Gullkorn på løpende band

Det ble et noe sent blogginnlegg i dag, men bedre sent enn aldri! I dag har jeg vært hjemme med begge ungene, siste dag vi ser Emma før hun reiser bort en uke. Utrolig trist, og det ble faktisk verre enn jeg engang hadde forestilt meg. 

Jeg er jo ganske hormonell om dagen, og gråter for omtrent alt. Uansett hva det måtte være. Og da sier det seg selv at det er fullstendig grusomt for meg når min lille datter på to år reiser vekk i en hel uke. Hennes far kom å hentet henne i 2 tiden, og etter det har det bare vært meg og Nathaniel ,slik det skal være i omtrent en uke til. Som vi skal kose oss! Det blir, til en forveksling, en rolig hverdag. 

MEN,  vi har mye å se fram til! For det første litt alenetid med mamma, og så kommer søsteren min og ungene hennes som bor i Målselv, sørover imorgen! Så regner med vi skal være litt med de. Og, for å ikke glemme, verdens beste mamma/bestemor kommer til oss om akkurat en uke. Alle hjerter gleder seg, vi elsker nemlig bestemor! Det er vi alle enige om.

De siste dagene har jeg hørt så utrolig mye morsomt fra Nathaniel. Jeg glemmer jo veldig fort hva han sier, men noe fester seg selvfølgelig. I dag fikk jeg blant annet høre “Du, mamma? Mennesker og barn liker penger. Muser også ” 

Og i går;Jeg har en god og vakker mamma” og det kommer ofte “ Mamma, jeg elsker deg helt til verdensrommet” Det kommer liksom helt ut av det blå, og det er så utrolig koselig å høre. Han begynner å bli så stor, og virkelig verdens beste og vakreste gutt! Så mye godhet, og omtanke for de rundt seg. Så opptatt av at andre har det bra. Tenk, fire år om bare to måneder. Hvor ble det av min bittelille, nyfødte baby? Han som lå i sykehussenga med meg, en dag gammel? En heeeeel dag, gammel? Tenk, om jeg bare hadde visst...  ord kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker han her

 

2 kommentarer
    1. Fantastisk herlig å lese bloggen din Rannveig! Du er absolutt en av favoritt bloggerne 🙂
      Kan jeg spørre hvor mange søsken du har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg