Hils på vår nye bil!

Jeg klarer virkelig ikke skjønne det, det er så vanvittig deilig! Da var bil på plass. Herregud, kan det være sant? Jupp, sant er det. Hvertfall for en ukes tid, haha. Som jeg nevnte for dere, har jeg bestilt leiebil for hele denne uken i påvente av ny, egen bil. 

Nathaniel synes det var veldig gøy med ny bil,og det synes mor også. Det er tross alt bare denne uka at jeg skal få kjøre denne råfine bilen, for deretter å gå tilbake til noe som er litt mer innen min prisklasse. Ja, for jeg kan nok bare glemme å noen gang innen hvertfall mange år, å kjøpe meg en så fin bil. Og vet dere hva? Det er faktisk helt greit for meg, bil betyr virkelig ingenting for meg , selv om jeg skal innrømme at det er gøy å få kjøre en litt finere bil, haha. Det er de færreste småbarnsalenemødre som er rike, og vi får trøste oss med det. 

Her er ukas bil! 

Nå skal jeg hente Emmasnupp i barnehagen, og så er det toårskontrollen som står for tur. Ha en vakker dag videre kjære lesere!

Blogges

15 kommentarer
    1. Hei 🙂 Så bra dere har fått bil for en ukes tid! Jeg ser selv etter bil og denne så fin ut. Hvordan modell er det? Dattera mi har likt sete som Nathaniel, hvordan er plassen i setet foran?
      Hadde vært supert om du svarte 🙂

    2. Bil betyr ingenting for meg heller bortsett fra at vi velger å kjøre litt dyrere biler pga sikkerheten til ungene. Jobber innen akuttmedisin og har sett noen fæle ulykker med billige biler. Ingen tvil om at pris og sikkerhet har en sammen heng.

    3. Etter å kjørt gammel bil i åresvis så betyr bil ganske mye. Å stadig plages med feil både her og der og ikke minst være livredd den ikke skal starte på morgenen, så har jeg valgt å gå for en nyere bil. Når jeg klarer å kjøpe en såpass ny bil så kan de aller fleste klare det. Velg en bil som har gått lite og pass på at alle servicer er fulgt. Kjøp hos forhandler da får du mest sannsynlig med garanti på bilen en viss tid. Jeg er og alenemamma til 2 og vet hvor viktig det er å ha en bil som fungerer.

    4. Fint det ordnet seg 🙂 synes Nathaniel har selene altfor langt ned mot ryggen, deretter nakkestøtten. Du burde justere det lenger opp.

    5. Snakk om å skrive misvisende overskrift da…. Er’e mulig…alt for å trekke lesere og kanskje litt småpenger på kontoen

    6. Gutten din sitter i en for liten bilstol, selene er alt for korte.. De “putene” skal være over brystet. Dette kan gå veldig dårlig ved kollisjon

    7. Lol til dere så skriver i felte her… 😂😂😂😂😂 dør snart 😂 Trenger ikke å være den dyreste bilen for det skal være sikkert! Tviler på det er lov å selge biler i Norge som er usikkert! Er det mulig! Det er ikke materialistisk lykke som er viktigest!! Herrefred til bittre kvinnfolk!

    8. Jeg fikk lån på 110.000 til bil, og det eneste jeg kunne vise til var laber inntekt på ca 13000 i mnd fra nav. Var da aleneforsørger. Så jo, du kan nok ha råd til en sikker og grei bil. Min hadde ikke gått 70.000 km en gang, en ford fucus 2009 modell.

    9. Til deg over her. Det finnes tusenvis av biler i Norge som er mindre sikre enn andre. Google litt forskning på feltet, kanskje du lærer noe.

    10. Syns dere har tidlig toårskontroller sørpå. Her oppe i nord må vi vente til de er 2 år og 4 mnd. Så neste mnd skal vi endelig på toårskontroll. Spent å høre ☺ vår datter er som en 3-4 åring I utvikling osv så veldig spent ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg