Kom å ta meg, vær så snill

Følelsen når man står der. Knips knips, stå sånn, se fin ut! Men fy fader så kaldt det er. Fryser rompa av. Og jammen regner det deg ikke midt i ansiktet også?!?! Etter å ha levert Nathaniel i barnehagen i dag, ukas siste dag, fredag, tok jeg med meg min venninne Kikki (les bloggen hennes her)ut i skogen for en liten fotoshoot. En fullt påkledd fotoshoot, med deilige varme klær, vel og merke.

Likevel. Kaldt, regn… vi er i Oktober, og det merkes! Jammen er jeg glad jeg er ferdig med glamourmodellgreiene. Nå kan jeg i det minste ha klær på meg, og jeg slipper å lage en veldig kunstig og dødelig vond svai i ryggen for å se “sexy” ut, servert sammen et blikk som skriker “KOM Å TA MEG!”. Jeg kan trygt konstatere at jeg har vært borti mye, mye verre enn dette, for å si det sånn. 

Men bildene ble bra! Legger med en liten sneakpeek til dere 



Ellers har jeg fått unnagjort helgehandlingen, og nå skal jeg sette pizzadeig til den obligatoriske fredagspizzaen. Så skal jeg rydde litt lego fra gulvet, vaske og ta av alle sengesett i huset. Deretter ta noen flere bilder, og så hente gullegutten hjem for HELG! Jeg blir selv svett av listen min, men den må unnagjøres. 

Tror alle mann gleder seg. Og så er vi så heldige å få middagsbesøk av tante Astrid i dag. Nathaniel gleder seg veldig til å bygge all den fine legoen han har fått med tante Astrid, tror jeg! 

 

Blogges 

#gravid #gravidblogg #mamma #mammablogg #hverdag #photoshoot #blogg #høst

11 kommentarer
    1. Gudameg du er så morsom…Nå slipper du å stå med en unaturlig svai i ryggen med et blikk som sier kom og ta meg??? Jeg ler så jeg griner. .kjære rannveig. Hvert jævvla bilde av gravidmagen poserer du slik.

    2. 14:59! Du bruker alt for mye tid på å være slem. Hvorfor gidder du å lese bloggen når det kun kommer edder og galle ut av munnen din? Skam deg, du er ussel. Rannveig, kos deg med fredag og pizza og stå på videre!

    3. Har sagt det før, men det må være digg å ha hele dagen til fri disposisjon. “Å gjøre lista” er ennå kjipere etter 8 t på jobb. Og tro meg- min liste er ikke akkurat kortere. God helg.

    4. Hanne : jeg bruker mye tid på eder og galle? Unnskyld hva vet du om det da?? Og du må innrømme selv at jeg har et poeng Og foresten var ikke kommentaren til deg.

    5. Blir så lei av kommentarene om at Rannveig skulle prøvd å få sett hvordan det er å ha, “8 timer med arbeid i tillegg”. Hun er alenemor til to små, (som jeg regner med er veldig aktive), i tillegg til å være gravid. Hun har også ansvar for ikke bare litt, men alt av husarbeid i tillegg, så jeg regner med hun med all rett kan mene det er slitsomt. Mange synes det å “kun” gå gravid er slitsomt, eller at det å “kun” jobbe er slitsomt, eller til og med det å bare(!) gjøre husarbeid er slitsomt. Kan man ikke få lov til å være forskjellige? Det er jo mange som “kun” blogger og som må ta pause fordi de synes det er for slitsomt eller stressende. Jeg synes ikke det virker slitsomt å være blogger, men samtidig, hva vet vell jeg? Jeg vet ikke hva annet som foregår i livene deres, eller hvor mye de sitter å jobber. Glad jeg slipper å tro jeg vet alt, og glad jeg slipper å kommentere negative kommentarer til bloggere. Du som tydeligvis har mye å være sliten for, har tilsynelatende nok energi igjen til å kommentere nedlatende på blogger. 🙂

    6. 2341: skrev jeg noen plass at jeg var sliten? Nei det gjorde jeg ikke gitt. Hva vet du om at jeg er alene eller ikke? Må jo være lov å kommentere. Ser ikke at jeg var nedlatende noen plass. Vi har tydeligvis alle forskjellig kapasitet. Noen klager og blir slitne, andre biter sammen tenna og tenker at livet er hektisk.

    7. Hanne jeg har faktisk like stor frihet til å logge inn het som det du har. Det er sjeldent jeg et her og enda sjeldnere at jeg kommenterer. Sånn da fikk du svar på det. Alle kan misforstå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg