Dagen jeg innså det..

Det var kanskje på tide å innse det. Legge hele greia på hylla. Bokstavelig talt.

Jeg ser ned, mens det varme vannet renner over min sikkert femten kilo for tunge kropp. Likevel ser jeg ikke så veldig mye. Min så til de grader utstikkende mage er alt for stor til at jeg ser noe særlig lengre enn min flotte, også utstikkene, navle. 

Det er akkurat da jeg innser det. Magen er for stor. Jeg må kanskje gi opp min ambisjon om å fortsette med hårfjerning av mine edlere deler , samt legger. Jeg funderer litt på hvordan i svarte ******* jeg klarte å gjøre dette i hele mine to tidligere svangerskap, mens jeg ser for meg selv som huleboerkvinne løpende rundt med kaktuslegger. Ja, nøyaktig det jeg vil bli om jeg ikke fikser barbering lengre. Voksing, er jeg nemlig for feig for (men det bør kanskje tas opp til vurdering igjen…) 

Det er ikke det at jeg er så vanvittig ivrig på datefronten (jeg har et ikke eksisterende kjærlighetsliv, av eget valg) som gjør at jeg på død og liv må forholde meg til barberhøvlen. Det er bare det at jeg har fullstendig noia for hårvekst, der det, ifølge meg selv, ikke skal være hår. Og det skal helst ikke være hår på annet enn hodet! 

Bekjenneler fra en (straks) høygravid kvinne…

Blogges ♥

#gravid #gravidblogg #mamma #mammablogg #graviditet #gravidmage

10 kommentarer
    1. Haha tenkte på dette selv når jeg sto (satt) i dusjen i dag 😂 prøvde å bøye meg over magen, men det funket dårlig! Men vet Elkjøp selger noe som heter “ladyshaver” som er noe av det samme menn bruker til ansiktet. Blir jo ikke like glatt, men er jo bedre enn en igjenngrodd skog!

    2. Skal du barbere leggene er det fint å stå med beinet oppå noe samtidig som du skrever litt, da får du liksom magen mellom beina – og da går det fint å barbere seg.
      Når man skal barbere seg nedentil er det fint å legge seg ned på ryggen. Vet ikke om du har badekar? Men har du det burde du prøve.
      Jeg har 30 kg for mye, og klarer fint å barbere meg :p

    3. 12.10.2015 kl.22:20: Hvorfor skal man ikke barbere seg de siste ukene? 🙂 Jeg bare lurer, sånn at jeg husker det i fremtiden haha

    4. I tilfelle sectio eller klipping/tang osv er det større infeksjonsfare. Og siden man aldri vet på forhånd hvordan fødselen går, skal man la være. Derfor skal man ikke barbere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg