Poff sa det..

Denne helgen har virkelig bare flydd avgårde. Kan egentlig ikke skjønne hvor tiden ble av. Jeg og min kjære, gode og snille sønn har egentlig ikke gjort så mye spesielt, annet enn det normale. Ute i hagen og leke, lek inne, og så var vi en tur på Strømmen storsenter. Merker at energien jeg hadde bare for et par helger siden er søkk vekke. Jeg føler meg som en ballong hvor luften er rent sakte men sikkert ut. Ja, det er omtrent det jeg vil beskrive meg selv som.

I dag har vi vært på julegrantenning i Lillestrøm, med ei venninne av meg og hennes lille søte Mie. Etterfulgt av en tur på Egon. Veldig koselig kveld, og nå ser vi fram til en flott uke! Og siden klokka er over tolv, er det bare seks dager igjen til min termindato, sjette desember. Oh my god! 

Vi har en ganske travel uke forran oss, med middagsgjester både imorgen, onsdag, og torsdag. Gleder meg! Legger ut noen fine bilder fra i dag ♥

Blogges

6 kommentarer
    1. Du ser utrolig godt ut om dagen Rannveig! Lenge siden du har vært så fin som nå(ikke misforstå, alltid fin) men ekstra fin nå. 😊

    2. Jammen ikke lenge igjen nå! 🙂 spennende! 🙂 gleder meg på dine vegne. Masse lykke til, dette klarer du så bra så. Du er den tøffeste jenta jeg vet om. *klemme*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg