Årets fineste julekjoler på opptil 70%!

I dag hadde storebror turdag i barnehagen, og det var en veldig fornøyd gutt som fikk med seg pølser og lomper i matboksen, og hjemmelagd kakao på termosen. Turdag er jo veldig stas! Og så fin barnehage som de har, har de turdag hver tirsdag og er generelt mye ute. Jeg husker selv hvor stas det var når jeg gikk på skole og vi skulle på tur. Min fine, gode mamma hadde alltid pakket med noe ekstra godt de dagene. Derfor vil jeg veldig gjerne gjøre det samme for mine søte små

 

Etter levering i barnehagen har det egentlig bare gått i ett. Har svart på og sendt ut en rekke mail.

Samtidig driver jeg å holder på med nytt bilkjøp (min nåværende bil er en katastrofe, og har vært en katastrofe fra jeg kjøpte den.Det er ikke lenge til den står stille, for å si det sånn. Gud vet hvor mye som er galt der, det tør jeg nesten ikke tenke på. Jeg er opp i 50 000 for reparasjonskostnader for den. Alt dette på innen ETT ÅR etter kjøpet. Selve bilen kjøpte jeg for rundt 95 000. Røverkjøp sa du? Eh…  

Mulig det kommer et eget innlegg om dette, ettersom jeg ble lurt trillrundt og gjorde et skikkelig bomkjøp, og det er jo fint å advare andre mot å kjøpe biler hos samme selger. Får se hvor samarbeidsvillige dette firmaet som solgte meg bilen er, har satt flere på saken for å si det sånn. Synes ikke det er greit å lure mennesker på den måte, og spesielt småbarns alenemødre som virkelig er avhengig av å ha en fungerende bil uten så mange ekstrakostnader. Gosh…  Har vært mye med den! Men, nok om det.

 

//Inneholder annonselenker

Det jeg tenkte å vise dere i dette innlegget var alle de nydelige kjolene hos NellyMange som er satt ned til opp til 70%!! Her er det mange gode kupp å gjøre. Jeg gleder meg selv utrolig mye til julen. Mens jeg satt å tittet på kjoler nå, så kom jeg plutselig til å tenke på; Disse kjolene passer jo meg også i julen! Denne svære bollemagen vil nemlig være borte for godt inntil det, og i bytte mot magen, vil jeg i stedet ha en nydelig liten prinsesse i mine armer denne julen 

Og… dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til å passe inn i disse fine kjolene!

           HER                             HER                     HER

 

            HER                          HER                      HER

 

             HER                        HER                       HER

 

              HER                     HER                       HER

 

 

            HER                HER                               HER

        HER                                 HER                   HER 

 

 

 

        HER                               HER                           HER

         HER                             HER                   HER

 

 

 

God shopping 

#mote #shopping #jul #kjole #blogg #mammablogg #mamma #gravid #gravidblogg

4 kommentarer
    1. Kjolene var fine, men ikke mange av de hadde passe inn her hjemme når vi feirer jul sammen med familien. Hadde nok fått beskjed om å kle på meg 🙂

    2. De fleste kjolene var utsolgt i alle størrelser. Kanskje ikkeno vits å reklamere for de da? Lurt å sjekke det før 🙂

    3. Du vet vel at du kan reklamere på bilen? Selv om det er en brukt bil så har du fremdeles en viss reklamasjonsrett. Spesielt om bilen viste seg å være i vesentlig dårligere stand enn forventet etter alder og pris. Hadde skjulte feil og mangler, osv… Reparasjoner for halve kjøpesummen kan fort være en sånn mangel.
      Har du ikke advokat? Eller klag via Forbrukerrådet, ring dem, de veldig hyggelig og hjelpsom.

    4. Beklager, men jeg synes ikke at disse kjolene egner seg i et familieselskap i julen. Flere av dem er sommerkjoler og noen ser faktisk ut som nattkjoler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg