Tuck me in

Nå er vinteren straks her, og vi går inn i en herlig “pakke oss inn” periode. Jeg elsker hvertfall både November og Desember. Hva er vel deiligere enn koseklær i disse kalde vintermånedene? Jeg er hvertfall en slik person som hopper inn i koseklærne så fort jeg er innenfor husets fire vegger!

//Inneholder annonselenker

Under har jeg hentet fram noen av mine favorittkoseplagg fra Nelly for dere

 

Flanellpysj HER, sovemaske HER, Morgenkåpe HER, “over-the-knee” ullstrømper HER og HER,  blondetopp HER

 


Poncho/sjal HER, kosesett HER, satengsett HER, Push-up undertøyssett HER, Calvin Klein undertøysett HER, lue HER, “over-the-knee” ullstrømper HER

 

#mote #vinter #shopping #nettshopping #nelly #nellyno #blogg #mammablogg #mamma #gravid #gravidblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg