Middagstid – Svinestrimler med risotto og grønnsaker

Vi kan vel med høy sannsynlighet påstå at middagstid er det nest mest stressende tidspunktet på dagen, tett etterfulgt etter morgenen, dagens desidert travleste tidspunkt. Etter henting i barnehage, skal middag lages, og det helst i en feiende fart, med to sultne, søte små etter en dag i barnehagen. Den kan ikke bli lagd raskt nok! 

Jeg er jo heldigvis veldig godt stilt i min situasjon. Jeg jobber hjemmefra, og kan forberede middager godt. Jeg er veldig opptatt av mat, og at vi skal spise godt, med mye grønnsaker, og få i oss alle næringsstoffer vi trenger. En god investering i fremtidig god helse, tenker jeg.

Jeg er spesielt fan av urter, og det er noe vi bruker utrolig mye i matlagingen! 

Dagens middag; Svinestrimler, med risotto og grønnsaker. Sunt og godt! 

Hva hadde dere lesere til middag i dag? 

#middag #mat #matblogg #mammablogg #gravidblogg #mamma #gravid #graviditet #svangerskap #hverdag #mammahverdag #småbarnshverdag

6 kommentarer
    1. Så flink du er til å lage mat, masse deilig på bloggen din! Vi hadde lasagne og salat i dag, hadde middagsgjester. Kjenner meg så igjen i det du skriver, middagstid er stressende, har selv tre små. Ha en god natt alle tre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg