3D ultralyd!

God morgen alle “morgenfugler” 

Nå sitter jeg her på mitt kjære kjøkken, med en kaffekopp i handa, og føler meg egentlig mer død enn levende etter en natt med både nattevåk, innbilte innsekter på soverommet mitt, og generelt dårlig søvn pga graviditeten. Likevel er dette en veldig bra dag, og humøret mitt er helt på topp! kke bare er det helg (noe som er helt fantastisk i seg selv) … men jeg skal jo faktisk også straks hoppe i bilen og ta turen til Jessheim på 3D ultralyd! 

Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Selv om jeg har vært på 3D en gang før dette svangerskapet, føler jeg meg like fullt som et barn på julaften. Jeg skal jo få se på min ufødte datter! Tenk… at det går an! 

Denne morgenen skulle ungene ta bilder i barnehagen, så vi dro litt tidligere enn vi vanligvis pleier. De begge liker jo å bli tatt bilde av, så det tror jeg de syntes var veldig gøy. Og jeg kan nesten ikke vente med å henge opp fine bilder av de sammen på veggen. Og så gleder jeg meg veldig til å hente de etterpå og starte på helgen ♥ Litt usikker på hva det blir til middag i dag, enten pizza eller kyllingfilet med tilbehør. 

Rett før jeg hopper i bilen vil jeg bare vise dere litt hva jeg har holdt på med nå etter jeg leverte ungene i barnehagen – kjøpte to rammer på Panduro i går, som jeg har malt i gammeltrosa/lyserosa, og så skal jeg sette inn bilder fra 3D ultralyden, og så skal jeg fikse de enda litt mer, tenkte med navnet hennes eller noe spennende kanskje. Jeg elsker jo slike DIY prosjekter! Lenge leve kreativiteten. 

Hva synes dere? De er som sagt ikke ferdige, men skal ordne de litt finere. Akkurat nå er de jo bare rosa. 

Nå må jeg løpe. Ha en strålende fredag søte lesere!

Blogges

12 kommentarer
    1. Ser på et forum at dem har tatt pant i bila di, samt at denne ikke er EU godkjent. Hvor lenge kan du kjøre før dem klipper skiltene?
      Hvordan gikk det med skatteopphjører i år?

    2. er du helt deseperat etter følgere ettersom du må reklamere for egen blogg i 100 grupper samtidig? eller vil du ha ekte følgere som følger deg uten at du må ha følgere via diverse grupper? Ganske irriterende å se deg linke til bloggen din hele tiden faktisk…

    3. Det med økonomi, du sier du ikke har hatt mulighet til å spare til innskudd til leil. Det er jo ikke noe hemmelighet at du har brukt feks tusenvis av kroner til egenpleie og dyre klær til barna dine. Hadde det ikke vært ansvarlig og vist at du setter barna først ved å gi dem stabilitet og forutsigbarhet rundt seg? Med riktig planlegging kunne du sikkert eller spart deg opp en god del midler til dette

    4. Jeg syntes faktisk veldig synd på barna dine. Du virker ikke som en bra mor i det hele tatt. Høres kanskje slemt ut å si, men jeg hadde sagt det rett til deg om jeg hadde sett deg. Egoistisk og alt for ung er du til å ha barn. Legger ut bilder av de, skriver om alt mulig. Tenker du ikke på pedofile menn som sitter og surfer rundt etter bilder av Barn. Og du bare legger ut av Dine. Å når vi til å med hører om menn som oppsøker steder hvor de har sett barn nettopp fra nettet. Var nettopp en som ble tatt som hadde laget et Barnerom og hadde planlagt å ta et barn. Skulle tro du som Mor tenkte faktisk Litt lengre. Men alt for å ikke få seg en Jobb. Lev på ungene dine du

    5. Fy faen for noen mennesker som kan skrive noe sånn!! Blir helt sjokkert..om.det er voksene mennesker? Er ikke hodet helt som det skal være. Man er ingen dårlig mor fordi man velger å leie leilighet fremfor å kjøpe!! Barna er fortsatt sikret et sted og bo og de har alt de trenger om.hun bruker tusenvis av kr på de! Dette er jo så lite gjennomtenkt at jeg får bakoversveis! Pedofile fins vel overalt? Derfor skal man ikke få lov til å poste bilder av barna sine? Det er kun fordi man elsker dem og er stolt man.poster bilder!! Ikke for å lokke til.seg pedoer!!

    6. Atter en gang er jeg inne på bloggen din og leser at du får utallige stygge kommentarer. Det blir kommentert til stadighet på din økonomi, blottlegging av barna dine, hvordan du er som person og hvordan du er med barna dine. Fra helt ukjente mennesker, og kanskje enda verre, noen fra samme sted. Føler virkelig med deg. Ingen mor som er så glad i barna sine og som gjør alt for de, fortjener slike tilbakemeldinger. Du virker som en fantastisk god mamma til dine barn, overse de tragiske anonyme kommentarene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg