna noen mailer, og kan nå legge meg med god samvittighet. Har et møte imorgen tidlig, og ellers hele dagen fri forutenom foreldresamtale for Emma i barnehagen utpå dagen. Noe jeg gleder meg veldig til, er alltid så gøy å få de “oppdateringene” 🙂

Ellers er jeg 30 fullgåtte uker(30+0) nå når klokka bikker 12, og altså entret min uke 31. Dette går unna! Og jeg kan omtrent ikke vente til fredag, da skal jeg nemlig til Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim og smugtitte på lille vakre sæssa i 3D… .Just… can’t …. wait! 

Blogges 

 

#skjønnhet #hår #hårfarge #blondine #brunette

35 kommentarer
    1. Ha det brunt så slipper du bruke all tid hos frisøren flere ganger i mnd for å farge etterveksten. Blindt hår med etterveksten er ikke særlig fint. Naturlig best, sløsing av penger

    2. Absoultt alle har jo blondt hår i Norge omtrent, så du blender nok mer inn med blondt hår for å si det sånn, hehe!!
      Jeg har brunt med blonde striper, best of both worlds :p

    3. Den fargen på bildet over her, med de mørke røttene, er ikke noe pent. På noen!
      Synes du er flott med det mørke, men hvis du vil ha en forandring hva med en _mørkere_ blond farge? Men da må du ta røttene litt oftere altså 😉

    4. Har lest bloggen din i alle år, og sett alle fargene du har hatt.
      Du kler absolutt best mørkt hår! 🙂 Uten tvil!
      Du er utrolig vakker med mørkt hår! Det er få jenter jeg kaller vakre, men du er virkelig vakker med det mørke håret! Får frem alle dine fine trekk! Og du blender ikke inn med alle andre med det mørke. Min anbefaling er iallefall, aldri farg det blondt igjen. 🙂
      Stor klem.

    5. Syns du er aller finest med brunt hår! Fin blondfarge på bildet, det er ikke det, men med brunt hår er du virkelig slående vakker! Ikke kjedelig i det hele tatt, blondt hår er mye kjedeligere. Er blond selv, men vet ikke om jeg tør ta steget å farge det brunt.

    6. Kjempe fin med denne fargen over her! Men faktisk bare for noen dager siden tenkte jeg at jeg synes du var såå fin med det brune håret 😀 jeg synes absolutt brunt kler deg best 🙂

    7. Du er særdeles dårlig i hoderegning. Du starter akkurat på uke 30, da har du 30+0, 30+1, 30+2 osv. Enda en uke igjen før du er i uke 31.
      Skal man følge din filosofi, vi du, hvis du går 10-12 dager over tida, være langt uti uke 33 før du er ferdig med svangerskapet. Kjenn på hvordan det vil føles da…..

    8. Du passer brunt best fordi det ser mer velstelt ut. Skal du ha blondt så må du ta etterveksten. Ser veldig stygt ut med 4 cm ettervekst. Hvis ikke kan du ha en mørkeblond farge heller som blender lettere inn med din egen hårfarge. Strawberry blondt kanskje?:)

    9. Anonym oppe her. Har du vært gravid? Når man er 30+0 er man i 31 svangerskapsuke, fordi det er den uken man går mot. Burde kanskje sjekke fakta før du skal kritisere det noen skriver?

    10. Helt enig med Lene 13:07! Selvfølgelig er man i 31. uke når man er 30+1. Det er like enkelt som at et spebarn er i sitt 1. leveår selv om han/hun ikke har fylt 1 år… Eller at en 18-åring er i sitt 19. leveår.

    11. Du er like fin med brunt som med blondt, du hadde sikkert kledd regnbuefarget hår også, men det som slo meg, var hvor fantastisk mye vakrere du er uten den dritten du fyller i leppene! Et naturlig, fint smil, i stedenfor et “nebb”. Det er ikke min jobb å blande meg opp i hva du gjør med utseendet ditt, men det er bare ment som et kompliment fra ei som har levd noen år lenger enn deg. Når det kommer til et ansikt, er det naturlige det fineste! Ellers virker du som en flott mamma, lykke til med resten av svangerskapet 🙂

    12. Kan forstå det er litt vanskelig å forstå korleis ein reknar desse vekene, var forvirra eg og til å begynne med. Men når Rannveig skriver ho er 30+0 så er ho 30 veker på vei og er begynt på veke 31. Så då er ho i veke 31, 30 veker på vei. Samme som når ein går inn i eit nytt år, då begynner ein på veke 1, uten at ein er ferdig med ei veke av året.

    13. Synes du er nydelig med brunt! Du kler blondt også, men burde nok være noe mer i nærheten av etterveksten din. I en travel hverdag blir håret lett nedprioritert, og ettervekst er ikke pent.. Når det er sagt vil jeg nok uansett anbefale deg å kutte ned lengden på de extensionene en del. Synes det blir litt unaturlig langt. Kan du legge ut et bilde med litt kortere? Ser for meg at det hadde kledd deg veldig!

    14. Du har nå god tid til å bestemme deg i allefall. For jeg håper virkelig ikke du har tenkt til å bleke håret mens du fremdeles er gravid?

    15. Hei!
      Har oppigjennom åra hatt endel kompiser og har hørt hva de synes er vakkert og pent. Som regel liker de de jentene som ser naturlig ut. Der er jeg helt enig. I ditt tilfelle mener jeg det ser helt rart ut med blondt hår siden du ikke er lys på noen andre måter. Altså med tanke på etterveksten, øynene og hudfarge. Da jeg så deg med mørkt hår tenkte jeg, fy så vakker hun er. Du burde virkelig ikke farge det igjen og tenk hvor mye det skader små barn og t.o.m fosteret mår du er gravid. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg