Fredagen i boks!

Da skal jeg snart hoppe i seng for noen timer med skjønnhetssøvn, ny dag med nye muligheter i morgen. Men først, en liten oppdatering på bloggen!

Har hatt en superkoselig ettermiddag/kveld med verdens beste, lille/store gode gutt. Pizzaspising, julebrus, godis, mandariner (fortell meg en gang til at det heter klementiner) Norske talenter, og dyna i sofaen som ingredienser. Vi elsker fredager og helg! 

Nå ligger denne snuskepjusken å sover, og lader opp til badeland og overnatting imorgen!

Mor selv har time til vippeextensions. Er så lenge siden sist, så jeg gleder meg veldig til det! Tenkte det var greit å gjøre det nå, som fødselen lurer rundt om hjørnet. Hadde jo forsåvidt vært greit om den startet imorgen, ettersom jeg har barnefri. 

Om den ikke gjør det, så håper jeg den drøyer to uker til når Emma er hos pappaen sin igjen,slik at jeg slipper å ringe så mange når det skjer. Men så er det jo en gang slik at kroppen min neppe tar mine egne ønsker til betraktning. Snuppa kommer ut når snuppa vil komme ut!

 

Ønsker dere fantastiske lesere en god natt!

Blogges

#mamma #mammablogg #mammahverdag #hverdag #helg #pizza #fredag #Norsketalenter #mat #matblogg #fredagspizza

9 kommentarer
    1. Så ut som en koselig fredagskveld!! 🙂
      Og måtte le av (fortell meg en gang til at det heter klementiner) 😂

    2. Hvorfor skal hun bry seg?
      Hennes blogg,hennes meninger.Du leser det jo tydeligvis så da må du jo finne det fengende på en eller annen måte.
      Stå på du Rannveig.

    3. Hvorfor skal hun bry seg? Fordi vi ca annenhver uke får disse “haters innlegg” om hvor fælt å tungt hun har det. Får så mye hat og mobbes av voksne mennesker. Dette er delt. Det finnes de som bare er ekle og ufine, ja absolutt. Men det er også de som kommer med konstruktiv kritikk og råd i håp om noe annet en supersliten singel høygravid 3barnsmor, -innlegg annenhver dag. I tillegg til verdens vakreste barn som hun gjør alt for såklart. Andre toppbloggere spør leserne sine hva de vil ha mer om, spørsmålsrunder, videoblogging, konkuranser osv. Svarer leserne innimellom hvertfall. engasjerer seg. Jeg bare lurer på hvor lenge en gi faan i bloggen topp blogger, er spennende nok.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg