Den perfekte julegaven..

Nå nærmer det seg jul med stormskritt, og julegaveshopping er aktuelt som aldri før. Men hvordan finne den perfekte julegaven til de vi er glade i og bryr oss om? 

Dette er hvertfall et lite dilemma for meg. Jeg er nemlig utrolig nøye, og mener julegaven bør tilpasses den som skal få den,og at man ikke bare gir hva som helst, bare for å gi noe. Å gi noe som har mening, og som passer vedkomne. Jeg har nettopp bestilt tre nydelige klokker fra Daniel Wellington..Dette er eksklusive klokker i kvalitet, og dermed litt dyrere i pris. Og det beste av alt, de er like perfekte å gi i julegave til både mor, far, søster, bror, tante, bestemor eller bestefar, ettersom de har et tidløst og elegant design som går til absolutt alt, både for menn og kvinner. 

//Inneholder annonselenker

  


Disse klokkene er så nydelige. Så elegante, tidløse. Men samtidig gir deg en følelse av luksus. Alle klokkene har byttbare reimer, slik at man kan mixe og matche mellom reimer og de forskjellige klokkemodellene slik man selv ønsker.

Det beste av alt, er at jeg har sikret meg en liten eksklusiv førjulsgave til dere lesere, siden dere er så fantastiske! 

Ved å oppgi rabattkoden “Rannveig” vil dere lesere få hele 15% på hele nettbutikken. En herlig mulighet til å sikre deg fine julegaver i kvalitet, til de du setter mest pris på… eller kanskje til deg selv? 

#julegave #jul #shopping #nettshopping #blogg #mammablogg #danielwellington #dw #gravid #gravidblogg #hverdag #mammahverdag

12 kommentarer
    1. er dette den norske hjemmesiden til DW? Jeg gikk på en smell da jeg bestilte til samboeren.. Fant en rabattkode på kupongkode.com… Så trodde siden var norsk. Alt stod jo på norsk… Å når e fikk pakken med hentelapp måtte e betale moms og toll på 400kr for å få den ut…. Var visst svensk!! Noen som vet hvordan man kan se på en hjemmeside om siden er feks norsk eller svensk!?

    2. Hei, og takk for julegavetips! Begynner å nærme meg ferdig med de fleste gaver nå, men er alltid et par som mangler rett før jula 🙂
      Jeg ville bare ønske deg lykke til med innspurten, og håper du får en fin barseltid når sen lille har kommet ut. Jeg tror du gjør en kjempejobb med barna, og jeg hadde ikke vært redd for å la deg passe mine egne barn. Og det tror jeg med trygghet jeg kan si er det største komplimenter en mor kan gi til en annen.
      Håper du får en fin førjulstid og at du omgir deg med gode mennesker.

    3. “Hvor sendes varene fra?
      Bestillinger til Europa, Nord-Amerika og Sør-Amerika sendes fra Sverige.”
      Under fraktpriser står det også at det sendes til Norge uten mva…den vil dermed komme etterpå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg