Første trilletur med snuppa

Da var det tid for aller første trilletur,ute i friskt høstvær! ♣ 

Jeg kan jo tenke meg at mennesker synes det er ganske merkelig at man drar ut på trilletur, med lillesøster godt plassert inni magen enda, heldigvis. Men, nå er ikke akkurat jeg den som bryr meg veldig mye om hva andre tenker om meg!

Dette er nemlig bare “prøvetrilletur”. Har jo testet ut min nye Beemo 2.0 vogns funksjoner en gang før, men nå var det altså tid for å prøvetrille litt. Og jeg må jo ærlig innrømme, at med mitt til tider trøblete bekken er det ufattelig deilig å slippe å løfte på vogna for å snu retning. Den har jo vendbare hjul, som gjør at man, om man vil, kan snurre den helt rundt, uten noe løft. 

Mange har nemlig bekkenløsning, også etter fødselen. Jeg håper jo naturligvis jeg slipper dette, men det vet man desverre aldri, og jeg forbereder meg på det meste. Nå er det heldigvis ikke så lenge igjen til snuppa ser dagens lys. Rettere sagt, er det under to måneder til min termindag, 6 desember 

//Inneholder annonselenker

Vognen er på tilbud hos Jollyroom akkurat nå, og kan kjøpes i en komplett reisepakke, hvor man akkurat nå sparer nesten 5 000 kr!

I reisepakken får du med både nyfødtbag og sportsdel, BeSafe IZI GO bilstol (et av markedets beste!) og i tillegg adaptere til bilstolen slik at du enkelt og greit kan sette bilstolen rett på vogna om man skal inn for en kjapp handletur, for eksempel. Eller henting/levering av storesøsken i barnehagen. Et veldig godt tilbud for de som ikke har verdens beste økonomi til å kjøpe alt det man trenger til den nyfødte.

Settet med Beemo 2.0 + BeSafe IZI GO kan kjøpes HER 

27 kommentarer
    1. Hvor høy er du? Lurer litt på å kjøpe vogna(mest for å få understellet slik at jeg kan feste bilsete på det). Er selv 170 og er redd vogna kan bli lav til meg.

    2. Hvis du har så problemer med bekkenet , så har du ihvertfall tatt på deg feil sko.
      Ganske mange tiltak man kan gjøre når bekkenet skranter.
      Bekkentrening, gode sko og riktig bevegelser for å skåne bekkenet mest mulig.
      Lykke til. Det blir enda tyngre de neste ukene og verre for bekkenet.
      Hilsen en som har hatt bekkeløsning x 2 svangerskap

    3. hvorfir har du sånne lange og hyppige sinte “haters innlegg” om du ikke bryr deg om hva folk mener?

    4. Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men jeg tror cecilie i Kollektivet på tv2 muligens har blitt inspirert av deg i en av sketsjene (episoden fra 8/10)! Håper ikke du tar det ille opp, er jo bare gøy egentlig 🙂

    5. Ja. Huff så synd i deg, Rannveig. Du som har så vondt i bekkenet at du kan ta på deg wedges for å gå en tur.

    6. Så fint antrekk og vogn! Den så litt lav ut, men er sikkert bare kameravinkelen som gjør det. Og den kan vel reguleres en del også. Likte cardiganen, så varm og god ut.
      Og du anonym 0310: Hva vet du om at Rannveig brukte wedges hele turen? Mulig hun hadde de på kun for bildenes skyld og skiftet til sneakers etterpå! Hun gikk neppe 10 mil heller! Det er lov å bruke hue vettu!

    7. Må flire litt av “ekspertene” her som selv har hatt bekkenløsning,og vet “alt” om det. Nå er det engang sånn at våre kropper er forskjellige, takk gud for det.
      Jeg er også en selvutnevnt bekkenløsningsekspert,men jeg sverget til skotøy med heler når jeg hadde bekkenløsning. Det hjalp veldig på meg,så kanskje det hjelper Rannveig også for alt dere vet.
      Og jeg er ingen ungsau som ikke vet hva jeg snakker om,derimot ei halvgammel kjerring på 44 med 3 barn. Og jaggu har jeg ikke en sønn på 4 år som heter Nathaniel også. Tenk det 😉

    8. Synes Vognen ser veldig liten ut,men det er du som skal
      Bruke den,så da vet du vel best sjøl-:)
      Ha en Fortsatt Fiiiin Lørdag me Dine Søte Små-:)

    9. Du ser jo gedigen ut ved siden av den vognen. Som flere over her nevner, så ser det ut som en dukkevogn :/ Hadde valgt en annen vogn. Dessuten ser den skikkelig billig ut og dårlig kvalitet.

    10. Tror helt ærlig ikke dette er Rannveigs smak innen “barnevognjungelen” heller, hun har tross alt to finere vogner fra før, men hun er desperat og trenger penger og reklamerer derfor for dukkevognen mot noen få tusenlapper. Kan ikke være stort hun tjener men hun tar det hun får. Må huske at hun ikke mottar barnebidrag for de to ungene hun allerede har heller. Men dette legger hun opp til selv
      Så lenge hun holder seg unna tøsete tlf-sex reklamer og nakenbilder med julekuler i musa for å få råd til julegaver denne julen skal vel vi alle være fornøyde.

    11. Du stråle og er flott ..men Nei huff den vogna såg ikke bra ut dessverre …:( såg lav å simpel ut !

    12. Hei
      Så flott du ser ut som gravid. Virkelig fint antrekk. kan jeg spørre hvor jakken/kåpen din er fra? Så herlig den ser ut:)
      Takk for svar:D

    13. Utrolig mange stygge og ekle kommentarer! Skjønner ikke hvordan folk kan ha seg til å snakke sånn om andre. Og de fleste er anonyme, hvis dere tenker så fælt om andre la heller vær å si noe! Vi er da alle forskjellige i smak.
      Lykke til med resten av graviditeten er så mye Lykke i å ha barn 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg