Den aller fineste julegaven..

I år kom den aller fineste julegaven litt i forkant. Nemlig vår vakre lille bittelillesøster! Og jeg kunne ikke bedt om noe

I dag startet dagen meget rolig. Veldig deilig!Jeg og minstesnuppa sovnet sammen på sofaen i går, og i morrest kom to små snikende inn i stua og vi lå lenge i sofaen alle tre og tittet på barnetv. Svært sjeldent vi har SÅ rolige morgener, men absolutt veldig koselig. Ellers har dagen gått slag i slag, som alle dager nå. 

Fikk tatt noen koselige bilder av alle mine tre skatter forran juletreet, før det var klart for nydelig pinnekjøttmiddag som min kjære mamma sto for. Veldig glad for å ha henne her nå den første tiden med minstesnupp, og gruer oss til hun reiser på mandag. 

Ungene var mer enn klar når det var tid for gaveåpning. Det sprudlet av begge to, og de har fått så utrolig mye fint! Både leker, og ting de trenger. Tusen takk til alle sammen! Selv hadde jeg kjøpt blandt annet Curio nettbrett til storesøster, og en masse lego til storebror. Begge to veldig fornøyde, og tror de gleder seg enormt til å stå opp i morgen og leke med alle de fine tingene de har fått. Det var to veldig fornøyde små som gikk å la seg i dag. En utrolig vellykket, og ikke minst hektisk julaften. Slik er det med tre små!

Lille Sienna Lucia har blitt så stor allerede, og merker allerede at hun begynner å få en slags døgnrytme. Våkner to-tre ganger per natt for mat og bleiebytting, og sovner igjen på et blunk. De to største begynner å bli litt mer vant til situasjonen med et nytt familiemedlem, og er fortsatt veldig stolte storesøsken. I går hadde vi besøk av helsesøster for veiing, og hun har lagt fint på seg og får i alle fall nok mat. Veldig glad for at ting går så fint. Hektisk, men jeg ville nå ikke byttet dette mot noe annet i verden ♥

Og dere som klager på at jeg bare skriver om mammarollen. Det er ikke så veldig mye annet enn nettopp mamma-meg om dagen. Akkurat nå lever og ånder jeg for mine små, og sånn blir det nok å være i en god stund. Når vi får ordentlige rutiner på plass for lillesnuppa, regner jeg med det blir tid til litt mere annet innhold i livet mitt. Akkurat nå nyter jeg det å være mamma-mamma, og skikkelig hønemor. Denne perioden er unik, og de som vil mene det er negativt, er velkommen til å mene og synse det de ønsker. Dette er på en slags måte min dagbok, der jeg skriver om det som opptar meg. Og som sagt, nå er det for det meste mine tre skjønne små som opptar alt av min tid. 

Alle bildene er hentet fra min Instagram. Så får dere få noen ordentlige bilder når jeg har tid til det!

Blogges 

11 kommentarer
    1. Herlighet, man går jo i en egen babyboble og tenker kun kos, mat, bleier og søvn. Hadde du skrevet om mye annet hadde du nok fått slengt etter deg at du ikke er en god mor som ikke prioriterer babyen og familien 😉 Skriv gjerne bare om baby og familielivet ditt, er midt oppi samme alder på barna selv, så syns det er gøy å lese når vi er i samme situasjon.

    2. Herregud “Ingrid” for en idiotisk kommentar. Folk som sier sånt til andre er sjelden så veldig vakre eller smarte selv da 😉 håper for guds skyld du ikke har barn.

    3. Ingrid Ingrid Ingrid.. Uffda. Jeg håper du husker den kommentaren der når du blir ferdig med puberteten, vokser på deg litt iq, og kansje får barn selv en dag. Sånn sier man rett og slett ikke. Enten man er 14 eller 35. Ufyselig er du.

    4. Kan jo hende hun slettet kommentaren din, anonym 00.20, fordi hun ikke orker snakk om fedrene til barna noe jeg skjønner godt. Så fort det kommer kommentarer om de, så fører det med seg andre spekulasjoner og rykter.
      Kos deg videre med alle barna Rannveig! Du er flink! 🙂

    5. Vakre barna 🙂
      Kjenner igjen den gruinga til at folk skal reise. Spesielt når man har nyfødt i hus. Men, du fikser det. Fortsatt god jul 🎄!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg