Sunday funday

God søndags formiddag kjære lesere

Her startet vi dagen med en god, gammeldags ordentlig søndagsfrokost med egg, bacon og tomatbønner (og kakao!) Litt sånn jeg selv er vokst opp med å ha på søndager! Da viderefører man tradisjonen til sine egne barn. 

Til nå har vi bare vært hjemme, slappet av og koset oss. Jeg og Emma har laget surmelksvafler, som vi nå straks skal steke og ta med oss og ta med på bondegård. Akkurat nå sitter de å ser en film på ipaden, så da utnyttet jeg anledningen til å blogge, mens vaffelrøren sveller. 

Lillesøster er i fullt liv i magen, og har vært i flere timer, og storesøster og storebror gleder seg veldig til bondegård! Tenker det blir veldig koselig 

Ønsker dere en strålende søndag videre! 

Blogges 

6 kommentarer
    1. Blir dere ikke slitne av å dra på bondegård hele tiden? Høres sykt trøttsomt ut i lengden men kanskje fordi jeg vokste opp på en

    2. Dette såveldi godt ut 🙂 kos dere på turen, blir fint for både liten og stor .Blir stas å ha med vafler da namnam 🙂

    3. Å dra på bondegårdsbesøk høres kjempekoselig ut! Når barna liker det, så hvorfor ikke ?
      Mange barn vokser opp uten kontakt med dyr i det hele tatt. Dette skaper gode minner, det er jeg sikker på 😊

    4. Det må da være fint med bondegård. Det er jo slik her i livet at man må tilpasse sine aktiviteter etter hva slags økonomi man har og dette er jo billig og gøy for ungene.

    5. Du, 14:47 over her; mener du at det bare er folk med dårlig råd som drar på bondegård ? Sånn tolket hvertfall jeg kommentaren, rett meg gjerne om jeg har misforstått.
      Vil i tilfelle bare si at du tar skammelig feil.. Vi har ganske så god økonomi, og 3 barn som elsker dyr. Vi er også derfor titt og ofte på bondegård for barnas skyld, ikke minst er det sunt og godt for barna å både tilbringe tid ute i frisk luft samtidig som de lærer mer om dyr OG får gjøre noe de liker.
      Man må ikke alltid bare gjøre ting med barna som koster skjorta, bare fordi man har penger til det.. alvorlig talt !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg