Jenta som ingen kunne målbinde..

Jeg går stille inn døra. Han er opptatt, men likevel går det ikke lang tid før han legger merke til meg, Min vakre, gode, snille og omtenksomme sønn roper høyt og lykkelig “MAAAAMMAN MIIIIIIIN” før jeg omfavner han slik bare en mamma kan. Det er ekte kjærlighet, i ordets rette mening. Jeg ser på han, i det han sier lykkelig og høyt ” Jeg ELSKER deg!”  

Min gode, vakre snille sønn har nemlig vært hos tanten sin i helgen. Han har hatt det kjempefint, med blandt annet playdate og tur i skogen. Men det er jo alltid godt å komme hjem til mamma igjen. Så det var en ivrig, men sliten liten gutt jeg tok med meg for å ta buss hjem igjen. Jeg fortalte han at nå har jeg byttet rommene våre, og han klarte omtrent ikke vente med å se. 

Gleden var stor da vi kom hjem, og det første han gjorde var å løpe inn på deres nye rom. “Så nydelig det var her, mamma!” Synes alltid det er så gøy når han bruker ordet “nydelig” i stedet for “fint”. Haha. Verdens aller, aller fineste! Han er virkelig gutten i mitt liv, og har virkelig stjelt hjertet mitt, sammen med vakre lillesøster Emma og SiennaTror virkelig ikke jeg har plass til mer kjærlighet! 

 

Vi har koset oss masse i ettermiddag. Bygget smålego, og lekt på det “nye” rommet. Middagsønsket var hjemmelaget pizza, så da ble det nettopp det♥

Blogges

5 kommentarer
    1. Jeg syns du er utrolig flink til å lage mat. Kan du ikkelegge ut litt oppskrifter? Blir sulten av å se på alt det gode du lager!

    2. Hver gang du legger ut bilde av pizzaen du lager får jeg SÅ lyst på det! Kan du skrive hva du har på den, bunnen er grei DEN fikser jeg:-)
      Jeg er “alt for gammel” til å lese bloggen din (og alle andre blogger i følge en del nett-troll, men jeg gjør det alikevel), koser meg med det jeg! Og jeg liker din godt, den har forandret seg i det siste og det til det til det bedre:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg