Gøy med Play Doh – Goodiebag giveaway

I dag hentet jeg lille snuppa hjem igjen, etter pappadag. Verdens beste følelse å se henne igjen, selv etter bare en dag! Så etter middag, satte vi i gang med en av Emmas desidert største favorittaktiviteter. Det gøyeste som finnes for små, kreative sjeler. Nemlig Play Doh!

Eller som hun selv sier Mamma, jeg vil lageOg det er jo ganske nøyaktig beskrevet det. For mulighetene av hva man kan lage av Play Doh er nemlig uendelige. Her snakker vi tigre med elefantsnabel og snømenn i alle regnbuens farger. Brannbiler, pingviner og bjørner. Det er kun fantastien og kreativiteten som setter grenser! 

//Inneholder annonselenker

Det som er så kjekt med Play Doh i forhold til de mange andre merkene innen modellleire/plastelina, er at det er så utrolig mange fine farger å velge mellom i tillegg til at man kan være sikker på at man får produkter av kvalitet, modelleire som ikke tørker inn så lett. Flere nyanser i samme farge, i stedet for kun basicfargene rød, gul, grønn og blå. Som fort kan bli litt kjedelig i lengden. 

Å leke med modelleire er ikke bare gøy og en morsom og fin aktivitet for de små. Det er også utrolig god trening for både sanser og finmotorikk, Det fine med modelleire er at man kan starte forfra så mange ganger man ønsker. Og, det er like gøy å lage figurer sammen med mamma eller pappa, som med venner! 

Lage forskjellige figurer. Bøye, tøye, klippe og skjære. Rulle og forme! 

   

 

 

Og så må man jo selvsagt smake litt! Og heldigvis – det er helt ufarlig! Det bare smaker ikke så godt. Bare spør denne snuppa! 

 

 

 

 

Har du lyst til å vinne en goodiebag til ditt barn, likt det settet jeg har til mine søte små? 

Da har jeg en liten overraskelse til dere

Det eneste dere trenger å gjøre

Legg igjen en liten kommentar om hva slags morsomme figurer dere har lyst til å lage sammen med barna av dette fantastiske Play Doh-settet, samt dele innlegget via “DEL” knappen helt nederst.

NB!Husk å legge igjen gjenkjennelig kontaktinfo, så trekker jeg vinner i løpet av noen dager 

 

#Hasbro #Hasbrono #playdoh 

59 kommentarer
    1. Så nydelige barn! Kjempe store og flotte <3 Håper at dere hadde en koselig ettermiddag sammen med lek og morro! Det er ofte ikke mye som skal til for å underholde barn <3
      Håper at dere fortsatt har en god ettermiddag/kveld 😀

    2. så hærlige bilder 🙂
      her går det i traktorer og fantorangen når vi holder på med plastelina, bare så synd at vi har så lite 🙂

    3. Play-doh er supert! Vi leker masse med det her i huset. Vi lager aller mest “mat” og dyr. Like gøy for store og små! Småjentene (og mamma) hadde blitt kjempeglade for nytt play-doh utstyr! 🙂

    4. thea har du et fritidsproblem..stå på rannveig..leser bloggen din hver dag..syns du er kjempe flink..syns det er leit med alle som bare klager på bloggen din…ha en fin dag…

    5. Elsker å leke me “sjitt” her i hus:) lage altslags. Oftest middager. Å leker vi spiser på restaurant 🙂

    6. Vi hadde blitt super glade for play-doh. Artig aktivitet som jeg og mine 3 barn kunne samlet seg rundt og lagd forskjellige figurer. Alt fra bondegård dyr til fantasi dyr 😊 tilogmed satt sammen dyra og sett hva vi hadde fått.

    7. Med en liten 2-åring som er hekta på mikke mus “plubbus” (klubbhus) og gravemaskiner, så regner jeg med at det kan bli mye slike figurer hvis vi hadde vært så heldig å vunnet☺ så vi får bare krysse fingrene! 😄

    8. Ååh😍 det hadde snuppa mi elsket! Går mye i mat til babyen hennes (dokka). Å hun synes det er super gøy å lage kjoler til figurene sine. Kan jo ikke legge skjul på at mamma synes det er gøy også😊

    9. Dette hadde vært noe for lille snuppa mi! Vi hadde nok lagd mange dyr og kanskje en snømann siden det snart er vinter☺️

    10. Dette hadde vært en perfekt gave i julekalenderen til gutten min på 4 år. Like artig får mor som sønn:-) her går det mye i store maskiner som traktor, gravemaskin og lastebil! Krysse fingrene! 🙂

    11. så skjønne barn du har <3
      Tenker barna mine hadde likt å fått dette. Er nok dyr som er mest populært her 😄 kanskje en hest eller kanin 🙂

    12. Jaaaa, leire det vil vi ha.
      Da vil mine to små bli så glad!
      En på to og en på fire, som sammen liker å skape og flire 🙂
      Eldstemann lager eventyrlige figurer,
      Minstemann mer abstrakte skulpturer 🙂
      En hyggelig stund rundt kjøkkenbordet,
      For di små, men også store (mamma) 🙂

    13. Jeg har ikke barn selv, men jeg har en nydelig gudsønn på snart 4 år. Han elsker alle slags dyr. Dersom jeg vinner skal vi sammen lage en stor dyrepark, med både ekte dyr, og dyr vi finner på helt selv! 🙂

    14. Så søt Emma var med fletter!
      Hadde vi vunnet hadde det blitt laget masse minecraft figurer. Det og superhelter som er det store for tiden:)

    15. Frost figurer uten tvil, ihvertfall på lillemor, jeg hadde nok forsøkt meg på noe selv også:-D Vesla har snart bursdag og det hadde vært moro å overraske henne med dette <3

    16. Ååhhh dette vil jg vinne, for da kan keg lage slange, blomst og kake sammen med barnebarnet mitt💗

    17. Hei. Æ har ett lite tante hjerte på 3 år;som har oppdaga gleden med play-doh,sammens med tanta. Vi liker å lage forskjellige matretter;frukt og godteri, spesielt det er nok det vi vil lage om vi vinner☺ Hilsen tante Monica og Mathea Konstanse.

    18. Hadde vært gøy å vinne dette. Da vil jeg gi det bort i julegave til en barnefamilie med dårlig råd!

    19. Jaaaa, vinne dette hadde vært supert.
      Veslefrøken vil nok lage både troll og pizza og gudene vet hva 🙂
      Må forresten si at det var helt fantastiske bilder av barna i dette innlegget.

    20. Hadde vært så gøy å vinne:):)
      Da hadde det nok blitt noen biler og tog 🙈 straks 3 åringen min hadde blitt overlykkelig😍

    21. Sønnen min på 2 1/2 hadde elsket å leke med dette, og vi hadde nok laget masse forskjellige dyr! … Og muligens et skummelt troll 🙂 hadde vært artig å vinne altså 🙂

    22. Ahh, her går det i fantorangen og alle mulige kjøretøy alt fra traktor til motorsykkler! Har ikke play-doh eller plastelina hjemme så det hadde vært moro å hatt for store og små! 😊

    23. Heisann:-) Jenta mi har 2års dag i dag og mamman har som vanlig styrt nåkka fryktelig med helga’s “hæppening”; barnebursdag. Det vise sæ midlertidig at den lille kroppen har fått en enorm interesse for DINOSAUR di siste dagan…og litt mindre for “Frozen” som da temaet bursdgagen🙈 æ kjenne mæ litt makteslaus men tenke at litt play doh(?) Hadde vært helt fantastisk! Da kan vi kjøre “anna elsa” bursdag med god samvittighet og lage MASSE Dinosaur etterpå😂👍

    24. Det hadde vært så gøy å vinne dette settet! Nevøen min er helt hekta på dyr, og favoritten er løven RARA! 😉 det hadde vært så utrolig koselig å kunne sitte sammen med han å lage masse forskjellige dyr i playdoug 😁

    25. Hadde vært gøy for småen her hjemme og prøve det ut, kanskje vi kunne prøvd å lage gris som kosebamsen hennes ☺️

    26. så nydelige barn 🙂 min elsker og play doh, og hadde nok elsket og vinne dette 🙂 vi lager fortiden ishockey spillere, elefant, jake pirat ( prøver i alle fall ) og mikke mus 🙂 eller mikke pus som sønnen min sier 🙂

    27. Det hadde vært perfekt til jenta mi som er et par uker yngre enn Emma 😀 vi hadde nok laget fisker og babyer( jeg har også en i magen, så da er det såklart superspennende med babyer)

    28. Åhh, det ville nok min lille solstråle på 2 år ha elsket 💜 Vi måtte nok ha laget Nyskjerrige Nils, for det er den store helten her i huset 😆

    29. Herlighet så skjønne de ungene dine er. Måtte kunne ha knusekosa dem begge to, så nydelige er de. Du er heldig, men det vet du. Og så er du veldig flink å gjøre ting sammen med dem.
      Hvis jeg hadde noe sånt så ville jeg bygget Minecraft sammen med mitt barnebarn, men jeg har ingen plass å dele innlegget så da blir jeg nok ikke med i trekningen.
      Kos deg masse de herlige hjerteknuserne dine.

    30. Åhh dette hadde mine to små barn på 4 og 2 år likt. De elsker alt som har med Play doh å gjøre. Hadde vi vært så heldige å vinne dette sette ville vi laget forskjellige typer mat, da barna synes dette er veldig morsomt. Lage mat og servere hverandre etterpå 🙂

    31. Her lager vi mat som regel. Eldste elsker å lage ting og er så kreativ. Yngste vil bare smake.

    32. Ønska veldig gjerne å vinn detta til gudmorbarnet mitt, som elske å leke kokk og servere forskjellige matretta laga av play-doh😀

    33. Åhh det hadde vært knall å vunnet til min snart 1 år gamle sønn.. selv elsker jeg å leke med modelleire.. Hvis vi hadde vunnet dette ville vi laget masse forskjellige figurer i alle slags farger.. vi vil lage biler,dyr,blomster og mat!

    34. herman på 3 har en skikkelig “monster” fase så det å kunne laget mange forskjellige monstre hadde vært kjempe gøy !:) selv gravid i uke 30 så , så litt bordaktiviteter er supert fremover . Hehe
      Smil fra Camilla Eggen 🙂

    35. Vil gjerne lage morsomme og fargerike dyr med min sønn 🙂 Har delt innlegget 🙂 Ha en fin fin helg med dine små 🙂

    36. Kaster meg med på giveawayen din:) har ei lita jente på snart 2 år, og vi har ikke testet ut playdoh ennå. Hadde vært spennende å prøvd. Tipper vi kommer til å lage mat og ulike former som rundinger,stjerner, hjerter o.l
      Ha en fin lørdagskveld

    37. Har en liten 3 åring som ELSKER plastelina! ❤️ Så dette hadde jo vært drømmen for henne!! STOR KLEM til gode deg,

    38. har en liten gutt som nettopp ble 2 år, så det hadde vært midt i blinken for han!:) da ville jeg lagd biler sammen med han for det er han så utrolig glad i å leke med. 🙂

    39. Med to barn på 8 og 11 som får mye Minde oppmerksomhet etter lillesøster ble født hadde dette vært supert. .
      Begge to elsker å være kreative, og bare av å lese innlegget her kjente jeg på barndoms minnene fra jeg selv lekte med dette ☺
      Prinsen ville nok laget biler og super helter, prinsessen hadde laget en bondegård da hun elsker dyr, og jeg hadde laget mat 🙈
      Det hadde Vært så gøy å overrasket barna med dette og tenk om de hadde fått pakke i posten i deres navn også. Derfor håper jeg ikke at jeg vinner, men at barna mine vinner 😊

    40. Så fin liten julegave det hadde vært til min lille prinsesse. 😄
      Da hadde vi nok laget et liten “gård” sammen, med masse hunder som hun er så fasinert av. 🙈en krone må vell også være på listen ,for det må jo prinsesser ha ✨

    41. Det hadde prinsessa mi elsket <3 Her hjemme lager vi dyr i alle former og fasonger, og selvfølgelig Elsa, Anna og Olaf 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg