20% rabatt på kvalitetsvintertøy!

God søndags ettermiddag lesere

Som jeg nevnte for dere, sto bondegård på planen. Det ble riktignok gjort i går, så i dag er planen bare å slappe av hjemme og dra å leke i barnehagen her borte. Turen gikk til vakre Losby i går, og ungene stortrives der. Flott natur, og mange fine dyr å se på. Alt i alt en perfekt lørdag for store og små, og den ble avsluttet med to superslitne barn som begge sovnet på sofaen i tur og orden, film, godis og restepizza fra fredagen. 

 

Her om dagen var jeg så heldig å få tak i en eksklusiv rabattkode. Nå har ungene fått seg nytt vintertøy til hele 20% rabatt hos fantastiske Knerten og Karoline, og jeg har spart masse på årets innkjøp av vintertøy! 

 

Og det beste av alt? Jeg får lov til å dele denne rabattkoden med alle mine fantastiske lesere. Rabattkoden Rannveig gir dere nemlig 20% rabatt på hele nettbutikken fram til Onsdag. Og hva er vel bedre enn det? Vi går mot både kaldere dager, desember og jul. Bare vinterklærne i seg selv koster jo en del om man vil kjøpe kvalitet. For det er jo ingen hemmelighet at kvalitet fremmer trivsel hos de søte små!

 

Herregud så nydelige barn jeg har! Og leken blir enda morsommere med riktig tøy i god kvalitet. Elsker de nye ulltøysettene deres, deilig, myk kvalitetsmerinoull med kult  mønster!

Nathaniel

Vann og vindtett vinterjakke HER, Panneband i merinoull HER, Merinoullbukse HER, Merinoullgenser HER 

 

Emma

Dunjakke med fuskepels HER, Heldekkende lue i tynn merinoull HER, Merinoulbody HER, Merinoullbukse HER

 

Ble helt forelsket i disse deilige 5 pack merinoullsokkene i nydelig mønster

5 pack merinullsokker i lilla HER, 5 pack merinoullsokker i blå HER

 

Deilige boxere i hundre prosent merinoull! Ull fra innerst til ytterst holder varmen

Boxer i grå HER, boxer i blå HER

 

Vinterhansker/vintervotter med ullfor

Lilla vinterhansker HER, svarte vintervotter HER

 

 

Synes også det er verdt å nevne at Knerten og Karoline kjører et fantastisk tilbud til gravide. 

Om du melder deg på mens du enda er gravid, kan du handle klær for den lille ut barnets sjette levemåned, for hele 35% rabatt (gjelder klær i størrelse 0-9 mnd) 

Det er ikke noe forpliktende, og det eneste man trenger å gjøre er å sende en mail med navn og termindato til [email protected], og du vil deretter motta en eksklusiv rabattkode du vil kunne bruke gjennom hele denne perioden. 

Rabattkoden vil normalt bli sendt til deg innen 30 minutter, og du vil kunne shoppe med den umiddelbart. 

God shoppesøndag! 

 

17 kommentarer
    1. Er det så jævlig vanskelig å forholde seg til gjeldende lovverk for merking av innlegg? Er du helt blåst?

    2. Har hørt at du har nydelige barn. Jaja. Det er jo ikke bare de som er nydelige. Synes jeg leser det I nesten hvert bidige innlegg. Ja du har nydelige barn. Men alle andres barn er nok også like nydelige…..

    3. Elsker name it, kvalitet til overkommelige priser! Den jakka har sønnen min og, anbefaler den virkelig. Nå synes jeg bloggen din begynner å bli skikkelig bra, rannveig! Å dere som bare legger igjen oppgulp i kommentarfeltet… hvorfor gidder dere lese bloggen om dere ikke liker den? Lurer på hvem som er blåst.. get a life!!

    4. Jeg kunne tenkt meg å bestille fra butikken, men når du velger å ikke merke innlegget med annonse, så vil jeg av prinsipp ikke handle der. Du vil snart få dekk en smekk for manglende merking. Kan ikke forstå at dette er så vanskelig å følge..du gidder bare ikke, men det er du som vil merke konsekvensene.

    5. Heisann!
      Nå er det ikke meningen å reklamere her, kun tipse! Vil bare fortelle deg at jeg har en konkurranse på bloggen min akkurat nå, dersom det kunne være interessant for nettopp deg 😀 Ellers vil jeg ønske deg en fantastisk fin søndag videre, og håper du har hatt ei strålende helg!
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg