Hils på lillesøster i magen!

Akkurat nå er jeg så sliten at jeg faktisk ikke er trøtt engang. Ja, man kan faktisk komme til det punktet. Jeg hadde som sagt ikke en veldig bra natt til i dag, og skal straks prøve å få meg litt skjønnhetsøvn før det er opp å hoppe igjen med mine søte små.

Som jeg nevnte for dere i forrige innlegg, jeg har vært på 3D ultralyd i dag! Herregud, så koselig, og så gøy. Det er jo veldig sent i svangerskapet, slik at det ikke alltid er så lett å få gode bilder. Lillesøster lå desverre litt vanskelig til  idag, med ansiktet klistret opp mot morkaka under hele undersøkelsen. Men, fikk noen “nesten” gode bilder da.

Etter å ha vært på ultralyden, dro jeg rett til Jessheim storsenter for å fremkalle bildene. Og ettersom det tok litt tid, så måtte jeg gå litt rundt mens bildene ble ferdig. Så da ble det også en ny buksedress/jumpsuit på prinsessa, samt en postkasse som jeg tenkte til lekekroken til E og N i stua. Den var så fin, haha! Måtte ha! 

Begge to hadde vært kjempeflinke på fotograferingen i dag, og smilt som bare det. Så nå gleder jeg meg masse, masse til å få de fine bildene og sende til familie på julekort osv. Fine barna mine! 

Når vi kom hjem, satt vi oss ned å så på bilder av lillesøster i magen. Når jeg spurte Emma hvem dette var, var hun veldig rask med å svare “Lillesøstej magen” . Altså var hvertfall bildene gode nok til at storesøster på 2 år kunne se at dette var lillesøster i magen. Hun var virkelig facinert over bildene, og ville helst beholde de selv. Flaks at jeg (med et uhell, selvsagt) hadde tatt 4 kopier av absolutt alle bildene (80 bilder gange fire, altså.. ) Det forklarer hvorfor det ble så sykt dyrt. Haha! 

Alt sto superbra til med lillesøster, Hun ligger på gjennomsnittet og veier ca 1,5 kg ifølge målingene av gynekologen, Dr. Lundring. Han var forresten utrolig flink, og veldig morsom. Han sa at om dette var en gutt, så syntes han veldig synd i gutten, fordi slik skal ikke en gutt se ut nedentil. Og hvertfall ikke på en fredag. Da måtte jeg le litt… haha! Hun er fortsatt heldigvis fortsatt jente, og absolutt alt er helt etter boka, fortsatt. 

Hun ligger fortsatt med hodet ned, og har etter all sannsynlighet lagt seg slik for å være klar til fødselen om rundt 2 mnd, Altså slipper jeg setefødsel.

En meget stolt storesøster ♥

Bilder av lillesøster i magen er lagt ut på Instagram så om dere ønsker å se må dere gjerne følge meg HER

Nååå er det natta! Ønsker dere en fin kveld viidere!

Blogges

7 kommentarer
    1. Dr Lundring er fantastisk flink. Vi fikk vite kjønn i uke 12 når vi var der! Lykke til med “siste innspurt” !

    2. Hvorfor legger du ut bilde av barna dine når du tidligere har sagt at du ønsker å skjerme dem for dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg