Inspo – /Leke/kjøkkenkrok til barna

Er det en ting jeg synes er utrolig gøy, så er det å ordne og styre hjemme. Ting kan flytte plass opptil flere ganger i uka, ettersom jeg finner ut at det og det passer bedre der og der. Og sånn går det. Hele… tiden. Det er nemlig ikke bare-bare å ha et kreativt sinn. 

Jeg tenker så mye. Og avogtil henger ikke kroppen min helt med i tankene – eller omvendt. Men jeg merker at energien min kommer snikende tilbake etter bare en natt hvor jeg ikke har blitt vekt av Emma. Selv om jeg savner henne veldig mye, så er det faktisk utrolig deilig å kun bli avbrutt i søvnen av mine mange tissepauser. Tenk, nå sitter hun på et fly til Italia. Til Siena, for å være nøyaktig. Litt morsomt det, siden lillesøster også heter Sienna. Og til dere som kommenterer at Italia ikke er på andre siden av jorden, så vil jeg bare informere at jeg som regel tar utgangspunkt i at det jeg skriver på denne bloggen ikke alltid blir tatt blodseriøst. Men noen må kanskje ha det inn med teskje for å forstå. Vel, “på andre siden av jorden” var et utrykk på at hun er altfor langt unna hva som er innenfor min komfortsone. Men, det går nok bra, som alt annet! 

I dag har jeg ordnet og oppgradert kjøkkenkroken til barna litt! Satt opp en ny dukkeseng (vugge) blandt annet. Ettersom den gamle tok veldig mye plass. Så nå er det ei lita snuppe som blir veldig glad når hun kommer hjem igjen! Dette er nemlig hennes favorittsted i huset, hun styrer og ordner med middagslaging, baking og mating av dukkene sine. Veldig gøy! 

Hva synes dere? 

Nå er det straks henting av storebror på planen, og så må vi innom Biltema en tredje gang (!) for å prøve å skaffe riktig tv-kabel, denne gangen. Tror jeg tar med meg hele Getboxen for å være helt sikker denne gangen! Jeg har nemlig omøblert stua, og skrudd opp TV’n litt for langt unna hva som er innenfor hva Getboxen synes er OK. Og det skjer bare ikke at jeg monterer ned tv’n igjen, nå får den bare være der inntil jeg har klart å oppdrive en lang nok kabel. Haha, sånn er det når man ikke har mannfolk i huset! Jeg brukte sikkert to timer på å få skrudd den TV’n opp der jeg ønsket den, så da forstår dere kanskje hvorfor jeg ikke tar den ned igjen? Haha.. 

Ønsker dere en fin dag videre! Blogges

#Interiør #interiørinspo #inspo #barnerom #mamma #gravid #mammablogg #gravidblogg

9 kommentarer
    1. Skulle du få noen stygge kommentarer på dette er det bare fordi de misunner deg det 😊 dette var kjempeflott ! Skjønner godt at hun trives her 😊

    2. Ingen foreldre vil vel ha rusmisbrukere rundt barna sine. Barn trenger forutsigbarhet og stabilitet og de har nå hatt flere menn kommet og godt ut av livet ditt. Faren til Emma kan være en bra fyr, men du “kastet” alt du hadde og flyttet inn med han, med sønnen din,, som du ikke kjente, bare noen få måneder etterpå. Går utfra barna dine også har møtt, Siennas far og nå er også han ute av bildet. Som partner til disse barna hadde jeg ikke akseptert at kjærester hadde kommet og gått inn ut av livene til barnet mitt. Folk kaller deg et godt forbildet og en god mor. Det er greit at mann skifter partnere hvis man ikke har barn, men dette men ingen kan si at er det til det beste for barna? Er dette å sette barna sine først?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg