Som om det var i går…

Det er så utrolig rart. Jeg husker det som om det var i går. Hvor utrolig spennende det var å få lov til å utfolde seg i maling, glitter, fjær, perler, og alt slikt. Bare kreativiteten som satt grenser! Mammaen min er jo lærer i Design og håndtverk og har fått være veldig kreativ i min egen oppvekst, så det forklarer nok hvor jeg har det i fra. Og derfor er det så gøy å se at de synes det er like gøy. I dag hadde vi det litt sånn. Jeg satt fram maling, glitter, fjær, klistremerker osv på bordet. Så fikk de selv velge hva de ville lage. Begge hadde lyst til å male på pappesker (Nathaniel hadde sett en video på NRK appen på iPaden, hvor de malte på pappesker, og ville gjerne prøve det selv) så da fant jeg fram to eggekartonger. Midt i blinken! Det ble to kjempefine gaver som vi gleder oss til å gi til bestemor.  

OG… jeg gleeeeder meg til juletider, da skal vi virkelig kose oss med laging av julegaver og selvlaget julepynt. Jaaa. la førjulstiden komme! Og alt med jul. Nå, nå nå. (Sier jeg, og hører på julemusikk i skrivende øyeblikk… ) 

I dag har jeg faktisk vært ganske produktiv. Vi har bare vært her hjemme og bygget lego, lekt med plastelina, lekt med dukker og kjøkken, og ikke minst, de har begge laget hver sin gave til bestemor, som kommer på besøk om bare litt over en uke! De gleder seg veldig mye, og var begge veldig stolte over hva de hadde lagd.

 

Sånn imellom slagene, har jeg vært veldig flink til å få ting unnagjort. Jeg har ommøblert stua, malt ferdig bokstavene som skal henge over senga til Sienna (se sneakpeek på Instagram (følg meg her) , blogginnlegg kommer imorgen! ) Og så har jeg fått brettet unna mye klær, og hengt opp nye. Emma har også hjulpet meg masse, blir ordentlig husmor av henne tror jeg! ?

Nå ER det natta, formen min merker at jeg ikke har slappet av et sekund i dag. Sliten, sliten, sliten.. ja , jeg er jo tross alt over 30 uker på vei. Da blir man sliten, da! Spesellt om man løper rundt en hel dag uten å slappe av, slik jeg ofte har en tendens til å gjøre. 

Skjønnhetsøvn kaller. Blogges

 

 

7 kommentarer
    1. Såååå koselig! Det er så fint å sitte å pludre med slikt:) skikkelig kosestund blir det:) koselige bilder ! Ser ut som de små koser seg masse! Ha en god natt og en fin søndag i morgen:)

    2. OMG… I hvert innlegg må du understreke hvor hektisk hverdagen din er. Prøv en hverdag med 2 barn med funksjonshemning,vær gravid,jobb og ta deg av et helt hus. Tror DU slapper av langt mere enn de fleste,og virkelig burde slutte å klage!!!

    3. Fint at du gjør hobbyaktiviteter med barna, men hvorfor på en så fin dag hvor en heller burde prioritere å komme seg ut og nyte en fantastisk høstdag?

    4. Men I alle dager, du over her, man MÅ ikke være ute hver dag. Og dessuten så står det heller ikke at de IKKE var ute. Pass på deg selv og nyt livet istedenfor for å fortelle andre hvordan de skal tilbringe dagene sine.

    5. Ikke noe videre fan av alt rannveig skriver men i det siste har dere gått a way over the line! ! Kjempekoselig aktivitet med barna rannveig uansett regn eller sol.

    6. Dette er ikke for å være teit, men du sier at du ikke slapper av et sekund om dagen, så da lurer jeg på hva du gjør alle de timene barna er i BHG? Du har jo ikke jobb, så jeg regner med at du har en god del tid til å slappe av før barna er hjemme i 4-5 tiden, skal leke litt og legge seg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg