Dagens gravid-outfit

Haha, i dag må jeg virkelig le av meg selv! I dag er et soleklart bevis på at man blir helt surrehue av å være gravid, som om jeg ikke var det nok fra før av. 

Jeg hadde skrevet opp time til jordmorkontroll på helsestasjonen i dag i min lille bok, som jeg skriver opp alt jeg skal og har planer om for å ha den minste lille sjans til å henge med her i livet.

 Når jeg kommer dit, får jeg vite at det er EMMA som skal ha 2 årskontroll, og ikke jeg som skal ha svangerskapskontroll.  Jeg har det med det å mikse avtaler og klokkeslett ganske kraftig.  Så, jaja…  får unnskylde meg med at jeg er gravid. Kanskje. Emma kan jo ikke ha noen kontroll i dag, hun er jo på andre siden av jordkloden ( vær så snill å påminn meg enda en gang til at Italia ikke er på andre siden av jordkloden) 

Ja… jeg gleder meg VELDIG til å være ferdig å være gravid. Jeg har også utviklet slike vakre bollekinn man bare ser på barn og svært overvektige mennesker, og har garantert bikka 70 kg på vekta. Likevel kan man jo ikke gjøre noe annet enn å elske denne lille, søte bollemagen. Det er jo lillesøster som gjør at den blir så stor! Lillesøster, som vi gleder oss veeeldig til å møte. Har også fått meldt meg på Fødetreff på Ahus i dag, så dit skal jeg i begynnelsen av November. Det kan jo bli spennende. Ooog.. så har jeg hentet babygrind på posten, som jeg SELVFØLGELIG gleeeeder meg til å montere i kveld. Eller ikke 🙂

 

Dagens gravid-outfit

 #mamma #gravid #alenemamma #mammablogg #gravidblogg #hverdag #mammahverdag

14 kommentarer
    1. Hva tenker du om bloggere som har fått enorme skattesmeller?
      Er det noe som kan ramme deg ved et bokettersyn?
      Kunne du skrevet litt om forskjellen på regnskapsføring før og etter du oppretter enkeltmannsforetak?
      Hat du regnskapsfører til regnskapet?

    2. Haha, måtte flire meg litt gjennom innlegget! Er så herlig å se at det igjen har kommet tilbake masse positive innlegg fylt med ironi og humor! Det virker som det er litt bedre med deg, å det er jeg såå glad for å se! 🙂 Du gjør en veldig bra jobb med bloggen din, og det er en fryd å lese! 😉

    3. du er bare nødt å tråkke ned andre mennesker du eller? hva faen har overvektige mennesker med dette innlegget å gjøre?
      helt alvorlig, skjerp deg!

    4. til 21:03: Hvis du ikke skjønte hva overvektive mennesker hadde med innlegget å gjøre, så kan det sikkert gjentas: Rannveig skrev at hun har fått bollekinn, noe som også fins på svært overvektige mennesker – eller andre.
      Forstod du nå, eller må du feiltolke og overdramatisere alt en gang til?

    5. Bruker ikke å kommentere bloggen din, leser den mest for underholdningens skyld og lurer ofte på om du virkelig er så Lite intelligent som du fremstiller deg som eller om du gjør deg til på bloggen. Håper på det siste. Jeg har mange overvektige venner som har mer hjerterom, forståelse og respekt for sine medmennesker enn hva du gir uttrykk for å ha. Og det at du mener du er utsatt for netthets og nettmobbing: WAKEUPCALL!! Det er DU- RANNVEIG som mobber leserne dine!

    6. Til “???”
      Om du leser hva hun har skrevet står det ikke at det “også” finnes på svært overvektige mennesker. Hun har skrevet: (…) bollekinn man bare ser på barn og svært overvektige mennesker (…). Bollekinn man BARE ser på barn og svært overvektige mennesker. Snakk om å stigmatisere og sette folk i bås i forhold til utseende.

    7. Herlig innlegg! Hun sier da ikke noe stygt om å ha bollekinn. Må dere slutte å være så hårsåre. Må Rannveig virkelig lese gjennom og tenke på hvem som kan vri en ting til å være negativt? Enten er det negativt når hun skriver innlegg om plagene hennes, eller maten de spiser, eller klærne til barna, eller at hun skiver et humoristisk innlegg. Det er jammen ikke lett å tilfredsstille alles behov og ønsker. Rannveig har denne bloggen for å dele SINE meninger, SINE dager og SIN hverdag. Ikke deres. Lag deres egen blogg, der dere eser ut negativitet og kvalme.

    8. Carl: Skam deg! Kommentere sånn på kroppen hennes. Tviler på at du hadde likt det om noen hadde kommentert på kroppen din på denne måten! Rannveig har en kjempefin, sunn kropp!

    9. Carl, har noen spurt deg om å gi terning kast på rompa si????? Du er jo helt på blåbærtur mann 🙁 Men sjøl har du vel ei fin rompe,hehehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg