Prøvekjøring av lille Sienna’s vogn

Da var det tid for et lite blogginnlegg, som egentlig skulle vært publisert for flere timer siden. Jeg elsker GET ♥ Bekkenet mitt er også helt kjørt, og jeg kan omtrent ikke røre på meg. Litt kjipt, så jeg håper det gir seg etter noen timer med skjønnhetssøvn. Merker at det ikke skal noe som helst til før kroppen og bekkenet settes ut av spill, så jeg gleder meg helt vanvittig til å være ferdig med gravdiditeten og starte på neste kapittel.

Og, med baby, så trenger man vogn. Jeg har riktignok to stk fra før av, men hadde utrolig lyst på en nett, liten og enkel vogn. Og det er akkurat det jeg har skaffet meg! Og det beste av alt, er at jeg kom over en utrolig billig pakkeløsning av det hele!

Jeg har nemlig fått meg en Beemo Flexi 2.0 vogn og bilsete til lille Sienna. Dette er en duovogn med både liggedel og sportsdel inkudert, i en pakkeløsning med BeSafe IZI Go.  Så nå har ikke bare lille snuppa en herlig, liten og nett vogn å ligge i, hun er også godt rustet i trafikken med en av de beste bilstolene som finnes på markedet!

Og det til en utrolig god pris, siden det akkurat nå er hele 59% avslag på denne pakkeløsningen som kan kjøpes hos Jollyroom HER 

 

//Inneholder annonselenker

Slik ser vognen ut med nyfødtbagen

Jeg elsker de svingbare hjulene. Det gir mulighet for å trille i forskjellige terrenger. For eksempel er det utrolig greit å ha svingbare fronthjul når man er inne på et kjøpesenter, mens det er best å ha fastlåste hjul om man triller ute i terreng. 

 

Nyfødtbagen er enkel, liten og kompakt, og tar heller ikke stor plass når den sammenpakket. Kallesjen er lett å ta opp og ned, og bagen har en myk og deilig madrass som medfølger. Avtagbart trekk, slik at dette er enkelt å rengjøre. 

Vognen har et kjekt understell, med plass til det man måtte ønske å ha der, for eksempel handleposer. Veldig smart! 

 

Justerbart håndtak: 74-108 cm.
 5-punktssele.
Justerbar ryggstøtte med tre innstillinger.
Vendbart sete med hvilestilling.
Låsbare framhjul.
Lett tilgjengelig varekurv.
Avtagbar sikkerhetsbøyle.
♦ Justerbar kalesje.
Godkjent i henhold til europeisk standard EN1888.

Slik ser vognen ut med sportsdel 

 

Sportsdelen har et enkelt og moderne design, som kan anvendes med barnet både mot deg, og vendt fra deg, alt ettersom hva som passer best i situasjonen.

Den høye stillingen gjør at babyen kommer høyt opp, slik at denne også kan brukes som stol for barnet, for eksempel på kafeer og lignende.  

Den har en regulerbar rygg slik at man kan legge barnet helt ned, og den har en avtagbar bøyle. 

I tillegg har sportsdelen en titteluke, slik at man alltid kan se barnet sitt om barnet er vendt fra deg. 

Slik ser vognen ut med BeSafe IZI Go 

Hvor mange har ikke vært borti den irriterende problemstillingen å måtte vekke en sovende baby i en bilstol, fordi man må ut av bilen selv? Jeg kan hvertfall med handen på hjertet si at det har skjedd meg temmelig mange ganger. 

Det som er så smart med denne reisepakken, er at det medfølger et BeSafe IZI Go bilsete, med adaptere, slik at man enkelt kan klikke på bilstolen om man skal en tur inn å handle. Babyen får sove videre i fred, og du får samtidig gjort det du skal. 

For min del tror jeg denne funksjonen kommer til å bli flittig brukt når jeg leverer og henter storebror og storesøster i barnehagen. Så enkelt å bare klikke lille Sienna på understellet, for å gjøre min hverdag som alenemor til tre små så glidende som mulig.

Jeg elsker dette bilsetet. Ikke bare er det et av markedets beste, men det er også utrolig lett. Jeg har et annet bilsete fra Britax som jeg har brukt til både Nathaniel og Emma. Det er stor forskjell i tyngde, for å si det sånn. Og så liker jeg det stilfulle designet på BeSafe sine bilstoler så utrolig godt! 

 

Jeg kan absolutt anbefale dette settet til dere lesere! En sikker start for barnet med et av markedets beste bilstoler, og en lett, liten og kompakt vogn som tar lite plass i bagasjerommet. For dere som ikke har all verdens midler, er dette helt genialt! Du sparer nemlig 5 000 kr på denne pakkeløsningen med Beemo 2.0 Travel system, og BeSafe IZI Go akkurat nå! 

For å kjøpe settet kan dere klikke dere inn på Jollyroom HER

13 kommentarer
    1. hei, jeg er på jakt etter vogn til den lille i magen. men vet ikke hva jeg skal velge. syns sportsdelen på denne ser veldig liten ut, er den det eller er det bare virker det sånn på bilene?
      Hadde emmajlunga sist, og syns den var så stor og tung. Denne ser jo veldig fin ut, men som sagt. er sportsdelen mindre enn vanlig?

    2. Kan du være så snill å merke rene reklameinnlegg med reklame øverst. Forbrukerombudet har utarbeidet retningslinjer som skal følges…

    3. marlene: Hei!

      Jeg er enig med deg i at sportsdelen på Emmaljunga er veldig “kraftig” og “klumpete”. Det er ikke så fint.

      Denne sportsdelen er mindre og nettere, samt har et mer moderne design enn Emmaljunga, men jeg vet ikke helt hva du definerer som mindre enn vanlig? Det er jo så utrolig mye forskjellig ute i vognjungelen 🙂

    4. Vi har nesten lik vogn! Bare at vi har Beemoo Duo Premium. Den er så god og så liten og grei, men samtidig stor nok til det meste. Jeg elsker at baggen er så lang. Jenta mi er 6mnd nå og kan fortsatt bruke baggen, med voksipose i! Sportsdelen har også plass til voksipose, og det er så greit. Selv om jeg angrer litt for at jeg solgte emmaljungan, er jeg veldig fornøyd med Beemoo 😀

    5. Du er fult klar over at en ny født skal bare hver i bil stolen Max en halvtime om gangen til dem er bikket 3mnd så kan du øke
      En nyfødt baby skal helst ligge lang flat sann den for strekt ut mest mulig av ryggen og kroppen sin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg