Tusen takk for alle gratulasjoner!

Jeg vil starte med å vie dette innlegget til de fantastiske gratulasjonene jeg har fått. Jeg mener, det er ganske fantastisk, der det ikke? At jeg blir observert på fødestua, når jeg, så vidt jeg vet, har oppholdt meg hjemme i hele dag? Merkelig det der. Veldig.. 

Men, takk likevel! Jeg klarer likevel ikke å la være å undres over hva dere får ut av å gratulere meg med baby. Spesielt når babyen dere gratulerer meg med i skrivende stund enda ligger trygt plassert inne i magen min. Forhåpentligvis ikke for så veldig mye lengre, ettersom jeg har termin om fem minutter. 

Det er enda håp! 


Fire år siden, nydelige storebror ♥

26 kommentarer
    1. Åååååååh, trodde du hadde født nå 🙂 Mangen som venter spent! 🙂 Masse lykke til med fødsel <3

    2. Din luring! 😉
      Skulle inn og gratulere og skrive hun var sååå lik nathaniel! Så var det jo han. Din gjøk! ;p

    3. Såg først bare overskrift og bilde og tenkte “jøss, så lik Nathaniel”! Uansett – lykke til. Har selv bursdag i dag (den 6) så jeg tror hun kommer i løpet av dagen 😉 stå på!

    4. Jeg kan nesten garantere at lille S ikke blir født før på torsdag, da er det nemlig nymåne! Merk mine ord;) Ikke noe hokus pokus eller noe overtroisk, er bare sånn det er. Så lenge både du og lille S er friske, så vil nok ikke fødselen starte av seg selv før på nymåne;))

    5. Du må ordne deg et forhåndslagd blogginnlegg som du poster fra fødestua om det passer seg da, så får du litt fred. Så fort du ikke poster innlegg på noen timer så har du det gående… Lykke til med fødsel 🙂

    6. Bare for å oppklare det ang fullmåne. Det har ingen innvirkning på fødsel. De fleste babyer i en norsk studie ble født natt til fredag. Færrest på tirsdag, men ingen økning ved fullmåne. Babyer kommer når de er klare. Sæd inneholder prostaglandiner, noe som kan fremskynde fødsel når man er moden. Derav kjerringrådet om sex på slutten. Termin er aldri eksakt, men et ca estimat på når babyen kommer. Det er fortsatt ikke klarlagt hva som setter i gang fødselen. Men alle kommer ut til slutt, på den ene eller andre måten :-). Lykke til

    7. så treg hun er 🙂 håper hun kommer snart, termindato idag du,så kommer jo når som helst :). Da tippet jeg feil,tippet den 5 jeg :). Masse lykke til med fødselen 🙂

    8. Tenk å få et helt innlegg dedikert fordi jeg var helt sikker på at jeg såg deg på barsel hotellet. Det var tydeligvis ille. Men ikke mer ille enn at du selv skaper overskrifter som kan tyde på fødsel. Skal i allefall ikke gratulere deg mer

    9. pia: Om det så hadde stemt at du så meg på barselhotellet, drar man da umiddelbart inn på bloggen til vedkomne og gratulerer med baby i kommentarfeltet? … før vedkomne har sagt det selv?

      Enten er du bare stokk dum og lystløgner ut av de få, eller bare totalt blottet for sosiale antenner. Ingen av delene er vel noe bra. God bedring!

    10. Poenget er vel ikke at du tok feil, men at du gratulerer med en nyhet man gjerne vil fortelle om selv. Hvor dust er ikke det..

    11. Kunden. Å siden du nevner det at du tror du so meg på strøket her,i et kommentarfeltet i en åpen blogg der blogginnehaver deler livet med hele norge må DU ha mange diagnoser… om du tok den.

    12. Pia.
      For et stakkarslig, ynkelig og patetisk vesen du er!
      God bedring…No, wait… det går jo ikke over det du har!

    13. Martin. Synd for deg men det vet du svært lite om. Se over kommentaren din en gang til,å spør deg selv om ikke den fremstår svært ynkelig patetisk som kan skrive slike ting bak en sjærm til et menneske du aldri har møtt.
      Jeg er voksen nok til ikke å bry meg..å jeg vet jeg ikke har gjort noe hær av vond vilje,men slik dritt du sprer på nettet kan skade yngre mennesker. Pass på det.
      Å når det er sakt er det to pia hær.. jeg har ikke skrevet den kommentaren om hore bare så det er nevnt.
      Go jul Martin. Håper du har noen som bryr seg om deg

    14. Jeg sa ikke fullmåne, men NYMÅNE! Fullmåne er jo bare på EN dag, hadde vært lite sannsynlig at alle føder på den dagen. Du skal se at det stemmer. Med mindre de setter R igang, så vil nok ikke fødselen starte av seg selv før på torsdag. Forresten, nymåne varer fra torsdag helt til fullmåne.

    15. Pia.
      Se heller sjøl på hva du skrev til Rannveig…
      Beklager…jeg glemte at du er for dum til å begripe sammenhengen.
      😊

    16. Man gratulere ikke folk før dem selv forteller at NU e ho født.
      Syns d e frekkt å holde på sånn, mangel p folkeskikk!
      Å pia du virka btw ikke som den skarpeste kniven i skuffa

    17. Autokorrekt hekset meg. Nymåne har heller ingen innvirkning. Det er helt andre mekanismer som setter igang fødsel.

    18. Annonym
      Om du evner å lese hva jeg skrev ovenfor kan du stave deg frem til at jeg ikke har skrevet noe nedlatende til rannveig. Det er folk her som Gratulerer henne i fleng å det har pågått lenge. Bra eller ikke,men lever man offentlig er det en del av kaka.
      Du virker mindre begavet som slenger med leppa på internett. Jeg skulle gjærne visst hvem du var så jeg fikk møtt deg. Neppe så gløgg øye til øye

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg