Matpakkeinspo

De vonde kynnerne/Modningsriene har kommet jevnt og trutt siden i går kveld. Det gikk faktisk så langt at jeg vurderte å sette på rietelleren for å se om det var noe mønster, men jeg droppet det for å unngå å skremme meg selv. Og gikk heller å la meg til å sove! Lurt!

Men, da jeg sto opp i dag, eller rettere sagt, våknet med verdens to beste skatter rundt meg, så satte det i gang igjen. Er vel sånn det er å være på slutten av svangerskapet. Jeg kan huske jeg hadde det lignende med Emma fra ca uke 35 også, så vi er jo inne i rett periode for slike smerter. Snart kommer vel blodslim og hyppige besøk til føden også, haha! 

Nei.. altså. Jeg tar det veldig med ro denne gangen her, og jeg ringer ikke sykehuset før jeg har veldig kort mellomrom mellom riene ettersom jeg nå må sette i gang et helvettes spetakkel uten like med organisering av ungene og dit de skal, samt de jeg selv skal ha med meg på fødselen. Så, jeg setter naturligvis ikke i gang noe styr med mindre jeg er 120% sikker på at denne snuppa faktisk er på tur ut. 

I dag skal Emma på pappahelg (jeg blir alltid helt sentimental når hun skal det..) og jeg og Nathaniel får middagsgjester av Kikki og søte Norah som også går på samme gruppe som N i barnehagen. Det gleder han seg veldig til! Søster/Tante Astrid hadde lyst til å ha han i helgen, noe som med andre ord vil si at jeg har BARNEFRI en HEL helg.

Sa du en hel helg? Ja, en hel helg! Noe som ikke har skjedd siden i sommer som straks begynner å nærme seg et halvt år siden. Helgen skal jeg først og fremst bruke på å slappe av, hente inn krefter. Og så skal jeg gjøre rom-bytte med mitt og ungene sitt rom. Pr. nå har jeg nemlig det største rommet, av den enkle grunnen at min 1.80 seng ikke gikk inn på deres rom da vi flyttet hit. Så da får de det største rommet og mer plass til å leke og ha det gøy! 🙂 Selv om de pr dags dato også har alle sine leker i halve stua, haha. Gjør meg ingenting.. de er bare små en gang 

Her er dagens matpakker! Er litt lei av kjedelig brød om dagen, og da er det fint å variere litt. Her er det havrefras, fiskekake, smoothie, banan, og oppskjærte biter av eple, gulrot og mango. 

Snille Kikki tilbød seg nemlig å levere ungene i barnehagen i dag også, så da ble det enda en barnehagedag. I morgen er det planleggingsdag, så da blir jeg hjemme med storebror, og finne på noe gøy før han drar til tante Astrid 

 

Nå skal jeg sette i gang å svare på mailinnboksen min, og så er det ikke så lenge igjen til Kikki, Nathaniel og Norah kommer. Ønsker dere en vakker dag videre! 

Blogges

8 kommentarer
    1. Nam, nam nå ble jeg sulten! 🙂 Flink du er til å lage gode, varierte og delikate matpakker. Sikkert noen tullinger som kommer til å gnåle om usunn havrefras og sukkerinnhold i frukt, men de kan bare ta seg en bolle!

    2. Matboksen koster 24 kroner på ebay. Har en likedan selv. Men de er av dårlig kvalitet, og blir fort slitt og stygg. Men den er supersøt da. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg