Mitt siste blogginnlegg som tobarnsmor?

Da står begge baggene ferdig pakket og klare i yttergangen. Altså, min koffert jeg skal ha med til fødselen og barselhotellet, med klær til meg og bittelillesøster, og Nathaniel sin bag. Emma har pappahelg, så timingen for fødsel kunne faktisk ikke vært bedre. Nå skal vi straks kjøre avgårde til barnehagen. Ungene har Lucia i barnehagen i dag, og skal gå i tog og ha på seg luciakjole. Nathaniel gleder seg i alle fall masse, og fikk tjuvprøvd luciakostymet sitt i går kveld.

Etter å ha levert storebror nå, er det rett avgårde til sykehuset hvor jeg har time kl 08. Herregud, jeg er så spent og nervøs! At det er mulig! Dette har jeg ventet så lenge på. Rettere sagt i omtrent ti måneder, om enn noe mer intensivt de siste ukene. Veien fra jeg satt å gråt på toalettet med en positiv graviditetstest i handen, til nå, har vært så kronglete, så grusom, så fin, og så 

Dette blir mest sannsynlig mitt siste innlegg til dere som tobarnsmor. Og jeg kan nesten ikke vente med å møte min skjønne lille datter, og ikke minst, vise henne til dere når tiden er inne for det 

En stolt storebror som viser fram luciakostymet med grisegrimase – hvorfor ikke? ♥

Ha en vakker fredag kjære lesere! Og følg meg gjerne på Instagram !

Blogges

43 kommentarer
    1. Lykke til 🙂 Må si jeg beundrer deg, som skal klare alt dette nesten selv. Jeg har samboer og to barn, og nyfødt tiden for meg begge gangene hadde vært helt umulig uten samboeren min. Så du er virkelig flink!! 🙂

    2. hvordan er det å ha den følelsen av at dine barn har 3 forskjellige fedre??? Hvordan er det å forholde seg til det?

    3. Anonym over: Man føler kun at man er heldig som har fått 3 vakre barn som man elsker mer en noe annet! Du må være en snørrunge eller en typisk gammal bitch!

    4. Jeg heier på deg! Nå får du snart all belønning i armene. Du kommer til å takle tilværelsen fint, selvom det blir slitsom. VIT at vi er mange som støtter deg, og VIT at vi heler på deg. Drit i resten! Stor klem <3

    5. Ho kommer imorra lille Sienna Lucia på selveste Lucia dagen😀💖👍Masse lykke til med fødselen 💖

    6. Hva sa de på sykehuset på fredag egentlig?? Ville de ikke ta vannet?? Syns det er dårlig av de.. De må tenke litt på at du er aleine med 2 små, og at det er uholdbart at du skal gå sånn over lenge tid… Er sikker på at når fødselen først begynner, vil det gå temmelig FORT!! Når jeg fikk mitt andre barn, var jeg heldigvis på sykehuset. Jeg hadde styrtfødsel, og hadde ALDRI rukket fram til sykehuset i tide om fødselen hadde begynt hjemme.. Skulle inn på kontroll på termindagen, og de satte igang fødselen med tabletter.. Og hun kom som ett skudd! Masse lykke til, håper du føder ikveld/natt!!!

    7. Har du født. Evt. Hvilken dag skal du bli satt i gang? Tydeligvis så satte de deg ikke i gang på fredag likevel?? Bare lurer 😮

    8. Såvidt jeg vet prøver man å unngå å sette igang fødsler på fredager. En igangsatt fødsel innebærer større risiko for komplikasjoner enn en fødsel som starter av seg selv, og når bemanningen som regel er lavere i helgene så er det en dårlig kombinasjon. Håper du slipper å vente lenge.

    9. Når de satte igang meg hadde jeg ingen opning og jeg var heller ikke moden.. Men det ble styrtfødsel likevel… Rannveig er jo moden og har 3 cm. Opning, så jeg tror det kommer til og gå veldig fort når fødselen først setter igang…

    10. Det såklart en selfølge at du skal slippe å blogge sekundet Sienna er ute, men jeg sitter å klikker meg inn hver eneste dag for sikkerhetsskyld haha!! Gleder meg som en unge på juleaften til å se henne!! Er så sinnsykt spennede!!
      😀

    11. Er det lov å gratulere nå, Heitmann? 😀
      Hvis ja… Gratulerer så mye med den nyankomne. ☺
      *klem*

    12. Gratulerer med jenta! Håper alt står bra til 🙂 En ekstra gratulasjon til storesøster og storebror!

    13. Gratulerer så mye med jenta di, Rannveig! Dette kommer du til å klare så utrolig bra, stå på! 🙂 jeg syns du er kjempeflink !

    14. Det var det jeg sa, hun kom til og komme fort når fødselen endelig satte igang til dere over her;) Gratulerer så masse:) Godt at alt gjekk bra med deg og den lille:)

    15. Kjenner noen av dere henne personlig og vet 100 % sikkert at hun har født og alt er gått bra??? For vist ikke syns jeg dere skal spare dere for gratulasjoner. Kanskje er hun ikke engang på sykehuset. Kanskje gikk ikke alt etter planen.. Og da er det ikke særlig gøy å lese alle disse gratulasjonene. Når hun selv skriver et innlegg, da er det heller fritt frem å gratulere! synes jeg…

    16. Til deg over her: anonym 19:35
      Hun har lagt ut 3 bilder av Sienna på instagram og sagt at alt er vel og bra. Så en gratulasjon er på sin plass, ettersom hun allerede har delt at barnet har kommet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg