Du får ikke ei krone med deg i grava..

Endelig! I dag var vi igjen samlet. Meg, og min kjære, lille familie som snart teller 4 ♥

Liten, men likevel så full av kjærlighet. Vi har ikke så stort hus, men vi har til gjengjeld det vi trenger, og vi har hverandre, vi har trygghet, åpenhet, og masse, masse kjærlighet!  For, noen ganger må man bare stoppe opp litt og spørre seg selv ; hva er det egentlig som er viktig her i livet? Er det en feit månedsinntekt, villa på 500kvm, og to Tesla’er plassert i garasjen? Eller er det å  ha det man trenger, og være omringet av familie og mennesker som er glade i oss, og vice versa ? Man får desverre ikke tatt med seg ei krone i grava, og når man tenker på det, blir plutselig alt dette materalistiske maset ganske meningsløst. Er dere ikke enige? 

Jeg kan ikke helt beskrive den følelsen. Den følelsen jeg har når jeg er på tur til å hente Emma etter en helg borte fra meg. Det er slik at jeg nesten ikke kan komme dit fort nok, og velkomsten jeg får er alltid helt ubeskrivelig. Det er ikke tvil om at denne jenta er en mammajente, noe hun også sier selv! Verdens beste jente. 

 

Herregud… jeg er så…. STOLT! Og er det egentlig så rart?

 

Blogges 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg