Fredagskos

Da var fredagspizzaen fortært, de små sukkersøte lagt i seng, de obligatoriske TVprogrammene sett på, og snart er det min tur i senga også. But first! En liten oppdatering til dere lesere

Bittelillesøster har nettopp startet med akrobataktiviteter på den knøttlille plassen som er igjen i magen nå, og på nåværende tidspunkt, hvor jeg er så stappet og hval som det overhodet er mulig å bli her i livet, så er det rett og slett mer ubehagelig enn koselig. Det presser og dytter alle veier, og det kjennes virkelig ut som at hun kommer ut både her og der opptil flere ganger om dagen. Det er jo ikke mange dagene til jeg regnes som “til termin” (37+2) så alt kan jo egentlig skje, og når som helst!

Vår lille herlige familie har hatt en koselig og fin fredags ettermiddag, med vår faste, obligatoriske fredagspizza, godis og barnetv med dyna i sofaen. Det er igjen noe jeg syntes var stor stas å gjøre når det var helg når jeg var liten.. altså å ligge med dyna i sofaen. Rart det der, hvordan man hele tiden får slike “deja vu” fra egen barndom. Rart, og veldig koselig! 

For helga har vi ikke noen store planer annet enn å kose oss både ute og inne. I morgen tidlig skal vi levere inn leiebilen, så da er vi plutselig bussere igjen inntil jeg får bilen jeg har kjøpt 🙂 Søndag skal vi likevel på bondegård, noe som er favoritt-helgaktiviteten her i hus! Som noen hadde utrolig stor trang for å nevne tidligere, billig… men også utrolig BRA

Ønsker dere en fantastisk fredags kveld videre! Og for dere som ikke allerede gjør det, følg meg gjerne på Instagram, hvor jeg også oppdaterer i mellom blogginnleggene. PS. Det kommer også nytt design i løpet av helgen! Stay tuned. 

 

Blogges

9 kommentarer
    1. Imponert over alt du får til, som Høygravid alene 2-barnsmamma! Håper du er stolt, det har du all grunn til å være! 😀

    2. Høres ut som dere har hatt en koselig kveld 🙂 og kos dere i helga.Flott å ta med barna på bondegård, koselig for både liten og stor <3

    3. Har dere godteri dag fredag og lørdag, eller bare i dag?
      Vi har popcorn eller chips fredag og bitte litt smågodt lørdag 🙂
      Hvor mye godt får dine sånn ca? Hva er dine og barnas favorittsnacks?

    4. Når ungene får godterier? Mine hadde tilgang på godterier hele tiden, da de var små. Det stod alltid ei skål med twist o.l framme. Dette gjorde at de ikke brydde seg så mye om godterier… Og kom vi bort til folk, som hadde godterier på bordet, ville de ikke ha en gang. Og tennene? Ei på 29 og ei på 25… trur de har hatt 2 hull i tenna…
      Så la ungene bli vant til slike ting…da river de ikke ned godtehyllene i butikken :))))

    5. Masse lykke til med fødselen og tiden etter og som kommer. Som tobarnsmamma til to veldig tette små vet eg godt kor tøft det kan være med både lite søvn og alt som følge med barn, både opp og nedtura.
      Du e steintøff og utrolig flink som mamma. Ikke la noen tro nåkka anna.
      Heie på deg. Klem fra nord<3

    6. når du oppfordrer bloggleserne til å følge deg på Instagram så bør du også tillate at profilen din der dvs. bildene kan vises offentlig så slipper folk å logge seg på der !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg